azzal szerintem semmit mert le kell venni a gyújtás forgó részt de az is lehet hogy az rossz (trafó) amiből kijön a gyújtókábel, gyertyapipa is lehet rossz az enyémen az is le lett cserélve
ha forgó rész kell akkor nekem van itthon egy tökéletes
hát jó lenne ha én is vigyoroghatnék már
az nem lehet még esetleg h a karbin ahol rámegy a benzincső magasabban van mint a benzincsap? Ha ez a baj akkor meg miért csak néhány km után áll meg? v azon is gondolkodtam már h túlmelegedne?
már két éve nem láttam ilyen karbit
de inkább letapad azt hiszem
sokat lehet szopni vele nekem volt hogy a tanksapka nem szellőzött aztán a benzin szűrő aztán az úszószint aztán ez romlott el aztán az
de amikor ment akkor jött a vigyorgás
Én is azért vettem mert igen akciós volt és éppen az nap kaptam olyan lóvét amire nem számítottam, ha a GOGO 1-en előre tudom hogy oakley lesz a nyeremény akkor nem fárasztom ki magam az egész napos körözgetéssel, és nem töketlenkedem el a rajot.
a benzincsapon is van egy szűrő a tankba lehet az koszolódott el vagy letört valahogy
próbáld meg a karburátorban az úszót állítani de ezt inkább bízd szakértőre eléggé el tudod rontani ha nem jól csinálod
Elhiszem, de nekem most egyszerre kell minden felszerelést megvenni, így úgy gondoltam nem megyek el egyik termék árával sem nagyon messzire. Ha később úgy tűnik, kihasználom a motort és időm is lesz rá, akkor majd fejlesztek. (lássuk be inkább legyen olcsóbb csizma és olcsóbb protektor, mint drága csizma, felül semmi motorozás)
Én ezt úgy szoktam megfogalmazni hogy egy új Gaerne-t mikor felveszel és beállítod a saját lábadhoz az olyat fog mintha egy 20 kg-s szovjet satut húznál a bokádra...de a Te hasonlatod sem rossz
Szerintem abból is több fajta van mint a Vibram-osból. A fekete vizes pályára, a sárga meg szárazra...az utóbbi értelemszerűen sokkal jobban csúzsik és kevésbé kopik, de gyárilag a feketével jön ki a Gaerne SM is.
ha forgó rész kell akkor nekem van itthon egy tökéletes
Megírnád az email címed? Van 1 ajánlatom, hátha érdekel! Köszi
az nem lehet még esetleg h a karbin ahol rámegy a benzincső magasabban van mint a benzincsap? Ha ez a baj akkor meg miért csak néhány km után áll meg? v azon is gondolkodtam már h túlmelegedne?
de inkább letapad azt hiszem
sokat lehet szopni vele nekem volt hogy a tanksapka nem szellőzött aztán a benzin szűrő aztán az úszószint aztán ez romlott el aztán az
de amikor ment akkor jött a vigyorgás
az nem lehet am h az úszó ragad fel? vagy akkor máshogy viselkedne?
az olcsóbb mindig hamarabb elkopik.
ui: csizmáról majd nyilatkozom egy év múlva
én a szemüveggel voltam így amikor a pro grippet lecseréltem az oakley re
próbáld meg a karburátorban az úszót állítani de ezt inkább bízd szakértőre eléggé el tudod rontani ha nem jól csinálod