Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, 685 amúgy most ugrik be
azmeg már majdnem 700 ( én aszittem csak 650es )link

hát egy felforditott cinveder jár fel le a hengerben az tuti
Nagyobb alatt azt értettem hogy ne 125-öst...egy 250-es vagy 300-as SM kerekekkel és enduro áttétellel tökéletesen megfelelne a lentebb említett kritériumoknak...
azt ne! amugy 680
mondjuk egy maico 650est oszt már ne is vegyen tartós tejet
Vegyél valami nagyobb 2T-t...
Latod, megint nem ertunk egyet. En eppen sportmotorra keszulok valtani.
az a fehér aszfalt brutális..kurva jo:D:D hát valami supermoto kell mert isteniek!sportmotorom van de fasznak se kell....sokkal tutibb a supermoto!jol leáttételezve akármi is legyen!:Dvalami oylasmit akarok h kicsi gáz és az eleje fönt vagy kanyarbóll kigyüüüvvee:D:D nem érdekel ha 130at megy végre...:D:DD:
ó basszameg amikor kivolt véve az lc4 blokk csinálni akartam ilyen művészképet mint neked van az adatlapon de sana elfelejtettem mester . mondanám hogy majd legközelebb, de ha nekem mégegyszer ki kell venni a blokkot akkor leugrok egy szakadékba miután felvágtam az ereimet és közben ciánt szürcsölgetek és szécsi pál dalokat dúdolok...
Valamikor nekem is meg kell majd látogatnom őket, a 3 rezómból egyet lehet feltenni a motorra, a másik kettőben van néhány bónusz kanyar
aha, Tomekkk ajánlotta, jövőhéten viszem fel a dobot
a macskakedvelő fegyvermániás ahol ilyen végleteket kedvel valaki ott tuti valami maghasadás van

gd szereti a cicusokat

ugyhallottam jók hangtompítónak csak fel kell őket húzni a csőre
Je vidd Totohoz...fullos lesz haver az tuti...legprofibb lesz még az akrát is odabassza figyeld csak meg
Na igen ez meg a másik, ha gebasz van pórul járhat az ember !
mondom én aki 2évet motorozott 160as tuning bájkal 50es papirral
áááá, injektoros, nem költök power commanderre 70 ezret, főleg ha nem használ neki............csak a kipufogóját alakittatom át a Proexnél, tavasszal elviszem a Natixhoz, és ennyi.......... :
Én is így gondolom...főleg hogy nekem is volt , hogy hátulról pirosnál telibevertek...és biztosító fizetett is nem kevesett..szerencsére jobban is jöttem ki belőle..főleg hogy nem lett semmi bajom
valahogy gondoltam hogy nem maradhat el az optika tuning
de abban sem lennék biztos hogy motorikusan nem nyulsz bele

valami akármi bármi karbi, gyujtás, fúvókázás, csiptuning, valami nemlesz?

első sárvédőre rögzitett állatkával....Greenpeace
Hello! A DRZ-t megvette Naneee fórumtag haverja, nagyon sanálom, de meg kell válnom tőle. Az alaphoz képest sokat kell rátolni,h igazán dinamikus legyen az aszfalton. Az SXV régebbi "álmom", a szar időjárás miatt eddig kb 100 km-t mentem vele, a futóműve stabilabb nagyobb sebességnél is, a teljesitmény leadása dinamikusabb....majd elválik.........ilyesmi lesz tavaszra...
Én meg nem
Főleg ha Bp.-en közlekedsz a városban!rendszámért ölnek...nem egy havert már megkergettek a jardok ezek miatt...ha nincs kedved üldözősdit játszani akkor én is a rendszámosat ajánlom mondjuk egy fél szezont Én is eccer rendszám nélkül mentem mert 2x hagytam csak el ....Ha meg csak pályázgatsz vagy csak pest környékén használod akkor simán el lehet rendszám nélkül is menni...Nekem ez a tapasztalatom
Oda szoktam kijarni a feheraszfaltos reszre erocsusztatgatni... Nomeg persze Dobogoko-oda vissza. Csak sajnos kifogy a tank eleg hamar, ugyhogy vagy haza kell indulni egy kanyar utan, vagy tankolni kell Esztergomban... Jo moka na! Ajanlom! Vegszo.
kósattt mit mondasssz az sxv-re tlleg oylan ramaty ahogy elöadjákk?nah és a drz?:D az kurva szép:D::D