Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Monster energia ital Többek közt a Monster termékek hiányoznak még a gyűjteményemből
Hát.. énis megfúrnám mert amint látom frissen van hónolva de sokat nem javított a helyzeten
Nincs csoda...a négyütemű főleg a két szemben lévő oldalon terheli a henger falát. Minél nagyobb a dugattyú átmérő, és minél rövidebb szoknyája, annál jobban. Mivel nagyobb dugattyú volt bent a kelleténél, kicsit jobban megkopott. Ezt fúrni kell mindenképpen, ha még lehet egyáltalán.
Gyerekek! Olvassuk már el a dolgokat figyelmesen...
De, ő árulja Eger-Gárdonyban
Téli sapka is van? Érdekelne egy fullcap meg egy téli, vagy nem te árulod ezeket?
Ha ez egy kétütemü hüvely lenne azt mondanám elolvadt benne csak a dugó, de 4 ütemnél ilyet még nem láttam. Érdekes a dugó is... mintha nem lett volna elég olajnyomás. Egyéb baj nincs? Gyűrűk nem szorultak bele a dugóba? Felső csapszeg nem sérült?
Szerintetek?
Szia Zrider! Megkaptam a gumit es fel is szereltettem. Koszonom a segitseget! Megkaptad a penzed?
Sziasztok!
OFF:
Légyszi segítsen rajtam valaki,akihez kicsit is közel áll a műszaki angol! Adagolót raknék össze,csak nem akarom hogy 180 fokkal el legyen rakva. Ezt kellene lefordítani nekem.Tengelyről meg tárcsáról,meg ezek egymáshoz való helyzetéről lenne szó:
To align this part, the drive pin for the piston (marked in green) must be aligned with the key in the pump's shaft.

It's the cams (humps) of this plate that cause the piston's movement when the rollers pass over them. The piston moves, compresses the fuel and injection occurs. You can modify the advance by turning the roller carrier in relation to the timing advance piston's position underneath.

Köszi előre is!
ON
Ennél jobb energiaital nincs! Nekem sokkal jobban bejön, mint bármelyik másik. Kár, hogy a lila színűt nem lehet Európában kapni, az még nagyon finom...
Mármint mit? A ruházatot vagy az energiaitalt? Mert az utóbbi maga a borzalom.... Ilyen szart még életemben nem ittam... Már bocs
A cuccok viszont jók
Engem a henger jobban érdekelne.

ez nem normális kopás. Valami elment még.
fogyasztói társadalomban élünk, forgalmat kell generálni.
Az eddzett vátótengely köszörült felületéről leváló darabokra gondoltam amikor tűgörgőben fut. (pl. LC 4) Bár az igaz, hogy a kis darabkáknak hosszan kell csapkodniuk a kis farkincájukkal, hogy mindenen áthatolva a hengerfalon találják magukat. A gyári dugattyúkon (legalábbis az a 4 fajta 4 T Husy dugó ami itthon van) egyébként több olajfurat van mint a Wössneren, ami ráadásul közel sem mindig méretpontos. Nem kell hogy örökké tartson, kell venni másikat is.....
elmeháborodottbanda!

Nem Luki vagyok,de megnéztem.
Fogyatékosok
végülis mindegy, de jó kidörrenő!
Á, biztos olasz
ez is Akra?
Egy csapágyam se volt széthullva. Váltómmal sincs gond.