Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ilyenekről volt nálunk hírős a tanárképző!
jah és ez tanárképző főiskolán mind!
Ez gusztustalan!
erre egy másik tanárom mondása jut eszembe: "óvatosan fiam, mintha lovat basznál!"
Foxi!

Épp a múltkor akartam kérdezni hogy Andi motorozik-e még?!
És most látom az adatlapodon hogy igen!
érdekes ez a gumi dolog,megy egyáltalán valaki itthon akkora gumival? én még nem láttam :) mondjuk biztos nem elég nagymenő senki :):):)
ÁÁÁ de hogy!
Csini 24-es motorral oda érsz, felülsz-mész
Óvatosnak kell lennie mindenkinek!
csak nehogy a volt tanárom mondata érvényesüljön: "nagy arc, kudarc!"
Extraként megoldható biztosan.
Az SMR kimondottan tetszik!
Nagyon csinos leszel LukiHusznnégyes!
Ez jóó!

De hiányzik a kormány végéről a sok kis színes szalag.
ilyen is készült a mai napon
Foxi új motorja: FOXGIRL_MOTOR



Bocs, de ezt nem tudtam kihagyni.

Én nem értek a motorokhoz, de szerintem a motorversenyzőknek azért kell széles gumi, mert NAGY teljesítményt kell az aszfaltra átvinni. Egy supermoto nem NAGY teljesítményű, max. nagy teljesítményű. A szélesebb gumi miatt a motort ugyanolyan kanyarsebesség mellett jobban kell dönteni. Ezt megfordítva: ugyanolyan dőlésszög mellet nagyobb a kanyarsebesség keskenyebb gumival.
Szerintem(!) suoermotora felesleges a (túl) széles gumi.

Egyébként a DRZ legőkar sem mind egyforma. Az SM-é különbözik az S-től és az E-től.
Meg, hogy ők tutira nem széria motorokkal mennek.
Csak mondjuk azt számba kellene venni, hogy mi nem versenyzők vagyunk.
Gyarmaton GLS-eztem jópár napig. Valahol jó az aszfalt, vhol egészen érdes, vhol sima, hipihupik stb :S

De azért egy kalappal holnapra! ;)
Elnezest Schwantz!
Saját tapasztalat, nem belevau, de erősen számíthatsz rá ! Én pl. a bábolnai utcai versenyen majdnem leestem a motorról, úgy rázott, mert elfelejtettem visszapuhítani a futóművet , de a tiszacsegei utcai versenyen már nem követtem el ugyanezt a hibát. A két élmény között óriási volt a különbség! Inkább bevállaltam, hogy egy kicsit kevesebb visszajelzésem van+nagyobbat bólint az eleje féktávon, de nem akart kiesni alólam a kerék, sokkal nagyobb volt a biztonságérzetem (ami egy ilyen jellegű pályán a legfontosabb szerintem) és jobban is szerepeltem (lenyomtam olyanokat, akikkel addig nem voltam "pariban" )...szóval egy ilyen házkörüli dolog MINDEN téren más élmény, mint a kiépített, biztonságos pályák.
Szóval nem akarlak elkeseríteni, de készítsd föl magad a tekergetésre ! A barátom EXC-je pl. pályára egy kicsit puha, viszont egy utcai kergetőzésre nagyon eltalált, az alap endurós beállítottságának hála! Szerintem!
Persze a Kevin Swantz..meg a Travis Pastrana...az talan menonek szamit mert Ok is mentek DRZ-vel........Ok persze vagy nem menok..vagy nem versenyzok ugye?
A Yamahaban elfer..meg a 190-es esogumi is ha kihezagolod a lanckerekeket...persze DRZ az mas teszta de az is megoldhato...nyilvan palyatol is fogg szuk csiki csuki palyara nem jo.....termeszetesen ha Te -"VERSENYZOTOL"!-hallottad az akkor huhuhuhu az biztos ugy is van..elnezest...
Grabo mosás előtt elmentem edzeni közútra, elkeserítő volt az eredmény. Pályához képest...... remélem gyarmaton jobb az aszfalt minősége, mert ha nem, akkor drasztikus futómű állítást kell eszközölnöm
letisztítottam és felmatricáztam a gépet a holnapi versenyre
Meg nekem egyszer egy sm versenyző azt mondta, hogy felesleges felrakni olyan széles gumit, mert csak visszafogja a motort.
Nekem a Dokiba szélesebb villa volt hátul, mint ami a DR-Z-ken van és a 170-es gumi épphogy elfért.