Megyek ahogy tudok, de szerintem nem errol volt szo. Szo sem esett palyamotorozasro. dio kollega ragaszkodik ahhoz, hogy allat eros motorja legyen, ennek kapcsan okfejtettunk.
Hat ne nekem mondd, en is eppen azon az allasponton vagyok, hogy az a normalis, ha felveszi magat kerekre siman. A vegsebesseget eppen azert kerdeztem, mert arra gondoltam ott a kutya elasva, nagyon fel van attetelezve a motorja. Az en 450-esm 4 gangos es 3.-ban nagyon siman feljon kerekre, kuplungra ra se szagolok. Teszi mindezt boven 100km/h felett, hiszen a motor viszonylag hosszura van attetelezve, kb. 160-at megy. Palyanapon 1.-ben gyorsitottam ki ott ahol a tobbiek 3.-ban, annyira hosszu. Nyakam rateszem, hogy palyaattetellel 4.-ben is feljonne kuplung nelkul, pedig csak 450-es. Ezert csodalkozom es meg vagyok rokonyodve azon, hogy egy 650-es 6-bol csak 3.-ban tud. 6-bol 6.-ban is fel kellene vegye magat.
Az viszont nem jutott eszembe, hogy nem mindegy, hogy C vagy E valtozat. A baratom, akivel palyaztunk egy 450EF-t hasznal es azzal csak 2.-ban tudtam kerekezni, annyira gyenge. Ha 650FE aranyosan erosebb csak, akkor normalis lehet, amit husaberg ir.
Ennek kapcsan masik temahoz ket dolgot dio-nak. Eppen az enduro es krossz kozotti kulonbseg miatt el kene dontenie a komanak, hogy most aggressziv motort akar, vagy rendszamosat. Ugyanis a ketto egyutt nem fog menni, mert az endurok nagyon fikak a korsszokhoz kepest. A ketutemu pedig azert nem lesz jo neki, mert utcan akarja hasznalni es kozuton a supermoto szarra sem jo, hiszen kozel a vegsebesseggel kell vagy lehet menni mindenhol. Pl. orszaguton, ha nem megyunk allandoan vegsebesseggel (amit siman lehetne), akkor 100-110-el potyoreszve kell menni. Ehhez negyedgazon kell tartani a ketutemut, amit nem fog birni keverekolajzassal, szet fog menni hamar. A ketutemut versenyszellemben kell hasznalni, allandoan kihuzatni teligazon, majd kanyar es fek. Csak dio kornyeken erre nem nagyon van alkalmas terep, tudom, mert en is arra jarok. En is ezert adom el a supermotot. Kozutra nagyon fika es lassu. Inkabb ajanlok egy 600-as nakedet lekopasztva. Figurazni lehet azzal is es legalabb ero is van ebben valamennyi (bar nem sok).
amúgy meg bírom ez ilyen dedós hozzállást hanyadikba jön fel gázra, meg hány 100 lóerő...
rádobok egy 50 valahanyas fogast hátra azt 6ban is feljön, akkor ez lesz a legerősebb motor... hű de király...
mennyit mész a pályákon az itt a lényeg... szerintem
már nem azért de az én 550-em 4.ben is gázról jön kerékre, anita fs650c-jéről meg ne is beszéljünk.... jah és mindezt még gyári rendszerrel is tudták...
a végét meg nem igazán tudod kihasználni mert nagy sebességnél meg rángatja az elejét a menet szél... melesleg kit érdekel egy sm-nél mennyit megy végre...
Nem rosszindulatból pofázok bele,de ha 5-600-ból bitang erőset akarsz,rendszámosat,meg jó állapotút,ami nem szervízigényes(üzemórás),egy darabig keresgélni fogsz...
Ezt nem ketlem, de nem illik figyelembe venni. Ha figyelembe veszem, akkor rogton ide jukadok ki: Gyarilag ezekszerint a szar cuccokert kernek 1 millaval tobbet, mint a tobbi motorert? Ne keserits el! Mennyit megy vegre?
Azt vedd figyelembe h a gyári rendszer az nagyon kokány.., mintha 1 rossz vicc lenne, mégis feltették rá. Kell rá 1 rendes rendszer, mert amúgy belevan fojtva a póver. Ráadásul ami karbi volt rajta (dellorto) az se volt 1 csúcs. A mostani az már penge! Már csak 1 rendszer kell rá és akkor kiderül az igazság
Amikor volt rajta akra, akkor eléggé tetszett h 4be gázra feljött. Most gyári rendszerrel és 1 keihinnel majdnem ugyanott vagyok, de azért nem jön fel gázra, csak ha segítek neki picit.
Itt 1 ősrégi vid: FS650 & GSXR1000
mert akkor a maicot felfurni vagy 750esre feltenni egy FCR-t hátra valami sztritfájter fogaskereket ( mint a betonkeverőn a fgaskoszorú)
plusz még öszeszedni valami tuningot hogy egy kis erő is legyen benne aztán kész is a tanuló gyerekmotor!
Az viszont nem jutott eszembe, hogy nem mindegy, hogy C vagy E valtozat. A baratom, akivel palyaztunk egy 450EF-t hasznal es azzal csak 2.-ban tudtam kerekezni, annyira gyenge. Ha 650FE aranyosan erosebb csak, akkor normalis lehet, amit husaberg ir.
Ennek kapcsan masik temahoz ket dolgot dio-nak. Eppen az enduro es krossz kozotti kulonbseg miatt el kene dontenie a komanak, hogy most aggressziv motort akar, vagy rendszamosat. Ugyanis a ketto egyutt nem fog menni, mert az endurok nagyon fikak a korsszokhoz kepest. A ketutemu pedig azert nem lesz jo neki, mert utcan akarja hasznalni es kozuton a supermoto szarra sem jo, hiszen kozel a vegsebesseggel kell vagy lehet menni mindenhol. Pl. orszaguton, ha nem megyunk allandoan vegsebesseggel (amit siman lehetne), akkor 100-110-el potyoreszve kell menni. Ehhez negyedgazon kell tartani a ketutemut, amit nem fog birni keverekolajzassal, szet fog menni hamar. A ketutemut versenyszellemben kell hasznalni, allandoan kihuzatni teligazon, majd kanyar es fek. Csak dio kornyeken erre nem nagyon van alkalmas terep, tudom, mert en is arra jarok. En is ezert adom el a supermotot. Kozutra nagyon fika es lassu. Inkabb ajanlok egy 600-as nakedet lekopasztva. Figurazni lehet azzal is es legalabb ero is van ebben valamennyi (bar nem sok).
rádobok egy 50 valahanyas fogast hátra azt 6ban is feljön, akkor ez lesz a legerősebb motor... hű de király...
mennyit mész a pályákon az itt a lényeg... szerintem
a végét meg nem igazán tudod kihasználni mert nagy sebességnél meg rángatja az elejét a menet szél... melesleg kit érdekel egy sm-nél mennyit megy végre...
Itt 1 ősrégi vid: FS650 & GSXR1000
Palcsee:703630423
És Jani az ősbergszerelő:703352747
csak fosok h nagyon szerviz igényes meg h alkatrész nuku! és h hamar szét megy... ez igaz?
mert akkor a maicot felfurni vagy 750esre feltenni egy FCR-t hátra valami sztritfájter fogaskereket ( mint a betonkeverőn a fgaskoszorú)
plusz még öszeszedni valami tuningot hogy egy kis erő is legyen benne aztán kész is a tanuló gyerekmotor!