Ezt arra írtam, hogy nem kell túl sokat használnod egy endurót hogy kellőképpen lelakd. Pár erdőzés, néhány balul sikerült sirató és annyi a karcmentes állapotnak.
Akkor csak én szerelek... Bár az is igaz, hogy hamarabb nekifogok egy hengerfej átömlőcsatornájának megmunkálásához minthogy kivágjak akár egy rajtszámot is......
Emberrr, hogy jön most ide a Romaniacs? Ez egy DRZ, a maga nemében nagyon jó kis motor, és én nagyon hálás vagyok, hogy összejött, mert évek óta egy álommotor volt számomra. Úgyhogy szemet hunyok a felett, hogy egy kicsit lomha, 'hinta' a futómű, kicsit ormótlan, meg alapból is, nekem ennyi a mostani tudásomhoz bőven elég.
Úgy érzem, egy kicsit nekem is szól ez a hsz, ezért reagálok rá. Szerintem is mind1, hogy hogy néz ki a motor, csak kezelje jól az illető, és azért legyen jó hangja, mert imádom hallgatni, főleg az egy henger néygütemet, ahogy végigcsattog a központban. Azért ha jól néz ki a motor, és megcsodálnak vele, ill a tinilányok benedvesednek, csak hab a tortán.
A mihez tartás végett Én azért csinálok rá ilyen szarokat , hogy egy kicsit egyedibbé tegyem ennyi. Plusz szeretek is baszakodni ezekkel. A teljesítménye meg nekem bőven elég 70 lóerő sztm több mint sok. Így se motorozom ki.Na ennyit Én be is fejeztem...Jó8...
Azért próbálkozni lehet.....és nem is azért csináltam, hogy jobb legyen a teljesítménye, arra ott van más..Ja és nem is azért vettem motort , hogy a lányok utánam pisiljenek
ha nem lennek beteg en sem alltam volna neki
az a baj a szerelessel, hogy ha elkezdem, sose hagyom abba