Nagyobb alatt azt értettem hogy ne 125-öst...egy 250-es vagy 300-as SM kerekekkel és enduro áttétellel tökéletesen megfelelne a lentebb említett kritériumoknak...
az a fehér aszfalt brutális..kurva jo:D:D hát valami supermoto kell mert isteniek!sportmotorom van de fasznak se kell....sokkal tutibb a supermoto!jol leáttételezve akármi is legyen!:Dvalami oylasmit akarok h kicsi gáz és az eleje fönt vagy kanyarbóll kigyüüüvvee:D:D nem érdekel ha 130at megy végre...:D:DD:
ó basszameg amikor kivolt véve az lc4 blokk csinálni akartam ilyen művészképet mint neked van az adatlapon de sana elfelejtettem mester . mondanám hogy majd legközelebb, de ha nekem mégegyszer ki kell venni a blokkot akkor leugrok egy szakadékba miután felvágtam az ereimet és közben ciánt szürcsölgetek és szécsi pál dalokat dúdolok...
áááá, injektoros, nem költök power commanderre 70 ezret, főleg ha nem használ neki............csak a kipufogóját alakittatom át a Proexnél, tavasszal elviszem a Natixhoz, és ennyi.......... :
Én is így gondolom...főleg hogy nekem is volt , hogy hátulról pirosnál telibevertek...és biztosító fizetett is nem kevesett..szerencsére jobban is jöttem ki belőle..főleg hogy nem lett semmi bajom
Hello! A DRZ-t megvette Naneee fórumtag haverja, nagyon sanálom, de meg kell válnom tőle. Az alaphoz képest sokat kell rátolni,h igazán dinamikus legyen az aszfalton. Az SXV régebbi "álmom", a szar időjárás miatt eddig kb 100 km-t mentem vele, a futóműve stabilabb nagyobb sebességnél is, a teljesitmény leadása dinamikusabb....majd elválik.........ilyesmi lesz tavaszra...
Főleg ha Bp.-en közlekedsz a városban!rendszámért ölnek...nem egy havert már megkergettek a jardok ezek miatt...ha nincs kedved üldözősdit játszani akkor én is a rendszámosat ajánlom mondjuk egy fél szezont Én is eccer rendszám nélkül mentem mert 2x hagytam csak el ....Ha meg csak pályázgatsz vagy csak pest környékén használod akkor simán el lehet rendszám nélkül is menni...Nekem ez a tapasztalatom
Oda szoktam kijarni a feheraszfaltos reszre erocsusztatgatni... Nomeg persze Dobogoko-oda vissza. Csak sajnos kifogy a tank eleg hamar, ugyhogy vagy haza kell indulni egy kanyar utan, vagy tankolni kell Esztergomban... Jo moka na! Ajanlom! Vegszo.
hát egy felforditott cinveder jár fel le a hengerben az tuti
gd szereti a cicusokat
ugyhallottam jók hangtompítónak csak fel kell őket húzni a csőre
mondom én aki 2évet motorozott 160as tuning bájkal 50es papirral
de abban sem lennék biztos hogy motorikusan nem nyulsz bele
valami akármi bármi karbi, gyujtás, fúvókázás, csiptuning, valami nemlesz?