Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha honolva vagy furva lett volna, akkor nem 96,98 lenne a henger mérete.

Uj dugó kell neki.
Dehát ezek magánimport által behozott termékek. Nincs ma magyaországon egedélyezve a monster energy drink, vagy az élelmiszereket nem kell engedélyeztetni?
monsterenergy partnerei között nincs magyar cég, nem is lehet mert csak nyuga európában terjeszkedik a cég. One industries cégnek viszont van magyar partnere. De az sem az amit te nyomatsz itten.
Jó elhiszem, ezesetben én biztos, h beleraknék egy új dugót és visz lát...
Biztosíthatlak benne, hogy ez nem frissen hónolt. Ha volt is hónolva, akkor 3500 km-rel ezelőtt. 9000 km-nél cserélték a dugót (9000ig gyári volt benne). És azóta ment 3500at (Wössner dugóval, amit láttál hogy hogy néz ki)

Ebben az állapotban mehet bele egy új dugó szerintetek? Vagy (("furás" amit nem lehet)) utána hónolás és csak ezután a dugó vagy szerezzek egy új hengert? Mi lenne a legjobb a motornak? Vagy ez a henger még elmegy? Kössz!
De van, tükör
202777712
2 apró megjegyzés: írja a tulaj, hogy mennyit ment a henger, illetve hüvelyezett hengert is lehet hónolni...
A képek alapján az a hüvely a részemről frissen hónolt, vagyis hónolás óta még nem ment. SZERINTEM! Látszanak benne ugyan a dugó okozta bemarások függőlegesen de azokon keresztbe megy a honolás okozta "karcolás" nyoma. Mondjuk jelen helyzetben jelentősége nincs, g hónolták-e vagy sem, mert nem ez a kérdés.
Ebknt hónolni nicasilost lehet, sőt csak azt lehet mert azzal az eljárással illesztik az új dugót bele, de itt 1-2század miliméterről van csak szó...
Sziasztók.
Keresek új supemoto gumit vagy tükör slicket esetleg nincs valakinek eladó új!
Ez jo otlet! Gondoltam en is arra, hogy gyarilag tul nagyok a lyukak! Fater persze hozott a gyarbol esztergaspannt. Evezredes modszer: "Ezt tomd bele, ez nem jon ki". . A dob meg 20 kilo lesz.
csúszik
Akkor ez a szerelő felelőssége ha 0.01 illesztéssel rakja össze ráadásul hónolás nélkül. Új dugó belehelyezés előtt kötelező, mivel ezekbe a "karcokba" beleülő olajcseppek fogják létrehozni az olajfilmedet, amin gyúszik a dugó.
Járatni nem kell, viszont bemelegíteni minden esetben.
Azzal bajt nem csináltam, hogy járattam.
Egy négyüteműt nem kell járatni, és egy korszerű nikasilos 2 üteműt sem...
Meg lett mérve az kib@szott henger többször is. 96,98 mm. A dugón is ratja van a méret, hogy 96,97 mm. Akármi is volt a bibi, az tuti, hogy nem volt egészséges a 0,01 százados illesztés.
Ebből a 3500 km-ből kb 1000 km bejáratás volt. Hogy nem ragadt meg az köszönhető az olajnak is. Biztos hogy szorult a dugó, mivel gyári dugóval 3.ban gázra feljött az orra. Ezzel a Wössnerrel pedig 2.ban se akarta emelgetni az orrát. Rátudtam, hogy még járatni kell mert azt hittem alapos dugó van benne. Ha tudom, hogy 96,97 dugó került bele a 96,95ös helyett, akkor be se indítom.....

Velem nem közölték, hogy hónolva lett volna a henger.
Sztem volt hónolva, akkor amikor beletették az új Wössner dugót. Gyári hónolás ennél valamivel finomabb és több lépcsős. Ha 0,01 mm lett volna az illesztés, már az első kövér gázos egykeréknél elkenődött volna, és csúnyán füstölt volna a motor, nem kellene hozzá 3500 km. A másik sztem 1000 km olajcsereintervallum meglehetősen sok, akármi történhet annyi idő alatt. Ha szedtetek már szét hajtókaros LC 4-et, amit a 40 mm-s alsó csap miatt elég hosszú ideig bírod hajtani a teljes kikönyökölésig, hasonló benne a dugó, a kipattogó szemcsék marják össze. Mindenesetre nagyon nézzétek át a blokk minden részét, a dugón lévő olajfuratokon meg nem kell spórolni, ha nincs rajta elég. A Berg gyári beszállítója a Wössner, 1 dugó kb. 200-300 órát bír ki biztonságosan, az utángyártott gyári állapotában valamivel több mint kb. a felét. A titok az olajfurat a dugókon és a felső gyűrű vastagsága és előfeszítése. A gyáriban 3 egyenletesen elhelyezett furat van/szoknya, az utángyártottban csak 2. Többi lényeges paraméter megegyezik, a tömeg is. A Husqvarna gyári dugóján 5furat / szoknya van (bár kisebbek, és az áteresztő gyűrű is vékonyabb 2 mm)
Mivel nikacilos a henger én úgy tudom, hogy nem lehet fúrni. Hónolva még nem volt. Ez még gyári.
Ez még nem volt hónolva.
Csak annyi volt a probléma, hogy 96,98as hengerbe 96,97es dugót löktek. Más nem.
Unokatesóm dobokat és rendszert gyárt ilyen gépekre,így nála láttam már ezt-azt.Ő FMF(van 2Tés 4T) gyapotot használ,és nagyon jól bírja!
Persze idővel mind kiég valamennyire,de az elég hosszú idő!
Ha a perforált cső a gyári,akkor a gyapot lehet a hibás,szerintem!
Eleinte ő is kipróbált ilyen -olyan gyapotot,de azok úgy jártak,mint a Tiéd!Az FMF bevált!
Akkor legközelebb hozzál nekem is
Próbálj meg sűrű fémhálót tekerni a perforált(abszorpciós, vagy mifasz) cső köré, feltéve, hogy nincs, mert általában szokott lenni.
szerintem
Nekem megvolt! Kőszárhegyen volt egy Monster stand, ott árultak dolgokat, vettem egy italt, finom volt , 500ml, 800Ft
most akarok majd egy Rockstar-ost is, azt mondják az is jó
Sziasztok. Otleteket varok egy problemaval kapcsolatban. Adott az en nagyszeru Yamaha YZ 450F tipusu dongo-mopedem gyari kipufogoval. Akitol vettem az krossz allapotban hasznalta (hobbi szeruen). A motort mar akkor ugy vasaroltam meg, hogy a gyarilag tomott kipufogo dob ures volt, kifujta belole a gyapotot. Szetfurtam, megtomtem 2 zacsko omlesztett kipufogogyapottal (a szerintem megfelelo tomottsegi fokra - 1 kipuhoz 1 zacsi valo). Kifujta azt is. Fasza, akkor megiscsak a valami izmosabb kell. Vettem tablaban veheto kemeny gyapotot, mi uvegszallal at van varrva egyik oldalrol a masikra. Azt jo szorosan ratekertem es be. A multkori ket napos kecskemeti motorozas alatt elfogyott az a gyapot is. Kitepte! Kvizkerdes: Mi a retkes lof...t rakjak a dobba, hogy benne is maradjon? ("A gyari tomoanyagot" valasz nem fogathato el, sajnos azt is kinyomja.) Rosszul van beallitva a motor? Tul sokat durrog? Maskepp kell vezetni? Leszalltak az UFO-k, vagy mi a f....?!? Kikeszultem ma' idegileg....
A sajátját is ajánlhatja...úgy tudom van egy boltja, nem tudom, hogy Neked miért kell mindenbe belekötni...
Megjött a cucc, köszönöm a segítséget, a tehermentesítő átmérőjét nem sikerült eltalálni, kb 1 mm-t ki kellett esztergáltatnom belőle, szerencse, h volt akkora pofájú tokmánya, h belefért, nem kellett szétszedni a szegecseket
Az esztergályos is csak vakarta a fejét, mikor meglátta, h öt lyukról van szó...de megoldotta.
Most én vakarom a fejem, hogy a faxba toljam ki a 2 féknyerget.