Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az komoly, az enyém is ennnyi volt De ez keréken mérve van szintén ugye !
Nem gyenguszka! Gyárilag mennyi is?
az ilyen vmilyen gyűrűs narancsszínű láncot hol veszitek?
Tegnap késő délutánom.

64,3 LE
Tottes! Csörögj meg légyszi, mert nem találom a számod...
Hali...ez jó hír...Szuper....Ok,megbeszéljük...
én is fiatal vagyok, de ennyire nem vagyok megzakkanva meg fel is öltözöm...na meg nem is tudok ennyire kerekezni de nagyon jól keni a srác... mondjuk amikor a pajero mellett megy el ahogy jön ki a körforgalomból...azpara
Na mostmár húzok dolgozni ...
Köszi, de már megvan Neki 7 éve, igaz nem ilyen komoly, mint ez . Nem is akar többet rákölteni egy rugócserénél , de azért megmondom Neki!
Értelme annyi lenne, hogy ez a dolog bevált, csak nem itthon , emellet még mindig olcsóbb megoldás, mint az átszelepelés. Ja és persze a cimbi (nem én!) endurózik vele télen, ott meg ugye ...és csak az elejével nincs kibékülve a srác, a hátulja jó a számára (75 kg).
A rugócsere jelen esetben úgy működik, hogy kiveszem-beteszem, mivel a két villa között elvileg a szelepelés és a rugó a különbség, plusz az SX-en állítható csavarosan az előfeszítés(az EXC-n lapkás), elméletileg az a felső "patron" is csereszabatos EXC-SX között. A tengerentúlon ez a megoldás bevett szokás, nem a kisujjunkból szopkodtuk ki . Lacsi barátom Kanadában vette a motorját 2003-ban, onnan hozta haza, ott rakatott bele SM-szettet(Behr). A két rugó között egyébként csak egy fokozat különbség van gyárilag, EXC 4.2-es, SX 4.4-es és ezt is cserélik a krosszosok odaát erősebbre . De köszi az árra vonatkozó infót !
csak megjegyezném,hogy a WP SM.telók rövidebbek mint mondjuk egy EXC telói
A rugócsere nem úgy működik, hogy SX vagy EXC vagy SM rugó. Lehetnek akár tök egyformák is. A pilóta súlyához kell a megfelelő keménységű rugót kiválasztani. Gyárilag általában 70-75kg-os pilóta számára megfelelő rugó van a teleszkópban. WP rugót bármelyik KTM kereskedésben rendelhetsz, olyan 30eft körül van az ára egy párnak ha jól emlékszem.
Ez a video igen jól rávilágít arra, hogy a hülyeségnek nincsenek határai! Nem vitás, hogy ügyesen motorozik, de ha már ennyire szűk határokat hagy magának a túlélésre a csigazabáló istenbarma, akkor legalább felöltözne... tutira nagyon fiatalok, akkor ilyen felelőtlen az ember... vajon élnek még...?
http://www.youtube.com/watch?v... régi...de még mindig nagyon ott van
hey! a héten kifizetem a vasat,szerintem 2 hét és mehetünk!
csak menj amerre látsz, Bp sok helyen jóóó végre kezd jóidő lenni http://www.youtube.com/watch?v...
Én ilyet nem írtam csóringer...
Semmi értelme kicserélni Grabowsky....vidd el egy olyan emberhez aki csak ezzel foglalkozik..átszelepeli a sullyodra és az összes gyári telót verni fogja.....100-130 között szokták kompletten..az elsőt és hátsót is....
Pont az új motorrevüben láttam,hogy valami 125-ös yamahara is ráírták,hogy supermoto....és csak hét kiló az ára.....Nesze nektek konkurencia.....
Gratulálok, használd egészséggel, gyönyörű!
a gyári dobok, áramlásdinamikailag tesztelve vannak.
Azt tudom, hogy fúvókázni is kell. De arra vagyok kiváncsi, hogy mennyivel lesz szarabb a gyári nyitott dob méretei alapján elkészített "homemade" dob.

Vonatkoztassatok el minden mástól. Csak a két dob. Miben lesz szarabb vagy másabb az utángyártott?!
azért ez csúnya, az enyém erősebb lett, pörgősebb, jobb hanggal..
kipróbálhatod.
Ez amúgy akra utánzat raptor kivitelezéssel
Óóó hát már senki sem akar velem Pesten motorozni