szerintem ebben a témában én is elég authentikus vagyok. ugyebár 2008ban elég hidegbe estem, aztán tavaly volt 2 relatív nagy sebességű esésem, az egyik nagyjából olyan 110km/h körül. idén is eldobtam már a vasat, amikor szintén nagyjából 25-30métert csúsztam betonon és velem együtt a motor is. de meg kell hogy mondjam, nem hogy a tank, hanem a hűtőidom sem ér le. 2008ban még bukógomba sem volt a motoron. ettől függetlenül sajnálom a srácot, ha tényleg így égett el. valójában nekem az a furcsa, hogy a benzin folyékony állapotban "nehezen" gyullad. a gond talán éppen az lehetett, hogy a tankban a kevés benzin, robbanó elegyet képzett a bent lévő levegővel és ezért robbant fel. de ha kevés a benzin, akkor mitől ég el egy ember? ma mind1, túl sok kérdés és lehetséges válasz kavarog a fejemben.....
Érdekes ez a 'mi ér le eséskor' vitatéma... Én is motoroztam 1-2 évet, szereltem is supermoto versenyeken, kivétel nélkül mind SMR-rel versenyző embereknek. Mivel főleg az osztrák versenyeken mentünk, így rengeteg KTM van, és eleső versenyzőből is van épp elég, a különböző tudásszinteknek megfelelően. De sosem találkoztam volna olyannal, hogy a tank leérjen, illetve kilyukadjon. Pedig voltak épp elég tempós esések is, ahol sokat csúszott a motor. Úgy van kitalálva, hogy csúszás közben 3 ponton érintkezik a talajjal, mint a Luca széke. Ezek általában a kormány, első bukógomba (teleszkóp alsó része)hátsó farokidom, lábtartó, hátsó bukógomba lehetőségekből valamelyik, épp hogy csúszik a motor. Az meg, hogy valaki mínuszban motorozik SMR-rel...no comment. A srác testvére miatt meg részvétem!
Lehetetlen küldetés. Mindenki azt keres, de használtban sosincs eladó. Az új 75.000,- forint...
olvastam , hogy hétvégére tervbe van kecskemét.
most rosszul járnátok, mert gokart verseny lesz
gondoltam szólok
http://penzcentrum.hu/cikk/102...
a bőrruhád is elég vaddisznó
telók működnek
Ez pedig az, úgyhogy....