Ennyi...Akkor kicsit félre voltam informálva eddig...Bár igen azt osztom, hogy egy 990 KTM SMT már télleg nem az de hogy egy 690 SMC se ez meglepett télleg......Főleg hogy ezzel versenyeznek is az SM ( vagyis funbike ) kategóriában . Biztos ez valami bunda....Tuti gyerekek Én mondom
Hozzá teszem tisztába vagyok vele hogy nem egy verseny motor, de nem is azt akartam venni. És igen vannak jobb motorok nála. De Én ezt szerettem volna megvenni. Ezt a supermotot vagy túragépet vagy funbike vagy mittom én már mi ez akkor ha nem SM
Elsődleges szempont a pályaorientáltság, de ha fontos utcára is ki tudjam vinni. Minimálisat motoroztam eddig is forgalomban (sok az idióta, még élni karok). Túrázásra meg ott van az autó (városnézésre meg bérelni kell e robit).
El akarok jutni a pályáig (bár ezt futóval is meg tudom oldani) majd ott, epinefrin hormon termelésre tudjam ösztönözni a szervezetem.
Nem akarok versenyző lenni (ahhoz már öreg vagyok), de legalább a motor ne hátráltasson a pályán. Ennyi a terv. Ja és legyen szép (mint a lányoknál a döntés alapja), ezért esett a választás az sxv-re. Egyébként úgy néz ki, hogy vasárnap lehet össze is jön a bolt...
Ezt nem értem, senki nem is mondta hogy egy versenygép ugyan azt tudja mint egy utcai , de attól még lehet supermoto, csak maximum kisebb teljesítménnyel és visszafogottabb tulajdonságokkal. De attól még Supermoto adottságai vannak..Hozzá teszem Én is mentem nem egy verseny supermotoval és mégsem azt vettem. Nem véletlen ( mert nem csak pályán szeretnék motorozni. Akkor komolyan kérdezem sztd az enyém hová tartozik kíváncsi vagyok nagyon mi a véleményed!
Ez addig oké is amíg a saját döntését akarja megideologizálni a jóember (bár némiképp nehezíti a dolgot hogyha a "hűdekimotorozom az xyzs5678rrrrr motoromat" emberkét a 14 LE-s versenyrobesszal úgy kerülik ki Kakucson mint a tócsát ) de amikor egy "kezdőt" akarnak a saját önigazolásukkal belerángatni ugyanabba a faszságba, akkor amellett - egyelőre legalábbis - nem tudok szó nélkül elmenni...
nem csak az erő számít az tény, de bergből van 450 is ami egy full finoman kezelhető gép, nem csak 650be kell gondolkozni
és azért kíváncsi lennék egy 450 fs berg és egy drz után melyiket mondanád "jobb"nak pályázáshoz, mertugye erre kellene Fehér úrnak - inkább
meg arról volt szó ugye hogy pl az alábbi kategóriák között ki melyikre mondja, hogy "na ez már nem sm":
jó hogy még soha nem is láttuk egymást, csak épp egyezik a vélemény, és ennek semmi köze a márkához...
FehérFerenc délelött:
"Elsődlegesen hobbi szinten a Kakucsra gondoltam kijárkálni,"
tényleg, ezek alapján jobb egy utcára is alkalmas gépet venni...
El akarok jutni a pályáig (bár ezt futóval is meg tudom oldani) majd ott, epinefrin hormon termelésre tudjam ösztönözni a szervezetem.
Nem akarok versenyző lenni (ahhoz már öreg vagyok), de legalább a motor ne hátráltasson a pályán. Ennyi a terv. Ja és legyen szép (mint a lányoknál a döntés alapja), ezért esett a választás az sxv-re. Egyébként úgy néz ki, hogy vasárnap lehet össze is jön a bolt...
és azért kíváncsi lennék egy 450 fs berg és egy drz után melyiket mondanád "jobb"nak pályázáshoz, mertugye erre kellene Fehér úrnak - inkább
meg arról volt szó ugye hogy pl az alábbi kategóriák között ki melyikre mondja, hogy "na ez már nem sm":
az a lényeg jól érzed magad a motorodon és kész....a többivel ne is foglalkozz...