Halihó.
Kéne egy kis segítség.
Kakucsi pályára milyen áttételt ajánlotok DRZ re?
Próbáltam a 14-44 est ez tetszett és a 14-41 est ez nem nagyon.
Vélemény a 14-47 esről?
üdvBoB.
Igyekeztem hogy nelegyek nagy akádály(mint a kipuf cserével )vegyes felhozatal persze 2T egyedül voltam De nemisvoltak bogarak a pályán Tényleg jóvolt a hangulat igaz 1-2emberke aki kicsit furcsán(lehet csak nekem az )támadott be a pályán(kicsit erőszakos volt..)
Nem hinném, hogy lassítottál volna bárkit is.
Mindig kihúzódtál, ha gyorsabb jött mögötted, jó kis csapat verődött össze tegnap.
Jó vegyes felhozatatl volt de így a jó, mindenkinek megvolt a maga "ellenfele".
Jól viselkedik a moci nagyon, még a Sanyától vásárolt metzeler k2 van rajta.
Sikerült javulnom pár mp-et, de a motomax day óta nem motoroztam. Csabi más dimenzió megy mint a távirat!
Kezd derengeni, hogy megyünk-e hétvégén, 60-40% a Go GO2 javára.
Tudsz ajánlani nekem egy jó kesztyűt? Akár itt akár privátban.
"Csak a pályán találkoztunk"az SXV-t azt láttam/megvan a KTM már necces de biztos ö-is kikerült párszor Ezuton is bocsi ha valakit lassitottam én ennyit tudok/merek(speedesekkel meg nemszeretek menni)mondjuk a Stevvel(valami olasz V2-1000-sel volt multkor,most nemvolt)ő más tészta....
Én utcai O Ringes motoron Brigeciol D3-at ( meg sok vizet ) használok tisztításhoz.
Sprayben csak a Fuchs Silkolene Chain Gel*t. Amióta egyet kaptam kipróbálásra, csak ezt veszem.
Klagenfurtig kibírja, alig verődik le autópálya tempónál is, f@szán működik.
Lánc pucolását a motorral együtt szoktam végezni, gőzborotvával, utána spray...sm-ben kb egy szezont megyek 1 lánccal...crossban régebben kb3-4-et...ezt a zsírkifőzőst csináltuk mi is régen 1x 2x de szart sem ér a ráfordított pepecseléshez képest(homokban meg pont beleragadtak a pórszemek és az ette meg)...egyébként castrol lánc zsír volt ami kb 2-3rugó volt akkoriban most nemtom mennyi....sztem a gőzBori bőven jó neki csak utána sprayzni kell bátran
1. a tankig érő víz az légköri nyomással megy rá a láncra, nem sok bar-ral.
2. az endurosok nem is sírnak ha 5000 km-ként láncot kell cserélniük (bár nekem az SC-n a CZ lánc elment majdnem 13e-t, amiből kb. 5e volt terep)
3. gyűrű nélküli láncot sztem gondold meg alaposan, azt kb. minden motorozás után le kell venni, lepucolni és kifőzni...cserébe mondjuk kapsz +2-3 LE-t
1. a crossosok sima, gyűrű nélküli láncot használnak
2. ők nem sprézni hanem speckó zsírban kifőzni szokták a láncot
3. ja, aki szarja a pénzt annak könnyű
Szia(sztok)Igen ott voltam(én voltam a lassitó a pályán )Igen a speedesek reklamáltak(már volt ilyen)mert mikor mi kimentünk még együtt mentünk de nemtetszett nekik,azért lett külön menés.Foxy szépen ment és tényleg feltünöen sokvolt a husaberg.
nézegetem a hirdetéseket és szerintem ez egy jó árban lévő 650-es berg ez az
felhívtam és mondtam hogy szerintem kevés ez a km ahhoz képest hogy 2002-es a motor azt monda a srác hogy egy hozzáértő mondta neki aki látta a motort hogy kb ennyi lehet benne mert gyári a lánckerék.
Ilyen van szerintetek?
Hi Sliderek!
Voltunk tegnap Kakucson. Husaberg találkozó volt.
Foxy nagy szépen terelgeti a gőzkalapácsot!
Motorozni 20perc Go-Kart, 20perc lassú? csoport, 20perc supermoto csoport bontásban lehetett.
Kérdeztük a regisztrálásnál miért van így, azt mondta az öreg, hogy sokan nem szeretnek a supermotosokkal együtt gurulni, ezért van egy lassú csoport. De a lassú csoportban 2 gixxer huszár 46 körüli köröket ment, olyan előzésekkel, hogy csuda.
Amúgy a topicról is sokan voltunk, Mutant, Chevy TDR? ha jól gondolom, Foxy racing, Motard44, Biker1000, Balu125, meg a husaberges pár !
Szép nap volt! TNX Csabi!
Kéne egy kis segítség.
Kakucsi pályára milyen áttételt ajánlotok DRZ re?
Próbáltam a 14-44 est ez tetszett és a 14-41 est ez nem nagyon.
Vélemény a 14-47 esről?
üdvBoB.