Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehat pazarolnak.
Azért ilyen, mert nem 10 évente cserélik a kereket, hanem amikor kell...a GP is üzemórásak a magnézium ötvözetű kerekek. Ha benne van a megfelelő üzemóra, cserélik. Nem kockáztatnak, hogy naaaa, még egy edzés, hátha kibírja...
Na, ezert nem ertettem, hogy miert ilyen. A supermoho kerekek nem veletlenul fuzottek.
Egy darabig bírja, aztán repedeznek, törnek a küllők...gyakorlatilag a Carbon keréknél is ez a baj. A fűzött keréknél azért a küllőknek van rugalmassága - bár azok is elfáradnak egy idő után - de a carbon, és egyéb ötvözetű fémek hiába nagyon erősek, mégis rugalmatlanok. A kisebb ugrásokkal nincs baj, mert a rugózó elemek (rugós tag, gumiabroncs) felveszik az erőt, de a nagyobb asztaloknál már ez kevésnek bizonyul...
Kivéve a felső villahíd csavarjait...
köszi tesó
Ez a felni birja az ugratasokat?
Remélem meglehet oldani ezt a problémát! Majd melátjuk mit lehet kihozni belőle.
enyhén kevés szó ismétlés....meglátszik fáradok.
igen, ha elmegy a telószár a villanyakban, csak fel kell minden csavart engedni, aztán szépen visszaáll minden a helyes irányba, ha megmozgatsz mindent...
Vagy egy akkorát taknyoltak vele,hogy eltekeredett még az üléshuzat is! Persze csak vicceltem Én ha nagyot perecelek,a telószár szokik elcsavarodni a befogókban.
Hö,meg a kormányom is hajlott,de megszoktam így...
csakis a kormánnyal lehet gond szerintem. mást nagy hirtelen nem tudok elképzelni.
Meglett rooftop a moccer. Mondjuk állítani kell az első futóműnél, mert egy kicsit ferde, de nem nagyon:), vagy nemtudom mind, de a komány kicsit ferde, annyira nem észrevehető, de tuti van benne vmi. Remélem nem lesz vele gondom! Már nagyon várom az első pályanapot vele! Jah és persze üdvözölnék minden kedves SUPERMOTOS emberkét!
ment mint a veszett egér!
Ezt honnan vetted? Mármint, hogy erre cserélte volna le?
Hallottam Rólad Kiscsávó!
GRATULÁLOK!
Van néhány eladó supermoto gumim:

Eladó gumik supermotora:

Vágott hátsó: Dunlop KR 108
165/55/17
keménység: 701
gatya kopott
ára: jelképes

Vágott hátsó: Dunlop KR 108
165/55/17
keménység: 701
gatya kopott
ára: jelképes

Vágott hátsó: Dunlop KR 108
165/55/17
keménység: 701
még használható
ára: 4000 Ft.

Vágott hátsó: Dunlop KR 108
165/55/17
keménység: 956
még használható
ára: 4000 Ft.

Első vizes: Dunlop KR 844
120/60/17
keménység: 447
elég ramaty
ára: 3000 Ft.

Első vizes: Michelin P2301
120/60/17
keménység: D1023
elég ramaty
ára: 3000 Ft.

Slick párban:
első: Dunlop KR 106
120/70/17
keménység: 950
70-80%-os

hátsó: Dunlop KR 108
170/55/17
keménység: 701
50-60%-os
ára: 25000 Ft. (csak párban eladó)

Az összes felsorolt tétel egyben: 30000 Ft.

06-20/334-1667
ne haragudj,a mailt nem kaptam meg...
de akkor majd...
peace
ez egy jófajta marchesini, ha jól látom.
Y-küllő powa
Kutya ba a réginek! Az is nagyon pepec. Visontán a hátulja állitólag az öreg megkérdezése nélkül kicsúszott és nagyon összetörte magát mármint a csontjait
Szerintem december végéig OHNE motorozás deszerintem odaadja hogy kipróbáljuk. A hangjára leszek kiváncsi DEVIL csővek. Állitólag a csigaevöktöl jött neki valami spanja küldte el kis hazánkba!
honnan sikerült? és a régivel mi lett?
aztakurva ez de gyönyörű!
Itt az öreg új motorja.