mit akarsz tudni? a sárga cbr amit betettem a multkor az családon belül van. ja és képesmotoron van egy pár 900as cbr felni is ami ugy néz ki csak abból 16os az első
Nekem 200-ig nincs nagy gond a szellel. 170-ig semmi hatas, utana kezd rangatni, de csak hosszu tavon zavaro. Kb. 200 felett jon az, amikor mar rovid idore is zavar es le kell bujni. Termeszetesen ez nem krossz bukoban ertendo.
Jövő héten megpróbálok elmenni személyesen, sztem úgy lesz a legegyszerűbb...bár ha addig Laci kiderít valamit a CBR hátsókerékről, akkor asszem tárgytalan lesz a dolog...
En mindent szivvel lelekkel csinalok. Ha valamit leriok, akkor alaposan teszem. Ez sokszor baj, mert a legaprobb utalasba is valaki belekot. Irtam, hogy egy nagy berg vagy egy 600 koruli streetfighter lehet alkalmas arra, amit akarok. A ketto kozul ertelemszeruen a sornegyest valasztanam, szoval lenne kiut. Azert csak felteteles, mert tobb motorra nincs penzem es a Ninja mindent visz, tehat az a preferalt. Remelem jovore meg lesz, a tuningcuccok mar a polcon varjak, ugyhogy be lesz elesitve faszan! Legalabbis ez a terv, a tobbit meglatjuk. Ha valaha ujra supermotoznek, akkor biztosan egy 450-es injectoros motort szeretnek csak palyara. Na ez is hosszu lett.
dunlop d220 160/60 17-es gumival
20 ezer forint. és már csak egy elsőt kell hozzá szerválnod
de az csak egy hátsó !
mekkérdem megvanemég