Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

borsatya, nagyon ügyes! ráadásul amióta lát is
Nálam jobb kört ment a DRZ-vel, ülhettem én akármilyen vasra...
Xlzx....gyere ki hozzám valamikor...amikor neked jó én itthon leszek és kipróbálod az enyém....Szivesen odaadom....
nemtudom mi utalá rá.. nem gondoltam komolyan de látom nem vetted

Utcai supermotonak nevezhetem a szaromat?
azért, már kezdtem volna megsertésedni
próbát megért
szép kijelentéseid vannak
mondja felőlem bárki ha jól esik neki, ezért fórum egy fórum mert minden "szakzseni" mondja a maga hülyeségét

ha már így belementünk az én motoromba, szerinted mi van rajta ami enduro múltjára utal és más egy gyári fs berghez képest?

egyébként nagyjából jogosnak tartom a supermotoknak azt a definíciót hogy "(verseny-hard)enduro vagy kroszmotor supermoto kerekekkel)"
Ezek valami 85-ös motorocskába valók
A végén még az is kiderül,hogy egy gs 500-ra ha burkolatot teszel superbike gép lesz belőle vagy szupersport.....Ennyire ne hazudozzatok a szarotokról...
A végén még megmagyarázod,hogy ugyan az a pilóta jobb kört megy egy drz-vel mint egy smr ktm-mel....Hagyjuk már Ibolykát...
Ok...
bocs nem vouge hanem Vogue
Engem nem zavar,hogy fun motokkal túráztok...azok ilyen öszvérek,hogy arra is jók kicsit...
a vouge motorjára gondoltam , neki irtam
Teljesen gyári....Ezt az átépítesdit nem tudom hol olvastad...
EXC 125-tel Bp-Szombathely (~250 km)...625 SC-vel Faaker See-Bp (~600 km)...csak tankolásokhoz megállva...nem tudom miről beszélsz
ő meg erre mondhatná azt hogy a tiéd SEM supermoto mert nem gyári hanem enduróbol van építve

tehát "enduro vagy kroszmotor supermoto kerekekkel"
Ha láttad volna Borsatyát a DRZ-vel vagy Petyát az LC4-gyel pályán menni, nem beszélnél ilyen hülyeségeket hogy azok nem SM-k...nem is szólva a versenyzőkről (Gregus, Vermes)...
akkor már a 70le is túlzás kicsit
és ki mondta hogy fos a motorod? Bozarov annyit írt hogy szerinte(!) a pályára szánt motorok a supermotok - ebben amúgy osztom a véleményét, minden mást a "supermoto jellegű utcai motor" típusba mondanék én is
ééééés kezdődjék a flame-elés
A C-s Berg és a sima közt semmi kölünbség nincs ami lényeges lenne...Utcai gumi sem tesz hozzá annyit,hogy szeresse a 2 km-nél hosszabb egyenest......a lámpa sem változtat a motorkarakterisztikáján....és a forgalmi a zsebben sem teszi alkalmasnak túrázásra....
Hát ez
vegyes használatra tökéletes és óccó
Naja... Nem csak az üzemórás a versenygép... Szerintem Tény, egy smr az smr. De! Mi vegyeshasználatra szántuk ezeket, meg hát az állandó pályázás szerintem unalmas... Persze ha 1x lesz sok pízem én is veszek egy pályagépet, de addig marad ez:( Azért a koph motorja szerintem még hanyatbaszna egy két pályamenőt is Láttam jutubon hogy egy ilyen smc690-el (persze átlalkítva pályára) simán szopatta a csákó versenyen a hasonló köbcentis üzemórásakat! Ide most direkt nem írtam márkát