Köszi FeherCapa380 de sajnos nem vagyok igazán komoly vevő per pill csak nézelődök inkább a piacon, de azért köszi hogy szóltál, ha később is meglesz akkor lehet érdeklődök majd rá.
Köszi a tippet LaciCRM, vaterázni én is szoktam, majd keresek NSR kereket, hátha kifogok egy pár olcsót. Amúgy nagyon jól is néznek ki azok a kereket a CRM-en. Esetleg nem tudod azon milyen széles gumik vannak elől-hátul?
Üdv.: adykag
Forditsuk meg. Mennyit adnal erte? Nem igerem, hogy azt mondom ra, hogy keves, plane, ha sikerul vevot szerezni a mocira krossz allapotban. Amugy a komplett szettet eladnam, ami jelenti a ket kereket, a sarvedot, a lancvezetot, a feknyeregmagasitot, a rovidebb lancot es a fekbetetparokat.
Hajlando vagyok a kerekszettet is eladni kulon. Ha erdekel, akkor a nevem alatt megnezheted az elado cuccoknal. Suzuki GS 500 alapkerek, 110-150-es gumiparral felvertezve.
Köszi giraffe64, de egyelőre valami szedett-vedett "tömör" 3 ágú alu kerékszettben gondolkodom, ami minél olcsóbb. Csak tudni akartam, hogy milyen legyen az első felni szélessége, nehogy olyat vegyek ami nagyon keskeny.
Szted CRF, XR vagy YZ kerékagyak valamelyike beépíthető az EXC-be Shox-ban igen durván le vannak akciózva a Talon agyak (gorazs, kösz a tippet ), elgondolkoztam hogy mégis küllős SM kerekeket kéne fabrikálnom bele...
Nem én írtam, hanem rooftop és ugynézki tapasztalatból írta és sztem azon gyári áttétel volt
Remélem az enyim is fog hasonlót produkálni! Ha megkapja a belevaló fúvókát elvárom h feljöjjön 4be is így gyári rendszerrel
Szerintem ennek a feltetelnek (az en fogalmaim szerint) csak egy 450-es vagy annal nagyobb 4T endurobol atalakitott supermoto tud megfelelni. Ilyet joszerivel talalsz. KTM-ek, bergek, DRZ-k vannak dogivel. Hogy melyiket vennem arrol van velemenyem, de itt inkabb nem irom le.
( a képen a hátsót nézd mert azelső ki lett cserélve a cbr ben)