Én nem értek a motorokhoz, de szerintem a motorversenyzőknek azért kell széles gumi, mert NAGY teljesítményt kell az aszfaltra átvinni. Egy supermoto nem NAGY teljesítményű, max. nagy teljesítményű. A szélesebb gumi miatt a motort ugyanolyan kanyarsebesség mellett jobban kell dönteni. Ezt megfordítva: ugyanolyan dőlésszög mellet nagyobb a kanyarsebesség keskenyebb gumival.
Szerintem(!) suoermotora felesleges a (túl) széles gumi.
Egyébként a DRZ legőkar sem mind egyforma. Az SM-é különbözik az S-től és az E-től.
Saját tapasztalat, nem belevau, de erősen számíthatsz rá ! Én pl. a bábolnai utcai versenyen majdnem leestem a motorról, úgy rázott, mert elfelejtettem visszapuhítani a futóművet , de a tiszacsegei utcai versenyen már nem követtem el ugyanezt a hibát. A két élmény között óriási volt a különbség! Inkább bevállaltam, hogy egy kicsit kevesebb visszajelzésem van+nagyobbat bólint az eleje féktávon, de nem akart kiesni alólam a kerék, sokkal nagyobb volt a biztonságérzetem (ami egy ilyen jellegű pályán a legfontosabb szerintem) és jobban is szerepeltem (lenyomtam olyanokat, akikkel addig nem voltam "pariban" )...szóval egy ilyen házkörüli dolog MINDEN téren más élmény, mint a kiépített, biztonságos pályák.
Szóval nem akarlak elkeseríteni, de készítsd föl magad a tekergetésre ! A barátom EXC-je pl. pályára egy kicsit puha, viszont egy utcai kergetőzésre nagyon eltalált, az alap endurós beállítottságának hála! Szerintem!
Persze a Kevin Swantz..meg a Travis Pastrana...az talan menonek szamit mert Ok is mentek DRZ-vel........Ok persze vagy nem menok..vagy nem versenyzok ugye?
A Yamahaban elfer..meg a 190-es esogumi is ha kihezagolod a lanckerekeket...persze DRZ az mas teszta de az is megoldhato...nyilvan palyatol is fogg szuk csiki csuki palyara nem jo.....termeszetesen ha Te -"VERSENYZOTOL"!-hallottad az akkor huhuhuhu az biztos ugy is van..elnezest...
Grabo mosás előtt elmentem edzeni közútra, elkeserítő volt az eredmény. Pályához képest...... remélem gyarmaton jobb az aszfalt minősége, mert ha nem, akkor drasztikus futómű állítást kell eszközölnöm
Épp a múltkor akartam kérdezni hogy Andi motorozik-e még?!
És most látom az adatlapodon hogy igen!
Csini 24-es motorral oda érsz, felülsz-mész
Óvatosnak kell lennie mindenkinek!
Nagyon csinos leszel LukiHusznnégyes!
De hiányzik a kormány végéről a sok kis színes szalag.
Bocs, de ezt nem tudtam kihagyni.
Én nem értek a motorokhoz, de szerintem a motorversenyzőknek azért kell széles gumi, mert NAGY teljesítményt kell az aszfaltra átvinni. Egy supermoto nem NAGY teljesítményű, max. nagy teljesítményű. A szélesebb gumi miatt a motort ugyanolyan kanyarsebesség mellett jobban kell dönteni. Ezt megfordítva: ugyanolyan dőlésszög mellet nagyobb a kanyarsebesség keskenyebb gumival.
Szerintem(!) suoermotora felesleges a (túl) széles gumi.
Egyébként a DRZ legőkar sem mind egyforma. Az SM-é különbözik az S-től és az E-től.
De azért egy kalappal holnapra! ;)
Szóval nem akarlak elkeseríteni, de készítsd föl magad a tekergetésre ! A barátom EXC-je pl. pályára egy kicsit puha, viszont egy utcai kergetőzésre nagyon eltalált, az alap endurós beállítottságának hála! Szerintem!