Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 gixxer mért 170 körüli véget, de ez nem mérvadó mert karburálási gondok voltak (magas fordulaton bebefulladt, h miért nemtom, nem vok szerelő). 2005től már normális rendszer van rajta (az is cserés sztem), de addig kétségtelenül kicsit gagyi a cucc. A dellorto pedig 1 elavult karbi volt már akkor is , h mér az került rá az kérdőjel.
Max az új berg kerül 1 millával többe mint mondjuk 1 japán, éés hallván az alacsony karbantartási kölcségekről hamar behozza az árát
Vogue, örülj neki h feljön 4.ben. Én 05ös 650el mentem, de 4.ben azse jött felgázra emlékeim szerint, pedig az kb egy az egybe ugyanolyan mint a 08as.
Albijam!
el is felejtettem szólni,hogy megnyílt a ktm-bolt,bár még kicsit kezdetlegesek a dolgok...
2T-n nem nagyon működik - az általam eddig próbáltakon legalábbis - az a dolog hogy nagygázzal felgyorsítok majd visszaveszem kisebbre és azt a tempót tartom. Ha hosszabban kell ugyanazt a sebességet tartanom akkor az úgy működik hogy szakaszosan gázt húzok-visszengedem-gázt húzok-visszaengedem. Ezzel a módszerrel a 125-ösömmel elmotoroztam - javarészt utcán - 12e km-t, tehát olyan borzasztó módon nem hinném hogy károsítja a motort...

Dobogókői szerpentinen lefelé miért nem lehet 60-nál gyorsabban lejönni 2T-vel

Motorfékes csúsztatást meg felejtsétek már el, 1000x ki lett tárgyalva hogy egy faszság!
ti mikre rá nem értek ebéd időben

Gyuri gyere el valamikor a Duna plázához had nézzem meg a csodagépet
huhuhuhúúúúúúú kezd bonyolódni a dolog!
enyém sem szereti az alacsony fordulatot...a vezlánc nem szereti
Biztos eszrevetted mar a ketutemun, hogy ha felgyorsitassz mondjuk a vegsebessegre teligazon es visszaveszed a gazt felere, akkor mondjuk ketharmadara csokken csak a sebesseg. Ha felere visszza akarsz lassulni, akkor meg eleg csak a negyed gaz. (Persze megint lehet, hogy a Te motorod maskepp viselkedik.) Ha dombnak lefele mesz, akkor meginkabb ez van. Erre konkret peldat is adtam. dio lakhelyehez a dobogokoi szerpentin a leg kozelebb levo elvezheto "palya", amirol mikor lejon akkor 15 km-en keresztul megy dombon le. Nem egy leanyalom 60-al lejonni es az sem fincsi, hogy mindig ragyorsit majd kuplunggal kigurulja.

Csak egy kerdes, hogy en is kotekedjek: Amikor mesz vegsebesseggel, mondjuk 120-al es utolersz egy autot, aki miatt le kell lassitanod 90-re, akkor Te visszaengeded a gazt tokig es fekezel, vagy visszaengeded csak 3/4-ig a gazt es fekezel? Ha utobbit teszed, akkor ugyes vagy es nem szoltam, ha elobbit akkor konyveld, hogy nyirod a motort. Ebbol persze sokat kibir, de sok kicsi sokra megy es ismetelem: meg motorfekes csusztatasrol szo sem esett, akkor jonne az igazi gond 2T-vel.

(Vannak persze okos olajzorendszerek, amik ilyenkor segitenek, foleg utcai mocikban, ezekrol eddig nem esett szo. Nem is erdemes szotejteni roluk, mert a supermotonak valo 2T-k tudomasom szerint mind keverekolajzasuak. Persze most nyilvan lesz valaki, aki ezt is megcafolja. )

Az optimalis az lenne, ha egy olyan gyors supermotot epitene, aminek a vege 200-korul van, igy 100-al csoszogni csemege neki (bar jelzem 100 nagyon keves utcara). Igy viszont felejtse el a robbanekonysagot, vagy vegyen 700-as Maicot, a korabbi javaslat szerint.
enyémnek is új a bele és szintén eladó,ha olyan árat mondanak rá
Ha a 10e/perc a 100 km/h akkor az hogyan lenne folyamatos 1/4 gázzal tartható
Ebben igazad lehet! Sajnos (vagy eppen szerencsere) nem sok enduroval mentem ahhoz, hogy ezt eszrevegyem. Az attetelezest eppen emiatt kezdtem boncolgatni. Ki kene probalnom egyet. Zrider?
Te figyu mar.... Ha egy motor mondjuk tud menni 120-al (ehhez porog 12 ezret), mint egy jo erosre attetelezett supermoto (dio ilyet szeretne, errolvolt szo). Szoval ezzel lejovunk vele Dobogokorol Csobankara az autok kozott 100-al, igy porog 10.000-ret folyamatosan. Ez kis fordulat? Nem. Ez nagy fordulat. Es ehhez nagy gazt kell adni, hogy sok olaj menjen bele? Nem. Ehhez pontosan eleg negyed gazt egy 2T-n. Tehat folyamatos kis gaz folyamatos nagy fordulaton. Ezt nem fogja ugy birni, mint egy 4T.

Legyszives magyarazd meg, hogy most hol tevedek, mert nagyon kivancsi vagyok!
És az általad említett dolognak nyilván semmi köze nincs ahhoz hogy az endurok utolsó 1 (2) fokozata lényegesen hosszabb mint a krosszoké vagy hogy nem a számszerű teljesítményben hanem annak leadásában van lényegi különbség...
Ezt a hülyeséget honnan veszed Pont az szokott lenni a baj a 2T krosszokkal hogy kis fordulaton túl _sokat_ kapnak, ezért beköpik a gyertyát stb. De enduronál teljesen más a karburálás, ezért ott ilyen probléma sincsen...legalábbis nekem azalatt a ~20e km alatt amit 2T versenyendurokkal lemotoroztam, nem volt...
Ami eppen eleg ahhoz, hogy egy krosszmotor az utolso fokozatban is egykerekezzen az enduro meg csak a fokozattartomany 2/3-aig.....
Nem azt mondtam, hogy nem lehet, hanem hogy nem birja kilometerben, mert gyakran nem kap elegendo kenest, foleg ha meg motorfekezest is elkovet az ember.

(Csak azert, hogy ellenvelemenyen legyel felesleges olyasmire ellenervet irnod, amit nem irtam. Tudom. Hagyd, ne ird, kitalallom! A Tied birja a motorfeket is, meg mindent ugyanugy, mint egy 4T.... )
Érdekes módon a "sokkal gyangébb" az a fékpadon ilyen 2-3-4 LE-ket (kevesebb mint 10%!) szokott jelenteni...
Ezzel semmi gond nincs, es ezen a forumon altalanos nezet. De mar tobbszor jeleztem, hogy nem mindenkinek van modja allandoan palyazni es ha szeretne elvezni a motorozast, akkor kenytelen kozuton paradezni. Mivel kozuton nem jo dolog hataron fordulnim akkor kenytelen massal feldobni a dolgot, mint pl. kapargatas, egykerekezes, csusztatas. Ahhoz meg kell az ero, a palyakrol ismert lenduletbol motorozas semmihez nem eleg.

Amugy magadnak mondassz ellent. Ha a berg kizarolag palyagep, akkor Te miert E valtozatot vettel? Az nem palyagep, csak jo palyara es Te oda hasznalod. De nem mindenki tesz igy. Annyira nem, hogy van aki a palyagepet is utcan kuldi. Pl. en.
Ha 2T-vel tényleg nem lehet csak nyélgázon menni, akkor az enyémben kurvára el van romolva valami, mert ez nagyon finoman megy kis fordulaton is - _sokkal_ kulturáltabb az alsó tartományban mint pl. a 625-ösöm volt...
Haverom gepe az a motor, amivel 4. helyezzett lett az orszagos endurocross bajnoksagban es amit azota is a markakepviseletnel szervizel. Minden rendben vele, egesz egyszeruen csak sokkal gyengebb, mint egy krosszmotor. Iden egy RXV450-t ajanlottak neki, gyari tamogatassal, most azzal megy (ne terjuk ki ra, hogy hogyan). Az is sokkal gyengebb, mint egy krossz. Az enduro eppen ettol enduro. Legkozellebb kirpbalom Zrider bergjet, mert mostmar nagyon kivancsi vagyok!

http://urbanicssandor.hu/
Ja, és le sem nyeli sajnos...csak a benyát, de azt se sokat.
Szerintem a jelenlegi piacon nem létezik supermoto, ami erős, gyors, könnyű, olcsó, tartós, és még neaggyisten szép is lenne.
Ezért én megpróbáltam megépíteni magamnak, ami a viszonylag nagy menetkész tömegét leszámítva sikerült is...szerintem
Ja, és 7kiló alatt maradtam...már forintosítva, ami szerintem nem drága.
ha lenyeli, olyan nekem is kell!
lehet az én készülékemben van a hiba, hogy ha pályagépről van szó (berg smr sxv stb, stb) akkor egyből a pályamotorozás ugrik be...
viszont g.gábornál a pont, ha meg lesz az a motor ami olcsó, bivaly erős, rendszámos, kis szervízigényű és még le is nyeli, akkor szóljatok megyek azt cserélek én is
részemről befejezve, úgyse fogunk egyetérteni
jah most jut eszembe a yamaha még 4ben is az eget kémleli terepen
az enyém is E változat
haverod gépén meg valami nyehácsku van ha ilyen harmatos, itt a társaságban is van egy fe450e és az baba
és akkor a blokk kihegyezésére és élettartamára már ne is térjünk ki...