Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mire?
Helló.
Tudtok valamit az öregröl aki Visontán esett?
Állitólag lecserélte a verdáját.
Próbálok nagyon visszafogott lenni!
Már küldtem neked mailt amiben leírtam azt hogy amint lesz egy kis időm és eljutok oda hogy levegőszűrőt takarítsak meg fogom mérni!
Egyébként meg ottvan az adatlapomon mindenféle elérhetőség!Miért nem azok eggyikén zargatsz ezzel,miért kell a fórumot ezzel teleírni akérmikor felbukkanok itt!?
Egyébként nagyon szivesen segítek de télleg semmi időm semmire és mint írtad te is majd a télen fogod megcsinálni a dolgot!
Hali!
inkább utca néha pálya talán köszi az infót még majd érdeklődőm ha lesz valami
Ez Balassagyarmat? Király voltál
Beb, küldtem levélkét az info-s címre!
Szia!

Akkor reméljük nem jön közbe semmi vasárnapig és tudunk egy jót pályázni.
Irányozzuk meg, aztán meglátjuk mi lesz. Jó lenne már, most hétvégén sem tudtam menni sehová...
a rajongó tábor este gerilla akciózott
elhiszem. csak kiváncsi voltam ez segitett e,mondjuk hozzá kell akkor puhítani..:) iagaz én még nem próbáltam,de az biztos,hogy ha túl kemény,akkor szitál,ilyenem már volt . amugy grat mindenkinek,gondoltom toltátok neki keményen :)
a képen teljességgel látszik a probléma túl erős a motor
Hello Moto!

Vasárnap egy Visonta? Úgy néz ki még az időjárás is okés lesz.
próbálkoztam én már mindennel csak jó legyen
miért nem engedted be egy picit az elejét?
Ok!

j
Cső!

De lehet, a héten megírom!
Szia
GRATULÁLUNK
A nezosereglet kiemelkedo tagjakent vettem reszt a balassagyarmati szalma-TT-n, ami szorakoztato volt! Minden indulonak gratulalok!
Nyilván nem a DRZ a fő célterülete egy 180-as guminak...
Vágom,hogy azért írta....!
Én meg azét írtam,ha valaki DRZ-be próbálna begyömöszölni egy ekkorát,tudja mire számítson!
Azért köszi!
Pont ezért írta, hogy ki kell hézagolni a lánckerekeket. Ami annyit tesz, hogy távtartók segítségével, egész a váz felé kell eltolni a lánc vonalát...így már be fog férni...illetve létezik úgynevezett láncvezető alagút, amivel lehet terelni a láncot, bizonyos keretek közt.
NEM fér el a 180-as a lánc miatt,a villa még oké lett volna...!
MERÉSZ PRÓBÁLKOZÁS VOLT NEM?!
Szereztem egy 160-as gumit(mondjuk elég ratyi volt),ami a DRZ-nek BŐŐVEN elég széles!
Azért jó nap volt!
Első körön mindenképpen azt kell eldöntened hogy akkor a pálya- vagy az utcai használat lenne a lényeg. Mert pályára pl. ez a VOR jó volna, utcára viszont felejtős, mert azon kívül hogy a gatyádat ráköltöd a fenntartására, még kurva kényelmetlen is. Szintén ugyanez a tészta az összes Husaberg, meg a többi hasonszőrű krossz/versenyenduro alapú cucc...
Utcára teljesen jó lenne a tegnap belinkelt Honda, vagy egy LC4, Husky TE610, XT660, de ezekkel viszont pályán kell kisebb-nagyobb kompromisszumokat kötni....