Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elkopott sajnos..lenyalta egy cica...
Én a helyedben még qvéra nem vennék semmit! Gyere ki a legelső kakucsra és ott kipróbálhatsz vagy megnézhetsz sztem ezt azt!
Jó az eső (vagy esős ) gumid Tibi! Eladod? Úgy sem mutat jól egy ilyen jó kis pályagépen!
Az sm..nyugi...
van itt rendszámos SMR tulaj is.
Jajj! Segítsetek már, akkor én most SM-ot, vagy FB-t akarok venni?
kis tank, kevés lábtartó, de rendszámos!
Felőlem aztán tejbegríz rovatba is beteheted...
nekünk amint mondtam nem itt a helyünk. olyan mintha a csopper topicba irogatnánk néznek ránk hogy mitkeresezitt
Megkérnék mindenkit hogy ezentúl nem üzemórás motorról ne merjen feltenni képet vagy videót a supermoto részlegbe! Vagy max ha B úr minősítette a motort! Hahahaha
amikor a tanácsháza elül rákanyarodok a tanyára nekem, jön a dirt szakasz mert én még ráadásul igazi versenyző is vagyok
Régen a többség azt mondta lapos a Föld..páran azért tudták az igazságot akkor is...Aztán csak kiderült előbb-utóbb...
van az több is
Nekem is oszt szarjuk le! Megyünk együtt kamu sm-ezni azt közbe meg funmotonk van!
Ne sajnáld, én azért még SM-nek tartom. És mivel hasonlóan gondolkodik itt még 12-ből 11 kölök, így az is marad!
nekem meg SukárMotorom van osz jóvan
Ez az a kategória a odabasz a pályán! Lazén megy keresztbe és qva erős! Igaz koph?
Dehogy tud! Aztat csak streetfigterrel lehet, neki meg SM-je van! Ráadásul valódi!
..ha csak a felét hiszed el amit írnak okos vagy...ha tudod melyik felét zseni vagy..hajrá Agyas...
a nagykérdés: KTM 990smr milyen kategória? csak mert az eddigi vélemények alapján supermoto még a felirat is ott virít rajta, de mégis szerintetek?
nem neked mondtam, apraszakinak te biztos tudsz . (hátrafelé is)
Csak hogy kicsit angolozz apa:
In 1991, Italian manufacturer Gilera released the 'Nordwest' model, the first factory produced supermoto. Other European manufactures quickly followed suit, among them KTM, Husqvarna, Husaberg and CCM; all manufacturers whose emphasis were off-road models at the time. Models were developed for both track and road use. It took another ten years, until the mid 2000s for Japanese manufacturers, such as Yamaha (2004), Honda (2005) and Suzuki (2005) to start introducing supermoto models in the European market. Most of the supermoto bikes sold to the public are more domesticated models for road use rather than outright racing, for example the Suzuki DR-Z400SM. Slower and heavier but rock solid dual-purpose motorcycles such as the Kawasaki KLR650 are good examples of this. In the spring of 2006, Italian bike manufacturer Ducati announced their entry in the class with the Hypermotard machine, which has more in common with streetfighter-type motorcycles than realistically being considered a true supermoto bike capable of surviving jumps and crashes. KTM currently has available a 990 cc V-twin that could be described as the ultimate road going Hypermoto, and a brand new (and well appreciated) the single cylinder KTM690SM
nemtudom mit menőzik itt ez a néhány funbikeos gyerek
Az mi?
Sajnálom....