Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen, ezért nem akarok a futómű beállításba annyira belemerülni, mert mire beállítanám, addigra már kopottabb a hátsó gumi, "fárad" a telóban az olaj, stb stb.. Persze ha mindig új gumi lenne a gépen (nem 2 hónapig használnám a már használtan vásárolt gumit), és minden nap pályáznék, ráadásul ugyanazon a pályán, akkor biztosan lenne értelme ezt pontosan beállítani, de így sajna nincs
tudom
Én is kíváncsi lennék a reakciódra, ha megtudnád, hogy egy csomó dolog tőlem van a motorodon...
van rá bőven,én kecskeméten lakok motorozni nem tudom lesz még idén alkalmam,de ha szólsz amikor jössz,kiugrok szívesen talán tudok segíteni is egy két dologban, ha köll persze
dehogynem nem véletlen irkálok dolgokokat,néha összevissza....csak kivácsi vagyok a reakcióidra
Ez evidens. Minden pálya más, más a hőmérséklet, más a gumi. Elvileg minden pályára más beállítás kellhet. Ezért van füzet, ezért kell jegyzetelni...ha igazán gyors akar valaki lenni...
Lacko, ha megkapom a gumit Zridertol es eljutok ujra Kecskemetre, akkor van esely arra, hogy osszefussunk? Vagy Ti inkabb Visontaztok?
Sosem fogsz megismerni, kiismerni meg végképpen nem...;)
nagyjából ezzel a módszerrel sikerült nekem is úgy-ahogy beállítani, de közben rá kellett jönnöm, hogy azért ez nem ilyen egyszerű...
egy másik pályára már nem biztos hogy ugyanazok a beállítások érvényesek. Én kakucsringen lőttem be a futóművemet, és rákövetkező 7végén pannonia ringen nem értettem mi a baj. hát 'csak' állítani kellett a futóművön...
na ezért mondom hogy nem értek hozzá
Elvezet olvasni Titeket. Jol birjatok, nem mondom....
jólvan fejezzük be
a tekergetős dolog végre télleg tanács volt, nem pedig javítgatás,kötöszködés! azt köszi
kezdelek kiismerni
Elvagytok itt vaze...
...takony...azt észre vetted már, hogy nem vezetési tanácsokat adok, hanem szerelési tippeket? Ez a szakmám, és 21 éve versenyzem. Ragadt rám a koszon kívül ez-az. Mi köze ennek a pénzhez?
mond ki bátran
mondjuk az meg főleg ne pofázzon,meg arcoskodjon, aki CSAK azért kényszerült motorra,mert nincs péze négy kerékre te mondtad...
Ez rém egyszerű. Fogsz egy üres füzetet, elindulsz a gyári értékekről, és próbálkozol. Mindig csak egy dolgot változtass, és írd fel, hogy mit, hova tekersz...ennyi az egész!
Nem, ezt neked írtam te kis....
az a baj,hogy én se, de biztos egy-két kattintáson múlik csak. a múltkor kibróbáltam egy beállítási tippet,és lényegesen jobb lett (13/18 az előfeszítés a gyári) érzem,hogy nem kell sok hogy jó legyen,de sajna nem tom merre kell elkezdeni..gondoltam kipróbálom a tiéd is
Űristen...;) Pont ez a lényeg, hogy nem egyezik...csak mindenki azzal takarózik, hogy a hozzáértők azt mondták...
most nem pattog az eleje, de ezt egy kis futómű tuningnak (átszelepelés stb...) köszönhetem.
szerintem nem tökéletes, de most egész jól elvagyok vele. (valószínűleg jól be kellene csak állítani, amihez szintén nem értek )
Így van télleg Jocó,akartam kérdezni,hogy te milyen beállításokat használsz elől?szokott pattogni?
ezt magadnak írtad
azt nem tudom honnan veszed, hogy az "általam képviselt hozzáértői kör" azonos a Lacikáéval?
nem kell hogy mindenben egyet értsünk, különbözhet a véleményünk, és ettől még jóbarát marad Lacika!

téma részemről lezárva
Semelyik első agy nem egyezik meg a hátsóval. Csinálni kell egy közbetétet alumíniumból és kész. Az egyik tárcsa (beringer) olyan arany nyereghez való, mint amit venni akartál, vagy vettél. A hullámos tárcsa meg Braking.
5 csavar fogja, a csavarok közti távolság 72 mm, az osztókör 102 ? mm (nem biztos, h pontos méretek, beszerelt állapotban mérve), elég nehéz pontos körátmérőt mérni, mert egy 5-ágú csillag, nincs két egymással szemben lévő pont...azért reménykedem, h jó lenne hátra egy első tárcsa, mert ránézésre egyforma az első aggyal, a lánckerék helyét kivévepersze.Kérdés, h a többi aggyal(talon, excel...stb)megegyezik-e az apriliáé...