beszelgettem par amerikai sraccal akinek 475os kit van sot egy olyannal is aki turbot rakott a motorra, de az mar a betegseg teteje, egyebkent tobbet elmegy mint 10e km de a kerdes minek?
nem keveset, ha csak nem drzbuzi valaki vagy inkabb milliomos drzbuzi akkor nem erdemes vele foglalkozni, amennyit penzt igy beleraksz vehetsz egy huskyt vagy ktm-et husaberget amik alapbol tobbet tudnak, a sima sm verzional az fcr39, 3x3mod es a nyitott yoshi rendszer amire erdemes aldozni szerintem, de mar ez is legalabb 2-300e forint otthon
meg az sem mindegy hogy az alap drz blokk elmászik 50-60-70 ezret... ( az én blokkomban gyári dugóval 50 körül van), a 475össel meg elmászik egy 10est?...
Sziasztok!
Futómű beállításban kérnék segítséget. Hirtelen ledöntött motornál, az összenyomódás után visszarúg a futómű, és megcsúszik a motor. Milyen arányban érdemes a húzó-, és a nyomófokozatot beljebb tekerni? Köszönöm!
Rekordok könyvében is benne lesz,legrövidebb ideig müködő és leghosszabban készülö motor 2dolog lehet ha kész lessz:Vagy sokáig müxik vagy nagyon hamar szétesik
Szia TúN!
Látom te is lecseréled a kis xt-t!
Elfogulatlanság nélkül mondom, hogy nekem az LC4 nagyon bejött, tavaly november óta van meg, nem üzemórás, azóta 9000km-t tettem bele. Használom pályán, városban, kisebb túrákra, barátnővel motorozásra, mindenre. A vásárlás óta picit morcosítottam rajta (szekunder gázvisszavezető le, nagyobb fúvóka, slick gumi, rámállított futómű, kisebb áttét, stb-stb).
Én próbáltam már a nagy XT-t és az FMX-et is, de a KTM-hez képest vérszegényebbek és nehezebbek. A pegasoban az XT 660-as kicsit módosított befecskendezésű motorja van, tehát szerintem megbízható.
A DRZ is jó választás, de kevésbé alaklmas nagyobb távokra.
Én a motoromat tényleg nagyon megkímélt állapotban vetem. Lehet találni!
ÜdV!
Ha az XR650R blokkját tették volna az FMX-be akkor lenne korrekt (62Le!) Egy ilyen konfigurációt már csak egy kis súlycsökkentéssel kellene tuningolni !
Szerintem kevesen tudnák megfingatni!
Ha csak város, rövid utak: Drz 400 sm, a legjobb választás a három közül.Fölösleges az E, sűrűbb olajcsere, csomó tartozék hiányzik ami közútra elvileg kötelező(km óra, visszapillantó,féklámpa,távolsági fény,)és az első teló is sokkal jobb a gyári Sm-en.Müanyag tankot lehet venni, + egy kis tuning, és ok.
az is sokaig volt meg neki...de kurvara elfoglalt mindig, lucernasba is ugy kellett lekonyorogni mindig, de Dani bevetette noies bajat akkor nem volt gond :)
na, nem akartam fogadatlan prókátor lenni, nem kapok jutalékot az eladott FMX-ek után, csak írtam, mit gondolok. Pl. azt is gondolom, hogy az FMX blokkja tartós
http://www.gokartland.hu/ Már vannak fönt képek a mocis rendezvényekről is!
Szo este viszont lemotorozom gogo esti programra
És ha van szabad időm, akkor is inkább terep , a supermoto inkább (élvezetes) közlekedési eszköz
Futómű beállításban kérnék segítséget. Hirtelen ledöntött motornál, az összenyomódás után visszarúg a futómű, és megcsúszik a motor. Milyen arányban érdemes a húzó-, és a nyomófokozatot beljebb tekerni? Köszönöm!
de most komolyan vazze, hány hónapja is szerelik
Látom te is lecseréled a kis xt-t!
Elfogulatlanság nélkül mondom, hogy nekem az LC4 nagyon bejött, tavaly november óta van meg, nem üzemórás, azóta 9000km-t tettem bele. Használom pályán, városban, kisebb túrákra, barátnővel motorozásra, mindenre. A vásárlás óta picit morcosítottam rajta (szekunder gázvisszavezető le, nagyobb fúvóka, slick gumi, rámállított futómű, kisebb áttét, stb-stb).
Én próbáltam már a nagy XT-t és az FMX-et is, de a KTM-hez képest vérszegényebbek és nehezebbek. A pegasoban az XT 660-as kicsit módosított befecskendezésű motorja van, tehát szerintem megbízható.
A DRZ is jó választás, de kevésbé alaklmas nagyobb távokra.
Én a motoromat tényleg nagyon megkímélt állapotban vetem. Lehet találni!
ÜdV!
Szerintem kevesen tudnák megfingatni!
na, nem akartam fogadatlan prókátor lenni, nem kapok jutalékot az eladott FMX-ek után, csak írtam, mit gondolok. Pl. azt is gondolom, hogy az FMX blokkja tartós