Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

beszelgettem par amerikai sraccal akinek 475os kit van sot egy olyannal is aki turbot rakott a motorra, de az mar a betegseg teteje, egyebkent tobbet elmegy mint 10e km de a kerdes minek?
nem keveset, ha csak nem drzbuzi valaki vagy inkabb milliomos drzbuzi akkor nem erdemes vele foglalkozni, amennyit penzt igy beleraksz vehetsz egy huskyt vagy ktm-et husaberget amik alapbol tobbet tudnak, a sima sm verzional az fcr39, 3x3mod es a nyitott yoshi rendszer amire erdemes aldozni szerintem, de mar ez is legalabb 2-300e forint otthon
tudok egy fasza crm-et! Eladò... :D :p
Jó napot SM fóóóórum!
http://www.gokartland.hu/ Már vannak fönt képek a mocis rendezvényekről is!
Pedig a srác esküszik ám rá rendesen
meg az sem mindegy hogy az alap drz blokk elmászik 50-60-70 ezret... ( az én blokkomban gyári dugóval 50 körül van), a 475össel meg elmászik egy 10est?...
Sowi,ebben az egyetlen mondatban hány százezret soroltál fel
Na ott sem hiszi ám el mindenki!
Szombat- vasárnap is egész nap dolgoznom kell
Szo este viszont lemotorozom gogo esti programra
Sajnos nekem a hétvégén vitorlás versenyem van...
És ha van szabad időm, akkor is inkább terep , a supermoto inkább (élvezetes) közlekedési eszköz
sok... és még mindig semmi hír
elég kimeríthetetlen téma. gyere le vasárnap kakucsra, és lesz ott néhány nagymenő, aki tud ebben segíteni!
Sziasztok!
Futómű beállításban kérnék segítséget. Hirtelen ledöntött motornál, az összenyomódás után visszarúg a futómű, és megcsúszik a motor. Milyen arányban érdemes a húzó-, és a nyomófokozatot beljebb tekerni? Köszönöm!
Rekordok könyvében is benne lesz,legrövidebb ideig müködő és leghosszabban készülö motor 2dolog lehet ha kész lessz:Vagy sokáig müxik vagy nagyon hamar szétesik
sztem azt már eladták vasba...

de most komolyan vazze, hány hónapja is szerelik
Szia TúN!
Látom te is lecseréled a kis xt-t!
Elfogulatlanság nélkül mondom, hogy nekem az LC4 nagyon bejött, tavaly november óta van meg, nem üzemórás, azóta 9000km-t tettem bele. Használom pályán, városban, kisebb túrákra, barátnővel motorozásra, mindenre. A vásárlás óta picit morcosítottam rajta (szekunder gázvisszavezető le, nagyobb fúvóka, slick gumi, rámállított futómű, kisebb áttét, stb-stb).
Én próbáltam már a nagy XT-t és az FMX-et is, de a KTM-hez képest vérszegényebbek és nehezebbek. A pegasoban az XT 660-as kicsit módosított befecskendezésű motorja van, tehát szerintem megbízható.
A DRZ is jó választás, de kevésbé alaklmas nagyobb távokra.
Én a motoromat tényleg nagyon megkímélt állapotban vetem. Lehet találni!
ÜdV!
ez teny, de akkor mar inkabb az original
Az a kis 'tuning" (+10Le) nem takarja be 200ezer!
Ha az XR650R blokkját tették volna az FMX-be akkor lenne korrekt (62Le!) Egy ilyen konfigurációt már csak egy kis súlycsökkentéssel kellene tuningolni !
Szerintem kevesen tudnák megfingatni!
Ha csak város, rövid utak: Drz 400 sm, a legjobb választás a három közül.Fölösleges az E, sűrűbb olajcsere, csomó tartozék hiányzik ami közútra elvileg kötelező(km óra, visszapillantó,féklámpa,távolsági fény,)és az első teló is sokkal jobb a gyári Sm-en.Müanyag tankot lehet venni, + egy kis tuning, és ok.
az is sokaig volt meg neki...de kurvara elfoglalt mindig, lucernasba is ugy kellett lekonyorogni mindig, de Dani bevetette noies bajat akkor nem volt gond :)
a 450 smrt szeretné eladni, én meg szívesen elcserélném vele a 660asra.csak nem jelentkezik...
Meki vett uj motort? milyet?
a pegasoban ugyanaz a blokk van mint az xtben, a drz meg 475os hengerrel, fcr-rel, 3x3 moddal yoshi rendszerrel 58 loero
érthető...

na, nem akartam fogadatlan prókátor lenni, nem kapok jutalékot az eladott FMX-ek után, csak írtam, mit gondolok. Pl. azt is gondolom, hogy az FMX blokkja tartós