Szeretném valamennyi supermoto rajongót tájékoztatni a kialakult helyzetről.
A magyar supermoto főnöke, Kökényesi úr, még a szezon során megkért arra, hogy hívjam meg motorosokat egy novemberi supermetora a nyíregyházi fedett pályára. Megígérte, hogy ha elegendő motorost szerzek, akkor a motorosok, valamint két technikus számára díjmentesen szerez szállást két éjszakára, valamint 100 EUR start pénzt fizet azoknak a motorosoknak, akik mindkét nap (szombaton és vasárnap is) elindulnak. Ezek alapján az információk alapján – ahogy ti is tudjátok – megállapodtam a motorosokkal a versenyen való részvételben. (Kökényesi úrnak) elküldtem a benevezett motorosok listáját.
INTERNATIONAL INDOOR
MOTOCROSS AND SUPERMOTO EVENT
Nyíregyháza Sports Hall „BUJTOS”21/22. NOVEMBER 2009
ENTRY FORM Slovak SM riders:
112 – Michal Solík KTM
588 – Roman Repa KTM
54 – Juraj Knezovič KTM
522 – Peter Hulman YAMAHA
61 – Tomáš Jamrich SUZUKI
3 – Ján Rumpli YAMAHA
98 – Ján Mikulák YAMAHA
210 – Slavomír Tomko KAWASAKI
5 – Róbert Štípala KTM
16 – Tomáš Trávniček KTM
6 – Miloslav Řihák KTM (CZ)
11 – Róbert Ficel YAMAHA
4 – Zsolt Baráth HONDA
2 – Adrián Líška YAMAHA
33 – Milan Vasko KTM
ENTRY FORM Slovak CROSS riders:
3 – Thomas Hostinský KTM
515 – Dušan Mikuš KTM
Valószínűleg összeszarta magát, amikor elolvasta ezt a listát. Felhívott és azt mondta, hogy pénzügyi nehézségei és hasonló faszságai vannak….. Elkezdett cigánykodni, azt mondta hogy nem mindenkinek csak néhány versenyzőnek ad pénzt és hogy az összes motoros úgysem fogja kvalifikálni magát stb. Valószínűleg nem igazán értette meg azt, hogy egy nagy supermoto család vagyunk, akik összetartunk és szeretjük ezt a sportot és hogy jó dolog, ha mindenki közösen űzi ezt a sportot. Számomra minding nagyobb jelentősége van annak, ha találkozhatok a barátaimmal és jól érezhetem magam velük, mint magának a „fán” való motorozásnak. Elmondtam neki egy egyértelmű álláspontomat: mindenkinek odaadod azt, amit ígértél, vagy ellenkező esetben részünkről nem fog elmenni senki! Már unom az ígéreteit, a szezon alatt már rengeteg ígéret elhangzott, semmit nem teljesített abból, amit a szezont megelőzően megígért. Befejeztem a vele való együttműködést. Tehát abból, amit előkészítettem sajnos nem lesz semmi. Természetesen, ha valaki szeretne részt venni a versenyen, akkor annak nincs semmilyen akadálya, de én már nem veszek ebben részt.
Pedig nem felejtős! Régen a Kiskökény tartott ott eddzést és iszonyat jó volt! Simán karcol a lábtartó és 1-2 kanyarban ha akarsz, akkor forgó gumival jössz ki! Nagyon jó! A 20 perces rundokban mindig ropira izzadtam és az alkarom is megköszönte
Ford Farlaine-t idézve, olyan veled beszélgetni, mint sajtreszelővel .... Az csúszás és a driftelés közt nagy különbség van ám, de ha gondolod, akkor egyszer szívesen elmegyek veled gokartozni és megmutatom...
És ne felejtsd el, hogy azért a gokart 4 kerekű, és nagyobb felületen fog a gumija, mint egy supermotonak...
persze ez oké, de ha odamegyünk és csúszik a pálya mint a takony, az tuti hogy nem fogok visszamenni többet, akkor mi a rentábilis? vissztérő ügyfélkörrel egy kicsit kevesebbet keresni, vagy egy-egy alkalmi társaságon többet...
ettől függetlenül még lehet jó a pálya gokartal, majd holnap kiderül a tuti
Vouge! A titok abban van, hogy nem azért csinálják ilyen burkolatúra a pályákat, hogy minél gyorsabb légy, hanem azért, hogy minél kevesebb gumi kopjon el a gokartokon. Hisz, így lehet minél rentábilisabb a dolog...
Mielőtt mindenki teljesen bezsong a terem supermoto miatt, szólok, hogy kurvára szűk, és nagyon csúszik a műgyanta, így a legpuhább slick, vagy esőgumi javasolt...
A kép meg bomba jó!
Fedett pályás supermoto verseny Magyarországon
Szeretném valamennyi supermoto rajongót tájékoztatni a kialakult helyzetről.
A magyar supermoto főnöke, Kökényesi úr, még a szezon során megkért arra, hogy hívjam meg motorosokat egy novemberi supermetora a nyíregyházi fedett pályára. Megígérte, hogy ha elegendő motorost szerzek, akkor a motorosok, valamint két technikus számára díjmentesen szerez szállást két éjszakára, valamint 100 EUR start pénzt fizet azoknak a motorosoknak, akik mindkét nap (szombaton és vasárnap is) elindulnak. Ezek alapján az információk alapján – ahogy ti is tudjátok – megállapodtam a motorosokkal a versenyen való részvételben. (Kökényesi úrnak) elküldtem a benevezett motorosok listáját.
INTERNATIONAL INDOOR
MOTOCROSS AND SUPERMOTO EVENT
Nyíregyháza Sports Hall „BUJTOS”21/22. NOVEMBER 2009
ENTRY FORM Slovak SM riders:
112 – Michal Solík KTM
588 – Roman Repa KTM
54 – Juraj Knezovič KTM
522 – Peter Hulman YAMAHA
61 – Tomáš Jamrich SUZUKI
3 – Ján Rumpli YAMAHA
98 – Ján Mikulák YAMAHA
210 – Slavomír Tomko KAWASAKI
5 – Róbert Štípala KTM
16 – Tomáš Trávniček KTM
6 – Miloslav Řihák KTM (CZ)
11 – Róbert Ficel YAMAHA
4 – Zsolt Baráth HONDA
2 – Adrián Líška YAMAHA
33 – Milan Vasko KTM
ENTRY FORM Slovak CROSS riders:
3 – Thomas Hostinský KTM
515 – Dušan Mikuš KTM
Valószínűleg összeszarta magát, amikor elolvasta ezt a listát. Felhívott és azt mondta, hogy pénzügyi nehézségei és hasonló faszságai vannak….. Elkezdett cigánykodni, azt mondta hogy nem mindenkinek csak néhány versenyzőnek ad pénzt és hogy az összes motoros úgysem fogja kvalifikálni magát stb. Valószínűleg nem igazán értette meg azt, hogy egy nagy supermoto család vagyunk, akik összetartunk és szeretjük ezt a sportot és hogy jó dolog, ha mindenki közösen űzi ezt a sportot. Számomra minding nagyobb jelentősége van annak, ha találkozhatok a barátaimmal és jól érezhetem magam velük, mint magának a „fán” való motorozásnak. Elmondtam neki egy egyértelmű álláspontomat: mindenkinek odaadod azt, amit ígértél, vagy ellenkező esetben részünkről nem fog elmenni senki! Már unom az ígéreteit, a szezon alatt már rengeteg ígéret elhangzott, semmit nem teljesített abból, amit a szezont megelőzően megígért. Befejeztem a vele való együttműködést. Tehát abból, amit előkészítettem sajnos nem lesz semmi. Természetesen, ha valaki szeretne részt venni a versenyen, akkor annak nincs semmilyen akadálya, de én már nem veszek ebben részt.
Jano RUMPLI
forrás: www.supermotard.sk
drz-re szögeli fel csávókám
És ne felejtsd el, hogy azért a gokart 4 kerekű, és nagyobb felületen fog a gumija, mint egy supermotonak...
ettől függetlenül még lehet jó a pálya gokartal, majd holnap kiderül a tuti
az más kérdés hogy egyértelműen poénosabb
Azért megnéznélek, ha te lennél a tulaj, és a te zsebed bánná, akkor milyen burkolaton, milyen gumikat tennél a gokartokra...