Hétfőn leméretezem, igazából a gépműhelytől függ...de ezen a tárcsán nem is látok termentesítőnek helyet. A küllők alsó része feküdt fel a tehermentesítőre?
Örök érvényű mondás, hogy akkor fogy a gumi, amikor fog is. Kecskemét extrém módon fogyasztja a gumit, az egyéb sportágak által az ideális ívre felkent gumi miatt. Egy új garnitúra meg nem kerül 130.000,- Ft-ba...
a telórol mi?kíváncsi vagyok,nem vágom ezt a témát egyáltalán.
mondjuk gumit nem tudom mennyit koptat el egy nap,ott inkább gondolom az a drága,hogy más fajta kell homokra,földre, sárra ...de itt meg ha megnézed mondjuk azt hogy egy új garnitúra slick 130e és ha ráfeszül az ember elfogyasztja egy hétvége alatt,max 2.itt a Ktm csabi úgy fogyasztotta a nyáron,hogy csak na,igaz használtat.én sajna nemsokat, de az évi költségvetést elintéztem így is 10perc alatt
Félre ne érts, én nem akarlak győzködni, de nagyon rosszul látod ezeket a költségeket. Úgy számolod a költségeket, ahogy akarod, hogy épp jó legyen...Hidd el a krossz is költséges, ha jól akarsz menni, akkor ne Mitas gumival gondolkozz, és ott használtan nem is tudsz gumit venni. A telóról meg egész más a véleményem, mint neked...
igen,mondjuk én nem is csak erre gondoltam....eleve egy pályanap 6ezer körül van átlagosan. a gumit amit mondtál, az a rengeteg lóvé, ha valaki ráfeszül komolyabban szerintem. a teleszkóban itt is évente kell elvileg olajat cserélni,meg átnézni,gondolom annyit azért ott is kibír...a láncot tuti,hogy eszi,bár én is használom homokban is néha,szóval ott sincs szerintem sok különbség.
A felsorolt két motor közt annyi különbség van, hogy az smr több gumit fogyaszt, de a sx-f meg jobban használja a teleszkópokat, a láncot, és a lánckerekeket. A két blokk úgyanúgy üzemórás...
szia
egy sx-hez ne a motorod hasonlítsd szerintem semmilyen szempontból...
sx450f-smr450 már inkább megfelelő hasonlat,bár az smr is picit finomabban van hangolva. egyébként a crossozás valóban olcsóbb,méghozzá nem is kevéssel..az más kérdés,hogy a sérülés is jobban benne van szerintem,ha az ember odateszi magát
Ez nem így van, mert ha vki rendszám nélküli supermotyóval nyomja, akkor neki sincsenek teljesítményadó, biztosítás stb... + költségei , vagy tévednék?!
Fasza az alakja, igaz?
a teleszkópról nem nyilatkoztál,pedig az érdekelne
mondjuk gumit nem tudom mennyit koptat el egy nap,ott inkább gondolom az a drága,hogy más fajta kell homokra,földre, sárra ...de itt meg ha megnézed mondjuk azt hogy egy új garnitúra slick 130e és ha ráfeszül az ember elfogyasztja egy hétvége alatt,max 2.itt a Ktm csabi úgy fogyasztotta a nyáron,hogy csak na,igaz használtat.én sajna nemsokat, de az évi költségvetést elintéztem így is 10perc alatt
egy sx-hez ne a motorod hasonlítsd szerintem semmilyen szempontból...
sx450f-smr450 már inkább megfelelő hasonlat,bár az smr is picit finomabban van hangolva. egyébként a crossozás valóban olcsóbb,méghozzá nem is kevéssel..az más kérdés,hogy a sérülés is jobban benne van szerintem,ha az ember odateszi magát
ES amugy is igenis basszak meg jol aki a papirjai nelkul motorozik (biztositas, muszaki, jogsi hianyaban) ... en egy eletre megtanultam.
A tanulopenz mindig draga...
Ja es ha csinalok meg egy Hasonlo gebaszt 2 even belul , byebye jogsi ( amit idokozben megcsinaltam A ra ) immaron nem csak a1 van
kar kb 1 milla volt... abbol 400k volt az onresz amit ki kellett fizetnem az autosnak aki nekemjott, mert papirforma szerint en voltam a hunyo...
plusz ment a levesbe a 600k s motorom meg meg 100k birsag az engedely nelkuli vezetesert...
szabad legalisan motorozni sztem...
hosszutavon kifizetodo, ha megvan minden papper
sztem mindenkeppen venni fogok egy 250 es sx et...
anyagilag elonyos, mert egy kilobol felujitom a blokkjat de legalabb sokat fogyaszt