A legfőbb baj az FMX-szel az hogy hiába nincs kihegyezve, nem tartós! Egy ősöreg, léghűtéses, vasperselyes blokk (Dominator) van benne, semmivel nem bír többet mint egy mai vas, ráadásul ezt minden dugócserénél még fúrni is kell!
Arra találták ki, hogy valaki utcán (meg esetleg könnyű terepen) jól érezze magát rajta, könnyen vezesse, minden brutális erő vagy agresszió nélkül, méghozzá jó sokáig. Feláldozták a kihegyezett, erős motort az élettartamért cserébe, tipikus Honda. Ha supermotozni akarnék, én se azt venném meg, de pl. munkába járni, vagy hétvégén "kerülni egy nagyot" biztos jó lehet.
Valahol a Youtube-on van egy videó, megpróbálom kibányászni, ott egy srác azért pályán is megmutatja vele...
Ha inkább rövidebb utakra, városi közlekedésre kellene akkor DRZ, ha esetleg hosszabb utakra is el akarnál menni akkor XT. A Pegaso olasz, ez és a megbízhatóság mint fogalom nálam kizárja egymást (és az Aprilia alkatrészellátottsága és szervizhálózata is katasztrofális hazánkban), az FMX meg egyszerűen szánalmas...
Legjobb választás ezek közül a vasak közül a DRZ,csak ne sm-et vegyél,mert az csak 40Le,hanem DRZ400E endúrót
supermotó kerekekkel!Ez kapásból 50 lovas,és, sokkal direktebb!Szervízigénye ennek sem magasabb mint az sm-é!
Ráadásul nem is drágább a supermotonál!De azt a plusz 10 lovat a későbbiekben nagyon drága lenne pótolni!
Tanácsot szeretnék kérni motorvásárlás ügyben.
Utcai (!) supermotot (vagy hasonló stílusú gépet) szeretnék venni. Szinte csak városi közlekedésre használnám, nem vagyok egykerekezős típus, de nem először ülök motoron.
Fenti okokból üzemórás szörnyetegek, és egyéb szervízigényes gépek kizárva. A tartósság és az, hogy használtan is lehessen megkíméltet találni fontosabb mint a teljesítmény. A kis méret és súly előny lenne.
Amire én gondoltam:
- DRZ400SM (egyenlőre legesélyesebb, sajnos lemeztankos);
- XT66X (nehézkesnek tűnik);
- PEGASO STRADA (?);
- FMX650 (honda tulajok elnézését kérve, de kissé csúnya + teljesítménynővelő kit kell szűk 40 lóhoz?)
- ?
Ötleteket, véleményeket várok. Tudom, hogy mindenki a saját lovát dícséri de várom az elfogulatlan :) válszokat.
Na ez így elég jó kérdés.Kb olyanra csináld szerintem,mint az endúró/krossz áttétel.Esetleg kicsit hosszabbra.Számold bele,hogy a 17-es kerék kissebb,így 2-3 foggal kisebb lánckerékkel lesz olyasmi...
Feltételezem 125-öst(ha jól emlékszem az van neked)nem nagyon akarsz hosszúra áttételezni.
Példaként nekem 14/47 az endúrózós,14/44 az sm,és így élvezet vele menni(nekem).
Na csak benéztem,cakát!
Valahol a Youtube-on van egy videó, megpróbálom kibányászni, ott egy srác azért pályán is megmutatja vele...
supermotó kerekekkel!Ez kapásból 50 lovas,és, sokkal direktebb!Szervízigénye ennek sem magasabb mint az sm-é!
Ráadásul nem is drágább a supermotonál!De azt a plusz 10 lovat a későbbiekben nagyon drága lenne pótolni!
Tanácsot szeretnék kérni motorvásárlás ügyben.
Utcai (!) supermotot (vagy hasonló stílusú gépet) szeretnék venni. Szinte csak városi közlekedésre használnám, nem vagyok egykerekezős típus, de nem először ülök motoron.
Fenti okokból üzemórás szörnyetegek, és egyéb szervízigényes gépek kizárva. A tartósság és az, hogy használtan is lehessen megkíméltet találni fontosabb mint a teljesítmény. A kis méret és súly előny lenne.
Amire én gondoltam:
- DRZ400SM (egyenlőre legesélyesebb, sajnos lemeztankos);
- XT66X (nehézkesnek tűnik);
- PEGASO STRADA (?);
- FMX650 (honda tulajok elnézését kérve, de kissé csúnya + teljesítménynővelő kit kell szűk 40 lóhoz?)
- ?
Ötleteket, véleményeket várok. Tudom, hogy mindenki a saját lovát dícséri de várom az elfogulatlan :) válszokat.
Üdv,
2N
De elutazom egy óra múlva, és csak jövő kedden kerülök elő...10.30-ig elérsz telefonon, ha fontos...
Feltételezem 125-öst(ha jól emlékszem az van neked)nem nagyon akarsz hosszúra áttételezni.
Példaként nekem 14/47 az endúrózós,14/44 az sm,és így élvezet vele menni(nekem).
Na csak benéztem,cakát!
Hajrá LaciCiRMi! Fúrjá,faragjá!Jönnöd kell!