Szasz, kaptam egy tippet, Aunernél 8700 a nyers lánckerék, meg kell rendelni, hogy hány fogast szeretnék, stb.
A lánckerék lyukköre már megvan, link valahol lentebb...
Namost.
Ha adott a CR125, amibe be akarom tenni a 17-es Aprilia kerekeket, és elöl maradna a 12 vagy 13 fogas lánckerék, hány fogast tegyek hátra?
Szerintem nagyon rövid lesz oda
Én tavaly mentem ott 14/41-el,erőtlen volt a gép az tuti.Idén 14/44 van fent,Visontán nekem nagyon tetszik,kukucska meg gyorsabb annál.Úgyhogy 7végén lehet hogy szét fogom ott forgatni szegénykét
Laci,Tábori bácsit is interjúvold meg!Semmit nem kell venni,csak küldöd föl,ő meg vissza.
Most 7végén voltak robogósok Visontán.Nemtom mennyi pályarutinjuk volt,talán még kevesebb mint nekem.Ahogy meghallották hogy érkezek hátulról,kevés kivétellel össze-vissza elkezdtek lehúzódni Az egyiket majdnem megtoltam.Szar érzés volt.
Köszi az infókat meg mindent, de szerintem az lessz a dolog vége hogy megnézem a 10ezer km es főtengelyt, és ha semmit nem kotyyan akkor ez lessz megvéve aztán olajváltás és keverékolajzás
Sajna a pénz ezt diktálja! 95ezer egy új főtengely, amit te ajálottál ha hajtókart meg görgőt meg mindent megveszek akkor kb 40 körül jövök ki ha jólemlékszem, ha ezt az utat választanám fél évig biztos nem lenne motorom.
Kossuth és társa gépműhely. Bp. X. kerület, Gyömrői út - Újhegyi út (a zsákutca vég) sarok. Bejárat a Gyömrői útról, a vakvágányoktól kifelé, majd a bent telephelyen az autószerviz mögött vissza befelé. Telefon : 06-1-265-09-28, 06-30-950-08-04.
Ideális esetben úgy kell áttételezni egy motort, hogy a pálya leghosszabb egyenesében kitudd használni a rendelkezésedre álló fordulatszám tartományt az összes fokozatban. Ha nincs elegendő egyenes, akkor a leglassabb kanyart veszed alapul, hogy ott is lendületesen haladhass.
Ha valaki megy a saját tempójában, kiszámíthatóan abból nem szokott baj lenni.
Aki olyan gyors, hogy útban van neki, az általában van annyira profi is, hogy gond nélkül meg tudja előzni.
Persze van a két véglet: a túra-motoros, aki képes elbóklászni 4ezres fordulaton a pályán mer' épp nézelődik, meg az elvetemült - aki azt hiszi minden tizedmásodpercért kap egy Tibi Csokit a kör végén, és ezért ölni is képes...
Nem nem csak mikor hobbysták(én)belekeverednek 1háziversenybe eléggé szar mikor majdnem fellökik..de kell ez értem én csak én nemszeretném ha összeakadnánk és zakó lenne a vége(+valszeg anyáznánk 1mást )
A lánckerék lyukköre már megvan, link valahol lentebb...
Namost.
Ha adott a CR125, amibe be akarom tenni a 17-es Aprilia kerekeket, és elöl maradna a 12 vagy 13 fogas lánckerék, hány fogast tegyek hátra?
Én tavaly mentem ott 14/41-el,erőtlen volt a gép az tuti.Idén 14/44 van fent,Visontán nekem nagyon tetszik,kukucska meg gyorsabb annál.Úgyhogy 7végén lehet hogy szét fogom ott forgatni szegénykét
Laci,Tábori bácsit is interjúvold meg!Semmit nem kell venni,csak küldöd föl,ő meg vissza.
Most 7végén voltak robogósok Visontán.Nemtom mennyi pályarutinjuk volt,talán még kevesebb mint nekem.Ahogy meghallották hogy érkezek hátulról,kevés kivétellel össze-vissza elkezdtek lehúzódni Az egyiket majdnem megtoltam.Szar érzés volt.
Sajna a pénz ezt diktálja! 95ezer egy új főtengely, amit te ajálottál ha hajtókart meg görgőt meg mindent megveszek akkor kb 40 körül jövök ki ha jólemlékszem, ha ezt az utat választanám fél évig biztos nem lenne motorom.
Örülök hogy hívtál!
ideje felmérni menyi pénzt kell öszevakarni a földalól
Esztergom- Bp, Moszkva tér kb 30'
Holnap letesztelem.
Azóta nem gyorsultam sokat ( kőkemény túra gumákkal HRing - 2:30 - 2:40 ) de legalább nem is veszélyeztetek senkit...
Aki olyan gyors, hogy útban van neki, az általában van annyira profi is, hogy gond nélkül meg tudja előzni.
Persze van a két véglet: a túra-motoros, aki képes elbóklászni 4ezres fordulaton a pályán mer' épp nézelődik, meg az elvetemült - aki azt hiszi minden tizedmásodpercért kap egy Tibi Csokit a kör végén, és ezért ölni is képes...