100%, hogy eljutok majd még oda is! Remélem idén erre tudom tölteni a szabijaim nagy részét.
Bájdövéj, kézvédő! Elegendő egy ilyesmi, vagy komolyabb kell: http://www.kepesmotor.hu/idomo... ?
OK!remélem sok sikeres pályanapod lesz idén. pedig de jó lett volna ha hétvégén el tudsz jönni visontára. edzeni ez a legkomolyabb pálya. a tüdejét kiköpi az ember, legfőképpen az első pályázások alkalmával.
Most hétvégén még csak helyben körözgetek. Járatós.
Április 8-án kerül ki belőle a fojtás, szal' majd csak az után hagyom el vele a várost.... április 12-i héten (hétköznap) megyek ki vele pályázni először valamikor. Az első alkalomra nem akarok hétvégén menni, nem akarom látványosan gyakorolni a 'könyökfel' technikát.
bukógomba+térdvédő, aztán nem nagyon érhet le semmi ezeken a motorokon aszfalton. ha gyárilag a dunlop d208 sportmaxx RR van rajta, lehet azzal is körözni elég jókat, bár az biztos, hogy nem slick tapadást biztosít. az "elmentek otthonról" legtöbb esetben ide még "kevés". amikor a sportmotoron elveszed a gázt, ezen még tőgázon leforgathatsz egy sebességet, aztán durr a nagy fék! élvezni fogod! ezen a "sturuccoskodás"-on mekkorát nevettem és milyen igazad van ebben. mostanihétvégén nem mozdulsz sehova?
Engem aggaszt minden, ami kilóg a motorról, hogy ha dől, akkor rajzol a betonyra. A sortmotort is csak a kezdetek kezdetén "dobtam ki" a sóderágyba, később soha, pedig volt hogy "elmentek otthonról", stílusban köröztem.
Szóval jobb félni, mint megéhezni.
Ezt a könyököt fel dolgot, meg már olvastam máshol is, szóval már próbálgatom (most még olyan érzés, mikor a rommá gyúrt bőrnyakúak struccoskodnak a plázában)!
Legutóbb egy csendes világvégi körforgalomban teszteltem, de mivel még a gyári gumi van rajta, így csak óvatosan.
Remélem, április 10 körüli hétvégén már pályára tudom vinni a mocit.
Ez nagyon kemény! Csizmákon figyeltétek a múzeumi látogató mamuszt?!
Annyira csúszós lehetett a pálya, hogy itt hozzá se nyúltak a hátsófékhez, hogy elveszítse a tapadást, tiszta salakmotor fíling...
Gondolkodtam rajta, hogy nálunk a mélygarázsba elkezdek edzeni én is, de amikor a szmogriasztó bekapcsolt üvöltő szirénával, akkor letettem róla.
Hali Fehér Ferenc....ha aszfalton perecelsz és persze nem megy át rajtad egy másik motor akkor nem igazán fog sérülni a hűtőd...az enyémen még le sem ér a hűtővédő....még karc sincs rajta...
Emeld fel a könyököd....de annyira,hogy már majdnem hülyén érzed magad a motoron és akkor nem fog zavarni a fordulékonysága...sőt,sokkal kezelhetőbb és gyorsabb is leszel pályán....
Újabb képem nincs (csak ami az adatlapon is van).
Motorral eddig alig mentem (~100km).
A sportmotoros múltamhoz szokatlan a fordulékonysága, hogy nem tudom a combjaimmal a tankot szorítani, hogy egyenesen kell rajta ülni és az hogy át tud menni mindenen, nem kell a hasidomra figyelnem.
Április 8-ra van időpontom az első 1000-es szervizre + fojtás kivétel.
Közben készülnek rá a bukógombák, plusz valami keret, ami óvja a hűtőket, ha elszíneznék valamit a kanyarban.
Reggelente megsimogatom, amikor állok ki a garázsból (autóval), este meg mikor hazaérek kap jó éjt puszit. Remélem a 7végén már lesz időm meghajtani egy picit, bár így gyári fojtással a teljesítménye olyan mint egy robogóé.
ezt nem tudom neked megmondani. de szerintem nincs is olyan hogy szabványláb, úgy hogy fel kellene próbálni
egy biztos, ennél szebb csimma egyenlőre nem létezik
Természetesen én sem szánok ennyit rá.
Még nem próbáltam fel (neten találtam, mérethiba miatt eladó). Neked megegyezik a csizma mérete a lábméreteddel?
Legyen az oldala sóderágy-metálra lefestve, oszt jóvan!