Nincs csoda...a négyütemű főleg a két szemben lévő oldalon terheli a henger falát. Minél nagyobb a dugattyú átmérő, és minél rövidebb szoknyája, annál jobban. Mivel nagyobb dugattyú volt bent a kelleténél, kicsit jobban megkopott. Ezt fúrni kell mindenképpen, ha még lehet egyáltalán.
Ha ez egy kétütemü hüvely lenne azt mondanám elolvadt benne csak a dugó, de 4 ütemnél ilyet még nem láttam. Érdekes a dugó is... mintha nem lett volna elég olajnyomás. Egyéb baj nincs? Gyűrűk nem szorultak bele a dugóba? Felső csapszeg nem sérült?
Sziasztok!
OFF:
Légyszi segítsen rajtam valaki,akihez kicsit is közel áll a műszaki angol! Adagolót raknék össze,csak nem akarom hogy 180 fokkal el legyen rakva. Ezt kellene lefordítani nekem.Tengelyről meg tárcsáról,meg ezek egymáshoz való helyzetéről lenne szó:
To align this part, the drive pin for the piston (marked in green) must be aligned with the key in the pump's shaft.
It's the cams (humps) of this plate that cause the piston's movement when the rollers pass over them. The piston moves, compresses the fuel and injection occurs. You can modify the advance by turning the roller carrier in relation to the timing advance piston's position underneath.
Ennél jobb energiaital nincs! Nekem sokkal jobban bejön, mint bármelyik másik. Kár, hogy a lila színűt nem lehet Európában kapni, az még nagyon finom...
Az eddzett vátótengely köszörült felületéről leváló darabokra gondoltam amikor tűgörgőben fut. (pl. LC 4) Bár az igaz, hogy a kis darabkáknak hosszan kell csapkodniuk a kis farkincájukkal, hogy mindenen áthatolva a hengerfalon találják magukat. A gyári dugattyúkon (legalábbis az a 4 fajta 4 T Husy dugó ami itthon van) egyébként több olajfurat van mint a Wössneren, ami ráadásul közel sem mindig méretpontos. Nem kell hogy örökké tartson, kell venni másikat is.....
OFF:
Légyszi segítsen rajtam valaki,akihez kicsit is közel áll a műszaki angol! Adagolót raknék össze,csak nem akarom hogy 180 fokkal el legyen rakva. Ezt kellene lefordítani nekem.Tengelyről meg tárcsáról,meg ezek egymáshoz való helyzetéről lenne szó:
To align this part, the drive pin for the piston (marked in green) must be aligned with the key in the pump's shaft.
It's the cams (humps) of this plate that cause the piston's movement when the rollers pass over them. The piston moves, compresses the fuel and injection occurs. You can modify the advance by turning the roller carrier in relation to the timing advance piston's position underneath.
Köszi előre is!
ON
A cuccok viszont jók
ez nem normális kopás. Valami elment még.
Fogyatékosok