Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De könnyebb úgy megvasalni is ha le tudod szedni azt a részt és nem az egész csizmával kell manőverezned mindig. Persze ez már nüansznyi különbség csak...
Jó' nyomod, wazze
Nekem ehhez egy élet kevés volna...
ezeknek a koptatóknak én azért nem tulajdonítok sok pozitívumot... vasalás a ravasz. így is épp elég dolgot kell cserélgetni állandóan

meg a másik, amik nem tetszenek, azok a belső cipős csizmák. akkorák mint egy tank
jaja vágesz
hát ropi már nem vagyok. Bőrt is azé adtam el mert kinőttem
szeptembertől decemberig sikerült 65 kg ról 85 re hízni
Ez sem olcsó (70 körül) de azért itt jóval több tartalmat kapsz a pénzedért...és ropilábúaknak is kényelmes
akkor én jó vagyok a 25k s csimmámal
akkor a masik ami tetszik az a aaaa


gaerne

ez fehérben
juhhhéééééééééj
Annyiért határeset...
Pedig a dizájnon kívül (az tényleg jó) egyáltalán nem tud többet mint a mostani csizmád. Viszont 2x annyiba kerül...
én 40ért szerváltam, 60-ról volt leárazva. de úgy tetszett, egy egész délután abban voltam a lakásban ,amikor hazahoztam
az a csimma nekem is tetszik nagyon. legközelebb majd benevezek egy olyanra
Valóban, a T3 tudása alapján normális gyártónál 3xe Ft-os cucc lenne, A*-nál persze 50 körül adják...
nekem az alpinestars tech 3 nagyon állat pedig az gondolom nem egy fullextrás cucc...
volt hogy elcsúsztam, és a motor alatt maradt, és úgy csúsztam rá a rázókőre. egy pillanatra kikerekedtek a szemeim, hogy ebből mi lesz de meg se éreztem
és ami nagyon tetszik benne, hogy nem ilyen nagy biflák.
nah köszönöm a segítséget remélem jobb lesz
egy kis füsttől nem lett baja még senkinek
max látod hogy honnan jöttél
értem. akkor tegyek egy kicsit a tankba is mert nem elég amit kap?
szivesen, köszi előre is!

mendyzs kukac vipmail pont hu
nem, én arra gondoltam hogy, kevés az olaj a benzinben ezért jobban melegszik, a karbin próbáltad állítani a levegő csavart?
Hehe, csima már nincs, de ókli van eladóó!
hát ezért gondoltam h a benzinnel van gond
mert mikor menetközben ugye leáll van amikor visszaindul ,ha visszaengedem a kuplungot de ha gázt húzok le akar fulladni vagy csak darabosan indul vissza mintha nem kapna benzint
mikor meg fullad meg benzin nem folyik utána az olaj meg ugyanúgy megy
ezekre gondolok
ezt h lehetne kiküszöbölni?
mondjuk új blokkon nem kéne ilyet csinálnia
így csak találgatni lehet