Gratula barátom, én most frissen tudom, milyen élmény az, mikor motort vesz az ember. (nekem lassan egy hónapja van meg, de még most is minden nap motorozok álmomban)
jólvan papa szójjá!
én ma is kint voltam, de csak nézőként. jövőhét végénél hamarabb nekem se lesz motorom. fel kell készíteni pöpecül a szezonra
yamaha csabi kente neki ma keményen. egy igazi állat, ledöntött motorral egykerekezik
Uraim!
Megvettem a mocit. 2007-es és 750 km van benne! Nem akartam elhinni a telefonban, de amikor megláttam..., szőrös gumi, szinte érintetlen fékbetétek, full szalonállapot, csak poros volt egy picit.
Kitolta a garázsból a srác (egész télen ott állt). Az akksi gyengusz volt, megmozgatta a főtengelyt, de nem volt elegendő az induláshoz. Rákötöttük az autó akksijára és 2.-ra indult. Ja, még benne van a gyári folytás.
...és akkor egy rövid összefoglaló a félórás motorozás eredményéről. Én eddig csak sportmotoroztam főleg pályán (lelkes amatőr szinten). Ehhez képest a motor olyan könnyű, mint egy
kempingbicikli. Az első fék nagyon pontosan adagolható (csak egy új elegendő hozzá). A puha futóművet még szokni kell, számomra még hihetetlen, hogy egy ilyen hintaszék a pályán is megállja a helyét, de mát majd kiderül. A brutál módon lefojtott motor is nagyon nagy élvezetet nyújtott (szerintem a totál teljesítmény szűk felét ha leadhatja most). Nagyon jó móka a városban, olyan könnyedén dobáltam, szinte elhitette velem, hogy a fizika ránk nem vonatkozik....A sportmax gumiban nem bízok, meg aztán az aszfalt is hideg még, hamarosan rádobok valami pályagumit és megnézem, hogy azzal mit is művel. ...most az akksi a töltőn pihen, holnap folyt köv.
Letudom még gyorsan azt a 250 km-rt a szervízig, aztán a folytás ki és irány a pálya. Szóljatok, ha megy innen majd ki valaki (Kakucs), szívesen vennék pár jó tanácsot az első szárnypróbálgatásaimhoz.
én is mögyök majd kecsóra husaberg foxyval
majd szólok előtte
basszus de irigyellek Lucas hogy már mész visonkára
nekünk legjobb esetre is csak jövőhéten jön össze egy kis visszaszokós gurulás
Idézet a Minden Motor 2008 szeptemberi számából:
"Az SMR után a Duke következett, hiszen a két típus nem csak motorblokkjukat tekintve azonos. Osztoznak vázon, lengőkaron, fékrendszeren, kormányon - szerencsére fejidomon nem " stb.
Hmm pedig a képeket elnézegetve (Minden Motor 2008 szept.) nekem nagyon egyformának tűnik... azt tudom, hogy az SMC-ben a benzintank helyettesíti a segédvázat. Lehet van pár apróság, most bújom az újságot hátha ráakadok.
Én ma ezzel gurultam, de állatul
én ma is kint voltam, de csak nézőként. jövőhét végénél hamarabb nekem se lesz motorom. fel kell készíteni pöpecül a szezonra
yamaha csabi kente neki ma keményen. egy igazi állat, ledöntött motorral egykerekezik
Megvettem a mocit. 2007-es és 750 km van benne! Nem akartam elhinni a telefonban, de amikor megláttam..., szőrös gumi, szinte érintetlen fékbetétek, full szalonállapot, csak poros volt egy picit.
Kitolta a garázsból a srác (egész télen ott állt). Az akksi gyengusz volt, megmozgatta a főtengelyt, de nem volt elegendő az induláshoz. Rákötöttük az autó akksijára és 2.-ra indult. Ja, még benne van a gyári folytás.
...és akkor egy rövid összefoglaló a félórás motorozás eredményéről. Én eddig csak sportmotoroztam főleg pályán (lelkes amatőr szinten). Ehhez képest a motor olyan könnyű, mint egy
kempingbicikli. Az első fék nagyon pontosan adagolható (csak egy új elegendő hozzá). A puha futóművet még szokni kell, számomra még hihetetlen, hogy egy ilyen hintaszék a pályán is megállja a helyét, de mát majd kiderül. A brutál módon lefojtott motor is nagyon nagy élvezetet nyújtott (szerintem a totál teljesítmény szűk felét ha leadhatja most). Nagyon jó móka a városban, olyan könnyedén dobáltam, szinte elhitette velem, hogy a fizika ránk nem vonatkozik....A sportmax gumiban nem bízok, meg aztán az aszfalt is hideg még, hamarosan rádobok valami pályagumit és megnézem, hogy azzal mit is művel. ...most az akksi a töltőn pihen, holnap folyt köv.
Letudom még gyorsan azt a 250 km-rt a szervízig, aztán a folytás ki és irány a pálya. Szóljatok, ha megy innen majd ki valaki (Kakucs), szívesen vennék pár jó tanácsot az első szárnypróbálgatásaimhoz.
megjött a 4 dugós Brembo nyereg
ügye megkaptad már tegnap a csavarokat? mert ha nem akkor kezdem szégyellni magam
majd szólok előtte
basszus de irigyellek Lucas hogy már mész visonkára
nekünk legjobb esetre is csak jövőhéten jön össze egy kis visszaszokós gurulás
majd szólok előtte
"Az SMR után a Duke következett, hiszen a két típus nem csak motorblokkjukat tekintve azonos. Osztoznak vázon, lengőkaron, fékrendszeren, kormányon - szerencsére fejidomon nem " stb.
így akartam.