Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Albi!
Az 1,8 lityi olaj az kevés lesz 2,2 ~2,3 szokott belemenni...Meg le is kell légteleníteni a rendszert(nembiztos hogy ez a hivatalos megnevezése) erről tudsz?
még ritkábban írni
Áhoj Mindenkinek!

A laptopom még halott így csak hébe-hóba tudok olvasni és még ritkábban olvasni!
Kedves ktm-es szakértők!
Hogy van az, hogy az a nívó pálcán semmilyen olaj mennyiség nem látszik nekem soha! Volt olaj csere (10w50 katana) meg mind a két szűrő csere fel van töltve, 1,8 L-el, de csak akkor van valami olaj jelenség a nívón ha hagyom sztenderen egész éjszaka!
Szóval fosat a gép, mert fogalmam sincs róla hogy mennyi van benne csak öntögetek öntögetek! Vagy lenyomhatja menet közbe de nem hinném mert megnéztem az alját és sehol nem olajos se folyásos szóval nem értem!
Hozzáteszem lassan félezer km-t mentem már és semmi rendellenes dolgot nem tapasztaltam! Megy ahogy kell bár gyengécske a berg után de megbocsátom neki ha tartós lesz!
Ja meg kivan a faxom az ötös váltóval nem bírom megszokni!

Vogue Nigger István írtam mélt és olvastam amit a vasadról írtál biztos fasza lehet a nigö berg! A múltkori képek meg orgia köbön!
Csak a berg


Duke620 Petya az utat már tervezzük hozzád ez ügyben még hívlak egyeztetés miatt!

Széles utat mindenkinek és jó motorozást!
(Hiányzik a fórumozás! )



kuldtem egy mailt.
most hétvégén megyünk Békéscsabára drz-ért csak azért kérdezem
az jó
szerencsére még nem volt szerencsém hozzájuk kip-kop
Sziasztok olvastam hogy valaki(K) A1 vezetnek nagy cm3-is vasakat a rendőr mit szól hozzá tudom nem díjazza de mit tapasztaltak az illetők
üdv: Ádám
igen-igen!
hali mindenkinek.
asszem veled találkoztunk a visontai pályán, mi pittel voltunk. jol emléxem?
akkor meg kicsit túlspirázod a dolgokat
a fánbálykok után itt az új generásciós chopper-moto is

ja amúgy van egy 1 évet használt XL-es fekete-fehér Five bőr sm kesztyűm, néhány karcolással, ha valakit érdekel 10 pénzért odaadom...
Tank az jó, csak nehéz bedönteni a kanyarban
Lefektettem az SXV-t az oldalára és nem a hűtőn fekszik fel, a tenyerem még épp' aláfér a hűtőt takaró idomnak is... de ez még nem nyugtatott meg.
Lehet hogy tankot kellett volna vennem pályázni?
én csak a saját tapasztalatomat mondtam el. és tényleg ne keverjük már az SMR-t az SM-R-el, ha lehet. nagyon sajnálom, ha a srác így halt meg. balesetek mindig vannak, voltak és lesznek is. a motorsport/motorozás velejárója, a sérülésveszély és életveszély. ezzel mindenkinek tisztában kell lennie, aki ráül egy motorra!
Amúgy azon filózom, mi lesz ha egyszer együtt pályázunk? Melyikőnk motorja lesz az utolsó?
Jó, igaz, DRZ-hez... mit is gondoltam? 1. Funbike 2. Úgy is utolsó leszek vele
egyedül csak Te kevered ide a 950 tohonya-motot...
mindenki pálya gépekről és azok leérési pontjairól beszél...

ami egyébként ha tényleg igaz, elég tré hogy az sxv a hűtőn fekszik fel...
Itt a 950 SM-R-ről van szó...
És Örökké akarsz tán élni?
Szia, remélem soha nem kell neked ilyet megtapasztalni. Inkább maradjunk ennyiben....
wehehe legközelebb ebben gyere
idom már nálam van, ha jó idő lesz elvileg vasárnap megyünk visontára, elvihetem ha gondolod...
Köszönöm VEGA, a fék igen komisz, megszokást igényel, de pár menet után már nagyon komolyokat tudtam vele lassítani.
Pedig kicsit aggódtam az elején,mert igen puha a nyomáspontja, de frankón lehet adagolni.
Ja és köszönöm, örülök hogy tetszik a kék motoros ruhám:
A csizmát direkt ehhez választottam
Faszául működnek a telók, csak sajnos kuka vagyok a hangoláshoz, ezért kicsit nehezen találom az ideális állást. De ami késik nem múlik .
Amúgy nagyon jó hangulatban telt a vasárnap, sajnálom hogy nem jöttetek.
A hátsó idom mostmár elég sietős lett nekem, mert cimborám az enyimnek lecsattintotta a végét úgyhogy kereslek
Minek az Neked?
Jót akarunk Neked, hidd el! Szerintem a kipuffogós haverunk (Totó) meg tudná csinálni kultúráltban.