Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg a bal orrlukamat bal kézzel piszkálom.Körmöt mégis vágni kell
Szia
Elmeletileg neked is ott van a postaladadba
háát én nemtom...
ojan a futómű elve mint egy szimónak lengővilla oldalt két telóval, hosszú ülés dobfék 3as váltó középen a vázon.. ...
Teljesen jogos!
De attól még agyban járhatok előrébb mint gyakorlatban.. ugyis az agyam mindig egy lépéssel előttem van
megnézem. bmx?
minden forgós és farolós trükköt jobbra forogva csinálok.....
egy kicsi off:
te szeretsz bringázni ha joltudom meg gondolom tudsz is
holnap küldök egy képet a mailcimedre mijen bringám van amit kb 7 éve nem is tekerintettem valami német egzotikum
Neked mar elment a freemailre
amugy nekem mindig azt mmondja, hogy majd ha nő a tempó, akkor csúszik az magától....van benne valami.
Mi köze ehhez a BMX-nek
Okes
Hogy először tanuljunk meg menni,majd aztán lehet szinezni. Talán van is benne valami
én meg fékkel csak jobbra, gázzal meg balra tudok csúsztatni a bmxből adódik
azt nagyon megköszönném
nah én tényleg
be eröcsuszok az ágyba
erre gondoltam énis
nameg mitakarok én ezzel amotorral
de ha tudnám az elméletet akkorsem tudnám szerintem de érdekel ez a téma mert imádok motorozni és lennie itt flaszter gyakorolgatni de ha teljesen nemazt csinálom amit kéne akkor nincs értelme
jöhet nekem, majd lefordítom és továbbítom a srácoknak! info kukac hasznosholmik pont eu
nagymatel kukac freemail.hu email/msn
de angol nulla vagyok majd jön a webforditas. hu

gábor:
Hogy haggyuk má békén ezze, mi?
és jobbos kanyarban hogy inditod meg hátsófékel? mert én a multkor meg majdnem ezért buktam mert már eléggé le volt döntve a motor ahoz hogy a lábam ne férjen oda a fékhez mégis odatettem és berántotta a motor alá
fájdalmas is volt
Szia!
Nekem van róla egy rövidke leírás, csak angol nyelven, ha gondolod elküldöm
az a baj hogy most itthon perpill nincs vatag lemezem.rozsdamentesem meg pláne.Apa majd vágat plazmával az nem gond, de nélküle nem tudom megoldani a dolgot és őt most nem zargatom a hülyeségemmel :-)
Vigyázok majd a csizmára és a go-go3-ra igérem csörgős csizmában megyek!
Én úgy tudom lesz.
Meg szerintem azt is sejtem mi lesz a válasza
egy ideig én is azt hittem, hogy nagyon lényeges a motorfék, de egy esés után, rá kellett jönnöm, hogy bizony nem hülyeség, amit Sanya művészúr mondogat mindig. nagyjából összefoglalva ennyi: féktávot, már a kanyar ívén venni, motor ledöntve, elsőfék ezerrel, visszavált, hátsófékkel a hátulja megindul, kuplungot csúsztat, ameddig a háta úszik. elsőfékkel lehet korrigálni ha érzed, hogy esetleg megtapad a háta. jah és elől legyen a súlypont! ha hülyeséget írtam, Sanya kérlek javíts ki.
Ezek gyakoroltak esni? Az lehetséges