Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem hiszem h azzal lenne mert nagyon szép egyenletes szikrát ad de az lesz a biztos ha megnézetem hozzáértővel
azzal szerintem semmit mert le kell venni a gyújtás forgó részt de az is lehet hogy az rossz (trafó) amiből kijön a gyújtókábel, gyertyapipa is lehet rossz az enyémen az is le lett cserélve
ha forgó rész kell akkor nekem van itthon egy tökéletes
Hány eladó csizmád van még?
Cso Haga!

Megírnád az email címed? Van 1 ajánlatom, hátha érdekel! Köszi
és ha a túlmelegedés a gon akkor mit tudok vele csinálni mielőtt szerelőhöz viszem?
arra is gondoltam h a levegő benzin aránya nem lenne e jó mert most raktam rá direktszűrőt de előfordult a leállás a gyári levegőszűrővel is
a gyertyát nem hiszem mert néhánynapja érkezett meg egy új 10-es hőértékű gyertya amit a nagyvasról rendeltem
Nem gond hogy magasabban van, a tank magasságától számít a gravitáció, én is még a túlmelegedésre gondoltam a keverékképzés kérdésemmel.
ilyen melegedés leállás még lehet akár a gyertyától is vagy valami gyújtás probléma
hát jó lenne ha én is vigyoroghatnék már
az nem lehet még esetleg h a karbin ahol rámegy a benzincső magasabban van mint a benzincsap? Ha ez a baj akkor meg miért csak néhány km után áll meg? v azon is gondolkodtam már h túlmelegedne?
szerintem is jobban jársz ha megnézeted
már két éve nem láttam ilyen karbit
de inkább letapad azt hiszem
sokat lehet szopni vele nekem volt hogy a tanksapka nem szellőzött aztán a benzin szűrő aztán az úszószint aztán ez romlott el aztán az
de amikor ment akkor jött a vigyorgás
ill. rajtot
Én is azért vettem mert igen akciós volt és éppen az nap kaptam olyan lóvét amire nem számítottam, ha a GOGO 1-en előre tudom hogy oakley lesz a nyeremény akkor nem fárasztom ki magam az egész napos körözgetéssel, és nem töketlenkedem el a rajot.
hát akk majd megnézetem valakivel
az nem lehet am h az úszó ragad fel? vagy akkor máshogy viselkedne?
hát amennyire lehetett azt is megtakarítottam már
hát nem tom. én úgy vagyok vele, hogy cuccból csak jót nagyon jót és kényelmeset.

az olcsóbb mindig hamarabb elkopik.

ui: csizmáról majd nyilatkozom egy év múlva
én nem mondtam soha h ez az isten, csak momentán nem tudtam 60-70k t fizetni egy csimmáért

én a szemüveggel voltam így amikor a pro grippet lecseréltem az oakley re
a benzincsapon is van egy szűrő a tankba lehet az koszolódott el vagy letört valahogy
próbáld meg a karburátorban az úszót állítani de ezt inkább bízd szakértőre eléggé el tudod rontani ha nem jól csinálod
Elhiszem, de nekem most egyszerre kell minden felszerelést megvenni, így úgy gondoltam nem megyek el egyik termék árával sem nagyon messzire. Ha később úgy tűnik, kihasználom a motort és időm is lesz rá, akkor majd fejlesztek. (lássuk be inkább legyen olcsóbb csizma és olcsóbb protektor, mint drága csizma, felül semmi motorozás)
folyik jaja automata mondjuk szakaszosan. de az lehet azért volt mert mikor engettem le a benzint akkor mozgott benne.
Én ezt úgy szoktam megfogalmazni hogy egy új Gaerne-t mikor felveszel és beállítod a saját lábadhoz az olyat fog mintha egy 20 kg-s szovjet satut húznál a bokádra...de a Te hasonlatod sem rossz
Én sokáig Thort használtam most lecseréltem Gaernére, mikor belebújtam olyan érzéki különbség volt köztük, mint a gumi és gumi nélküli szex között.
Szerintem abból is több fajta van mint a Vibram-osból. A fekete vizes pályára, a sárga meg szárazra...az utóbbi értelemszerűen sokkal jobban csúzsik és kevésbé kopik, de gyárilag a feketével jön ki a Gaerne SM is.