A végén még az is kiderül,hogy egy gs 500-ra ha burkolatot teszel superbike gép lesz belőle vagy szupersport.....Ennyire ne hazudozzatok a szarotokról...
Ha láttad volna Borsatyát a DRZ-vel vagy Petyát az LC4-gyel pályán menni, nem beszélnél ilyen hülyeségeket hogy azok nem SM-k...nem is szólva a versenyzőkről (Gregus, Vermes)...
akkor már a 70le is túlzás kicsit
és ki mondta hogy fos a motorod? Bozarov annyit írt hogy szerinte(!) a pályára szánt motorok a supermotok - ebben amúgy osztom a véleményét, minden mást a "supermoto jellegű utcai motor" típusba mondanék én is
ééééés kezdődjék a flame-elés
A C-s Berg és a sima közt semmi kölünbség nincs ami lényeges lenne...Utcai gumi sem tesz hozzá annyit,hogy szeresse a 2 km-nél hosszabb egyenest......a lámpa sem változtat a motorkarakterisztikáján....és a forgalmi a zsebben sem teszi alkalmasnak túrázásra....
Naja... Nem csak az üzemórás a versenygép... Szerintem Tény, egy smr az smr. De! Mi vegyeshasználatra szántuk ezeket, meg hát az állandó pályázás szerintem unalmas... Persze ha 1x lesz sok pízem én is veszek egy pályagépet, de addig marad ez:( Azért a koph motorja szerintem még hanyatbaszna egy két pályamenőt is Láttam jutubon hogy egy ilyen smc690-el (persze átlalkítva pályára) simán szopatta a csákó versenyen a hasonló köbcentis üzemórásakat! Ide most direkt nem írtam márkát
Utcai supermotonak nevezhetem a szaromat?
ha már így belementünk az én motoromba, szerinted mi van rajta ami enduro múltjára utal és más egy gyári fs berghez képest?
egyébként nagyjából jogosnak tartom a supermotoknak azt a definíciót hogy "(verseny-hard)enduro vagy kroszmotor supermoto kerekekkel)"
tehát "enduro vagy kroszmotor supermoto kerekekkel"
és ki mondta hogy fos a motorod? Bozarov annyit írt hogy szerinte(!) a pályára szánt motorok a supermotok - ebben amúgy osztom a véleményét, minden mást a "supermoto jellegű utcai motor" típusba mondanék én is
ééééés kezdődjék a flame-elés