Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GD kicsit baszogassad Mcemru barátodat, hogy küldjön képet a mocijáról. írtam neki a ktmklubon is!
szeressük a brutalitást és az agressziót! (motorban!) (nagyon!)
A legfőbb baj az FMX-szel az hogy hiába nincs kihegyezve, nem tartós! Egy ősöreg, léghűtéses, vasperselyes blokk (Dominator) van benne, semmivel nem bír többet mint egy mai vas, ráadásul ezt minden dugócserénél még fúrni is kell!
Értem én hogy jó csak rosszul árazták be
Arra találták ki, hogy valaki utcán (meg esetleg könnyű terepen) jól érezze magát rajta, könnyen vezesse, minden brutális erő vagy agresszió nélkül, méghozzá jó sokáig. Feláldozták a kihegyezett, erős motort az élettartamért cserébe, tipikus Honda. Ha supermotozni akarnék, én se azt venném meg, de pl. munkába járni, vagy hétvégén "kerülni egy nagyot" biztos jó lehet.
Valahol a Youtube-on van egy videó, megpróbálom kibányászni, ott egy srác azért pályán is megmutatja vele...
Szia.Nekem is tetszik külsöleg de az másodlagos...
Nekem kimondottan tetszik a Honda FMX, de igaz, ami igaz, eléggé perverz vagyok
Szia(sztok)Á nemértesz hozzá a DRZ még az YZ450et is megeszi A drz topikban mondják
Az annyi csak mire a kerékhez ér szétszalad a ménes
kiprobálnék egy ilyen 50 lovas DRZ-t,,,,hol gyártanak ilyet,,,?
szerintem is, ha kezdö vagy és föleg utcán, akkor eggyértelműen a Déerzé,,, sokat kibir, és occso,,
Lehet Farkas Bertalan unokája a skac
300-as átlagot? Most DRZ-ről beszélgetünk vagy valami űrrakétáról?
vedd meg az enyémet
Qurva gyorsan ment a motorral kevés ídő alatt, ez miért lehetetlen
ucs
Szerinted a 6000 km meg a 20 üzemóra az ugyanannyi? Hányas voltál matekból bazzeg
kukk
Ha inkább rövidebb utakra, városi közlekedésre kellene akkor DRZ, ha esetleg hosszabb utakra is el akarnál menni akkor XT. A Pegaso olasz, ez és a megbízhatóság mint fogalom nálam kizárja egymást (és az Aprilia alkatrészellátottsága és szervizhálózata is katasztrofális hazánkban), az FMX meg egyszerűen szánalmas...
Legjobb választás ezek közül a vasak közül a DRZ,csak ne sm-et vegyél,mert az csak 40Le,hanem DRZ400E endúrót
supermotó kerekekkel!Ez kapásból 50 lovas,és, sokkal direktebb!Szervízigénye ennek sem magasabb mint az sm-é!
Ráadásul nem is drágább a supermotonál!De azt a plusz 10 lovat a későbbiekben nagyon drága lenne pótolni!
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni motorvásárlás ügyben.
Utcai (!) supermotot (vagy hasonló stílusú gépet) szeretnék venni. Szinte csak városi közlekedésre használnám, nem vagyok egykerekezős típus, de nem először ülök motoron.
Fenti okokból üzemórás szörnyetegek, és egyéb szervízigényes gépek kizárva. A tartósság és az, hogy használtan is lehessen megkíméltet találni fontosabb mint a teljesítmény. A kis méret és súly előny lenne.
Amire én gondoltam:
- DRZ400SM (egyenlőre legesélyesebb, sajnos lemeztankos);
- XT66X (nehézkesnek tűnik);
- PEGASO STRADA (?);
- FMX650 (honda tulajok elnézését kérve, de kissé csúnya + teljesítménynővelő kit kell szűk 40 lóhoz?)
- ?

Ötleteket, véleményeket várok. Tudom, hogy mindenki a saját lovát dícséri de várom az elfogulatlan :) válszokat.

Üdv,
2N
Ha tőlem kérdezted, akkor: giraffe@motorsport.hu

De elutazom egy óra múlva, és csak jövő kedden kerülök elő...10.30-ig elérsz telefonon, ha fontos...
Na ez így elég jó kérdés.Kb olyanra csináld szerintem,mint az endúró/krossz áttétel.Esetleg kicsit hosszabbra.Számold bele,hogy a 17-es kerék kissebb,így 2-3 foggal kisebb lánckerékkel lesz olyasmi...
Feltételezem 125-öst(ha jól emlékszem az van neked)nem nagyon akarsz hosszúra áttételezni.
Példaként nekem 14/47 az endúrózós,14/44 az sm,és így élvezet vele menni(nekem).
Na csak benéztem,cakát!

Hajrá LaciCiRMi! Fúrjá,faragjá!Jönnöd kell!
De ha gondolod egyik hétvégén csinálhatunk egy ojan bulit is moto a ko-ko weekend
De akkor döntenem kéne hogy pályázni megyek-e vagy dőzsölni