Beütöd a keresőbe hogy "Cagiva Mito" erre majd kidob egy csomó oldalt, elkezded őket végignézni aztán az egyiknél csak le lesz írva hogy milyen szélesek a felnik/gumik rajta...de sztem a 200-ashoz gyíkok lesznek azok a kerekek...
hát a tied se csúnya azzal a talán Duke felnivel, jah hát a 180 as lehet be se fér, a fűzöttelmeg az a helyzet hogy sokba kerül és most nicnsrá pénzem, meg kezdésnek elég ez a szett 30-40 környékén jutnékhozzá kompletten, csak még megkéne néznem tüzetesebben.
Szevasztok, segítség kellene, Supermoto építéséhez vennék cagiva Mito felniket az újabb sok küllőskereket, de nme tudom miylen gumi méret fér el elöl, és hátul, neten keresztül vásárolt dolgot meg uyge nem tudom szemrevételezni. a Mito felnik hány colosak? hátulra pl 150/55 R17 azt tudom felmegy , de pl 180 as gumikat tudnék szerezni, az már nem fér el szerintetek? KTM EXC 2001 esről van szó, mi a biztos ha mondjuk a villa hézagot le mérem? Ha a lánc csapokod nem lehet hogy bele ér a gumiba?
Nem csak abban van különbség, hanem abban is, hogy 2 dugattyú úszó felfogatással, kontra ugyanazon átmérőjű, de szemben dolgozó 4 db dugattyú...felesleges ennyit variálni, gondolkozni rajta. Mint mindenhol a sportban, a jó minőségű alkatrészeknek ára van. Óccsóért nem lehet jót kapni...
Én csak azt nem értettem, hogy a fék elégés és a fékolaj felforrás hogy párosítható a főfékhengerrel. Szerintem ez a jelenség kifejezetten a 2 dugattyús gyári munkahengerre igaz a kisebb "kapaszkodó" felület miatt. A dugattyú átmérő különbségben viszont csak működtető erőbeli eltérés van.
Mondjuk abban teljesen igazad van, hogy ilyen 2 dugattyús nyereghez teljesen felesleges a radiális pumpa.
Az úgy jön hozzá, hogy a legkisebb radiális pumpa is 13-as, míg a gyári fékek általában 11-es dugattyúátmérővel készülnek. Ha hagyományos elrendezésűben tennél fel nagyobb átmérőt, akkor azzal sem lenne jobb...
Igen, ez oke. Nekem eppen igy van osszeganyolva a motor, vagyis 320-as tarcsa, gyari feknyereg (2 dugos). Utcan birja, palyan szo-szo, nyilvan ha nem Kecskemeten megyek (ahol alig kell fekezni), akkor nem birta volna, vagy esetleg, ha tudnek nagyokat fekezni, akkor sem.
En sem latom, hogy a fofekhenger kialakitasanak mi koze a fek melegedesehez.
Gyári enduró/krossz 2 dugattyús úszónyerges fékmunkahenger és nagy tárcsa kombó sem jó, legalábbis pályára. Pont azért, mert szerintem az enduró/krossz nyereg sokkal keskenyebb sávban és kisebb felületen fogja a tárcsát, mint egy rendes 4-6 dugattyús kifejezetten a nagy tárcsákhoz (310, 320) való nyereg.
Egyik haverom is supermotot csinált a DRZ-jéből. Arra is feltette a nagy tárcsát, de a gyári nyereggel. Utcai használat mellett nincs vele semmi baj, de amúgy látszik, hogy keskenyebb sávban fogja a tárcsát, mint kéne.
Odaadta kipróbálni, mentem vele 2-3 kört egy közeli épülő ipari park körforgalmai között, fékeztem néhány durvábbat (emelkedett a hátulja ) és a végére érezhetően felpuhult a fék és kurvára fel is melegedett.
Az, hogy ez most hogy jön a radiális pumpához, azt én sem tudom.
En is igy gondoltam, hogy csak a megfelelo parositas mukodik. Azt viszont nem ertem mitol eg el a fek?
Ha alul gyari nyereghez felul mondjuk 13-as dugo jar, akkor ugyanigy 13-as radialis fofekhengert felrakva ugyanazt eredmenyezni, ha jol figyeltem fizika oran. (A kulonbseg nyilvan a kar mozgaskarakterisztikajaban igy az adagolhatosagban van - eppen emiatt hasznaljatok, ha jol ertem.)
Vagy gyari nyereg alatt a gyari nyereg ES fektarcsa (krossz) part erted? Az vilagos hogy eleg supermoto hasznalatnal, de nem a radialis pumpa miatt.
Semmi értelme gyári 2 dugattyús úszó nyereghez radiális pumpát tenni, de ezt VEGA is pontosan tudja. Elég a fék, és felforr a fékolaj. A radiális pumpának, a hozzá tartozó nyereggel, tárcsával együtt van csak értelme...
Ezek a fajta fofekhengerek gond nelkul hasznalhatoak a gyari fekkel? Nem nehezebb huzni a kart? Eloben is az volt a furcsa, mikor szemugyre vettem egy par ilyet, hogy a dugattyu atmeroje nagyobb, mint a motorok gyari fekjenel, ami rontja a fek "attetelet". Vagy tevedek es nem nagyobb?
Mondjuk abban teljesen igazad van, hogy ilyen 2 dugattyús nyereghez teljesen felesleges a radiális pumpa.
En sem latom, hogy a fofekhenger kialakitasanak mi koze a fek melegedesehez.
Egyik haverom is supermotot csinált a DRZ-jéből. Arra is feltette a nagy tárcsát, de a gyári nyereggel. Utcai használat mellett nincs vele semmi baj, de amúgy látszik, hogy keskenyebb sávban fogja a tárcsát, mint kéne.
Odaadta kipróbálni, mentem vele 2-3 kört egy közeli épülő ipari park körforgalmai között, fékeztem néhány durvábbat (emelkedett a hátulja ) és a végére érezhetően felpuhult a fék és kurvára fel is melegedett.
Az, hogy ez most hogy jön a radiális pumpához, azt én sem tudom.
Ha alul gyari nyereghez felul mondjuk 13-as dugo jar, akkor ugyanigy 13-as radialis fofekhengert felrakva ugyanazt eredmenyezni, ha jol figyeltem fizika oran. (A kulonbseg nyilvan a kar mozgaskarakterisztikajaban igy az adagolhatosagban van - eppen emiatt hasznaljatok, ha jol ertem.)
Vagy gyari nyereg alatt a gyari nyereg ES fektarcsa (krossz) part erted? Az vilagos hogy eleg supermoto hasznalatnal, de nem a radialis pumpa miatt.