Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na igen. én azért vettem pár éve EXC-t, hogy azzal majd tudok crossozni, endurózni és supermotozni...
crossozni nem igen tudtam vele, supermotozni jó volt de elég hamar kevés lett a futómű. igazából csak enduróra volt alkalmas és utcai állatkodásra! azt hiszem nincs is olyan motor, ami mindenre jó lenne. vagy csak komoly átépítgetéssel, de akkor már lehet egyszerűbb, ha két motort tart az ember. csak győzze lóvéval...
de hat vmivel kozlekedni kell... es mind2 agat imadom.

kozeputa annak tunt, hogy majd veszek kerekeket az smcre ... de hat az kb olyan mint guminovel...

kene egy smr egy sx az az smc melle... meg mer par millio, hogy finanszirozni tudjam mindegyiket
igen a cross nagyon kemeny... en toltam 3 even keresztul. Nem olyan koltseges sztem mint a supermoto. de mar regota torom a fejem, hogy muszaj lesz vennem egy crosst, mert nagyon hianyzik.

plane, hogy a sm es tudasom semmi a crosshoz kepest
jóval keményebb mint az SM! de tetszik ez is, hogy a fene egye meg...ebben csakis Jani a hibás! TC 250
valóban másfajta tudást igényel mint a supermoto. szerintem sokkal keményebb is. bár nekem jobban bejön a smoto, viszont néha hiányzik az endurozás is. majd ha eccer sok pénzem lesz, lesz egy "terepen járó" motorom is!
én 11 körül már ott szeretnék lenni visontán!
jó volt nagyon ismerkedni az off-road motorozás élményével. szerencsére Jani jóvoltából "sokat" mehettem a pályán, 2 modellt próbáltam ki TE 250 és TC 250 . azért rá kellett arra ébrednem, hogy a motorozás ezen fajtája, jóval másabb tudást igényel, mint az aszfalton való kergetőzés. azért élveztem nagyon, annak ellenére, hogy elég sutának éreztem magam, legfőképpen a legelején. aztán bele jöttem, mint kis kutya az ugatásba.

holnap olyan dél és 1 óra között szeretnék érkezni visontára.
ahogy elnézem jó napod volt!
mikor érkezel visontára holnap?
haza is érkeztem a Husky tesztnapról.
nem aktuális már
Srácok!
Fuvart keresnék holnap Visontára és vissza!
Ja, főleg pályán!
Rezeg, féktávon rápislantasz, kijaz, józsi, há szevasz, halló, bocs, épp keresztbe csúszok, tarcsad!
még jó, hogy a headsetben a telefon bemondja a hívó fél nevét, ha az szerepel a telefonkönyvben. motorozás közben, meg amugy sem telefonálunk!
Bluetoot-os karkötő.Hiváskor rezeg a csuklódon számkijelzéssel.8m hatótáv!Vadiúj,amugy aksis töltö is jár hozzá.Motorozás közbe nem kell a zsebedbe kutani,ránézel a karkötöre és tudod ki hív.Ha head-szettet is használsz,a karkötövel fogadni is tudod a hivást!Kaucsul gumis,méretrevágható!7900.-ft
tudod én még csak ismerkedek a bütykös gumikkal, szóval nem én leszek a napi szenzáció.pozitív értelmben biztosan nem, negatívban, meg remélem, hogy nem!
aztán ne kíméld azokat a hászkikat!
persze hogy tudom csak gondoltam hátha meggondolja magát.
reggeli, pakolás, indulás ------- husky teszt
a gsxr svájci frank alapon volt, ráadásul 149 volt az árfolyam, mikor a hitelt felvettem rá két éve tavasszal.
a ktm euró alapú, s asszem 278 volt most júli végén.
én meg ilyennel védekezek kulcscsont illetve nyak törés ellen tegnaptól!
Sziasztok!
Esetleg valakinek níncs elfekvőben egy törött hátsó sárvédője drz-re?
chf eur v forint alapu?
Tomekkk nem pályázik tudod
Esetleg valaki holnap nem jön még kakucsra.?
én mindkettőt fix havival kértem, nyílt végűre. inkább tolódjon ki pár hónappal, mint hirtelen kapjak egy másfélszer akkora számlát. így legalább minden hónapban biztosan tudok vele kalkulálni.
en is ennyiert berlem a ktm et ill 25 rol indult... de most h mar be be kukkant a juro 270 ala, kiviszi a 19 et is

de celom minnel elobb kifizetni. szal jovo januarban mar a torzskonyv is a zsebemben lesz