ha titámszelepekhez van fejlesztve,gyártva,beállítva,,akkor nem hinném hogy a vas szelep olyan fasza dolog,én ezt értettem a kókány alatt. nekem 8 hogy ki mit rak bele igazábol,én nem értek hozzá annyira,de ha tittan,akkor titán.gondolom haá vas fasza lenne,azzal gyártanák.
Jelzem mindenkinek, nem akartam ismet vitat kirobbantani, csak egy teljesen artalmatlan megjegyzest irtam. Furcsalottam, hogy nem drotkullos a felni, a titan szeleppel pedig rossz tapasztalataink vannak a tarsasagban. (Nem konkretan nalam, nekem minden facca a Yamahaban.)
jó az a titánszelep,ügy megy az smr mint a sakál :):) pont beb-el számoltuk,hogy rádásul kibír 3szezont bőven alattam,ha mondjuk 20-30at megyek egy nyáron..de még annyit se megyek sajna..szóval szerintem rendben van a titánszelep minden szempontból.felesleges vassal reckírozni,az kókány dolog szerintem.
Tegnap nézelődtem pár helyen bukó ügyben és ott is azt írták az YS-es méretre, hogy 48-49. 1-2 héten belül megyek Fehérvárra, majd csörgök előtte mindenképp és a biztonság kedvéért megpróbálnám a buksid. Úgy vágyok már arra a szép Fox-osra.
a titán szelep nem kopik el, éppen ez a gond vele! nem lehet látni rajta, hogy mennyire "fáradt" az anyag. a legtöbb esetben ezeknél a szelepeknél leszakad a szelep tányér és rendet tesz odabent. ami elég drága mulatság lehet. acél szeleppel lehet helyettesíteni, de felső fordulati tartományban érezhető lesz a különbség, ami supermoto esetében ugyebár jelentős lehet. enduro esetén, kevésbé. de majd giraffe64 kijavít, ha valamit rosszúl írtam!
De. A titanszelep is pazarlas. Folyton elkopik, pedig nem jelent erezheto elonyt. Nem veletlenul gyartanak acelszelepeket a gyari titanok helyere. Rengetegen hasznalnak acelszelepet pont emiatt.
En a pazarlast tok mashogy ertettem, de mindegy. Az egesz versenysport pazarlas.
na és ez miért pazarlás, a drága olajadat meg titán szelepeidet nem dobod ki X óra után? dehogynem, akkor a te gondolkodásod szerint ez is pazarlás, pedig nem az.
az lenne a pazarlás ha nem használnád ki a megengedett üzemórákat hanem előbb cserélnéd a dolgokat.
ezt szépen összefoglaltad,
annyit hozzáfűznék azé hogy nemcsak a motorsportba megszokottak ezek a dolgok hanem kisebb nagyobb mértékbe az összes sportra igaz.
persze, a csapatok fele kőtcséget csökkent ahon tud valószínű a kerekeken is úgy tud sokat csökkenteni hogy közben kis hátrány éri
Sziasztok.
Felnit szeretnék feketére vagy arany szinüre varázsolni. Még nincs eldöntve.Hogy működik ez ki csinálja mien áron és gondolom festeni nem hanem eloxálni vagy mit szoktak vele Segitséget előre is köszönöm
Gyanitom, hogy igen magasan kvalifikalt verseny es megfelelo kepessegu motorosok kellenek egy bajnoksagba, hogy barmi muljon azon, hogy karbon-e a kerek vagy fuzott. Szerintem hazai szinten ez tokmindegy, mondom ugy hogy sosem probaltam se karbon kereket, se fuzottet.
a hozzánk hasonlónak ott van benne a pazarlás, hogy nagyjából 30 üzemóra után kuka a felni, a maga 500eFt-os árával. a hétköznapi ember számára, ez pazarlásnak tűnhet, ugyanis kevéske előnyért, sok pénzt "dobnak" ki az ablakon. mondjuk ez elég megszokott a motorsportban. arról nem is beszélve, hogy legfőképpen az AMA bajnoksákban futottak ilyen kerekek, de idén nagyjából a csapatok fele átváltott fűzött kerekekre.
te tudod értelmezni mit írt a giraffe?
hon van abba a pazarolás?
itt arró van szó hogy hasznájják az előnyei mijatt de aztat is tuggyák hogy meddig lehet valamit használni gond nélkül.
így igaz, csak már annyira belebonyolódtam saját gondolatmenetembe, hogy azt sem tudtam, hogy hogyan írjam le a műveletet. meg mondom őszintén, hogy vártam is hogy javíts ki, mert nem akartam teljes hülyeséget belelőni a cybertérbe!
Néhányan meglátogatták, és akkor fotózták le az új gépét. Én is innen tudom hogy két gépje van. Az Osztrák bajnok gép mellé egy Francia? Állitólag azért perecelt mert hátra egy 1999-es supersport Michelin gumit tette, húzhatott egy vödröt és filmszakadás Sztem jól ment míg tudott!
Mikor zavarhatnálak telefonon? Lenne egy jó ajánlatom a számodra, ha érdekel
Te jössz vasárnap Visontára? Kellene már nagyon az a kék lencse a szemüvegbe, persze ha van a boltba. Az is jó, ha elpostázod nekem.
Tegnap nézelődtem pár helyen bukó ügyben és ott is azt írták az YS-es méretre, hogy 48-49. 1-2 héten belül megyek Fehérvárra, majd csörgök előtte mindenképp és a biztonság kedvéért megpróbálnám a buksid. Úgy vágyok már arra a szép Fox-osra.
En a pazarlast tok mashogy ertettem, de mindegy. Az egesz versenysport pazarlas.
az lenne a pazarlás ha nem használnád ki a megengedett üzemórákat hanem előbb cserélnéd a dolgokat.
annyit hozzáfűznék azé hogy nemcsak a motorsportba megszokottak ezek a dolgok hanem kisebb nagyobb mértékbe az összes sportra igaz.
persze, a csapatok fele kőtcséget csökkent ahon tud valószínű a kerekeken is úgy tud sokat csökkenteni hogy közben kis hátrány éri
Felnit szeretnék feketére vagy arany szinüre varázsolni. Még nincs eldöntve.Hogy működik ez ki csinálja mien áron és gondolom festeni nem hanem eloxálni vagy mit szoktak vele Segitséget előre is köszönöm
hon van abba a pazarolás?
itt arró van szó hogy hasznájják az előnyei mijatt de aztat is tuggyák hogy meddig lehet valamit használni gond nélkül.