Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratula barátom, én most frissen tudom, milyen élmény az, mikor motort vesz az ember. (nekem lassan egy hónapja van meg, de még most is minden nap motorozok álmomban)
Király a bézbózütő!
majd szóljatok, ha mentek valahova. megpróbálok majd csatlakozni.
bakker ez mekkora kép
550ccm?V2?
OFFFFFF!

Én ma ezzel gurultam, de állatul
jólvan papa szójjá!
én ma is kint voltam, de csak nézőként. jövőhét végénél hamarabb nekem se lesz motorom. fel kell készíteni pöpecül a szezonra
yamaha csabi kente neki ma keményen. egy igazi állat, ledöntött motorral egykerekezik
Uraim!
Megvettem a mocit. 2007-es és 750 km van benne! Nem akartam elhinni a telefonban, de amikor megláttam..., szőrös gumi, szinte érintetlen fékbetétek, full szalonállapot, csak poros volt egy picit.

Kitolta a garázsból a srác (egész télen ott állt). Az akksi gyengusz volt, megmozgatta a főtengelyt, de nem volt elegendő az induláshoz. Rákötöttük az autó akksijára és 2.-ra indult. Ja, még benne van a gyári folytás.

...és akkor egy rövid összefoglaló a félórás motorozás eredményéről. Én eddig csak sportmotoroztam főleg pályán (lelkes amatőr szinten). Ehhez képest a motor olyan könnyű, mint egy
kempingbicikli. Az első fék nagyon pontosan adagolható (csak egy új elegendő hozzá). A puha futóművet még szokni kell, számomra még hihetetlen, hogy egy ilyen hintaszék a pályán is megállja a helyét, de mát majd kiderül. A brutál módon lefojtott motor is nagyon nagy élvezetet nyújtott (szerintem a totál teljesítmény szűk felét ha leadhatja most). Nagyon jó móka a városban, olyan könnyedén dobáltam, szinte elhitette velem, hogy a fizika ránk nem vonatkozik....A sportmax gumiban nem bízok, meg aztán az aszfalt is hideg még, hamarosan rádobok valami pályagumit és megnézem, hogy azzal mit is művel. ...most az akksi a töltőn pihen, holnap folyt köv.
Letudom még gyorsan azt a 250 km-rt a szervízig, aztán a folytás ki és irány a pálya. Szóljatok, ha megy innen majd ki valaki (Kakucs), szívesen vennék pár jó tanácsot az első szárnypróbálgatásaimhoz.
én köszi hogy kipróbálhattam
megjött a 4 dugós Brembo nyereg
Megjött, köszi.
helló
ügye megkaptad már tegnap a csavarokat? mert ha nem akkor kezdem szégyellni magam
én is mögyök majd kecsóra husaberg foxyval
majd szólok előtte
basszus de irigyellek Lucas hogy már mész visonkára
nekünk legjobb esetre is csak jövőhéten jön össze egy kis visszaszokós gurulás
zsíííírsááág! szólj mindenképpen. aztán kergetőzünk.
én mögyök majd visontára yamaha Csabival
majd szólok előtte
Szar ügy
Idézet a Minden Motor 2008 szeptemberi számából:
"Az SMR után a Duke következett, hiszen a két típus nem csak motorblokkjukat tekintve azonos. Osztoznak vázon, lengőkaron, fékrendszeren, kormányon - szerencsére fejidomon nem " stb.
Igen, arra
Hmm pedig a képeket elnézegetve (Minden Motor 2008 szept.) nekem nagyon egyformának tűnik... azt tudom, hogy az SMC-ben a benzintank helyettesíti a segédvázat. Lehet van pár apróság, most bújom az újságot hátha ráakadok.
ne csináld GD, mert tudod milyen érzékeny vagyok. ilyen képekre egyből feláll!

nálam is ezt csinálta a husky,lamda szonda sapkázva és máris tökéletes
az SMR vázhoz semmi köze szerintem.

így akartam.