Nem csak egyenesben, hanem úgy alapból szar minden közúton 650 Berggel menni. Idegesítő, hogy rezeg, hogy mocskos kemény a futómű és az ülés, 3 fok gázfordulatra is azonnal reagál, és igazából ezért nem bírsz vele "normálisan" menni, állandóan agresszívan kéri a fordulatot. Vagy vered neki mint a barom, tőgázas kigyorsítások és váltogatások, egykerék vagy ne indítsd be. Én pl. az enyémet 20 -30 perc alatt "megunom" újra meg újra. Mert igazából semmire nem való. Ezért is utálják annyian, mint amennyire szeretik.
Nem baszogatásképpen de melyik motorkerékpár (pláne SM) váltóban láttál te 75W-90 olajat. Mert én max BMW és Subaru diffiben. Máshol nem igazán használnak lekvárt....
De az csak azért és akkor van hogyha naagyon-nagyon-nagyon ott van a drájver...de ha béna a vezető akkor a hipermegaracsnigépezet az magától is megnyeri ám a versenyt
Basszus.... Pedig jó lett volna egy izom csávóóóóóóóóóóóó! Viccen kívül, vannak fontosabb dolgok... De mindenképpen össze kell hozzni valami évindító verekedős bulit! Na?
Tomekk! LE kell mondanom a szombatot , péntek-szombat el kell mennem szegedre suliba Tököm ki van, hívtak ma, hogy ez a tanár írja a névsort, a szombatin meg az óra alapján lesz jegy
Myki! Hát nem tudom, én azt hittem rmz. nem vágom annyira. csak amikor megnéztem gondoltam mögmutatom. nekem tetszett nagyon
Közben kezdem én is rommá gyúrni magam SM ügyben. (az FB-ok majd ezután). Ha jól értem, akkor inkább 'pazarlás' egy üzemórás motor 'idejét' közúton tölteni, hiszen oda bőven elegendő a FB.
Miért?
15 üzemóránként hajtómű (SAE 75W-90)- motorolaj (SAE 10W-60) és olajszűrő – csere, 90-nél már dugattyúk és gyűrűk – csere.
Ezen szempontok alapján már érthető, hogy miért nem 'szereti' a végtelen egyeneseket az SM.
Annak külön van a váltóolaj, nem?
Tomekk! LE kell mondanom a szombatot , péntek-szombat el kell mennem szegedre suliba Tököm ki van, hívtak ma, hogy ez a tanár írja a névsort, a szombatin meg az óra alapján lesz jegy
Myki! Hát nem tudom, én azt hittem rmz. nem vágom annyira. csak amikor megnéztem gondoltam mögmutatom. nekem tetszett nagyon
Közben kezdem én is rommá gyúrni magam SM ügyben. (az FB-ok majd ezután). Ha jól értem, akkor inkább 'pazarlás' egy üzemórás motor 'idejét' közúton tölteni, hiszen oda bőven elegendő a FB.
Miért?
15 üzemóránként hajtómű (SAE 75W-90)- motorolaj (SAE 10W-60) és olajszűrő – csere, 90-nél már dugattyúk és gyűrűk – csere.
Ezen szempontok alapján már érthető, hogy miért nem 'szereti' a végtelen egyeneseket az SM.