Na ez az.Nehogy má te betedd a láncsprayt az O-gyűrű mellett.Na mindegy,látom nem tudok 6ni
Amúgy SM-re nekem is mezei láncom van.Semmi O-gyűrű.1000X könnyebben hajlik.
Slash,kitalálhatnál valami motoron is használható NET-et,akkor talán Foxi is benézne néha
nekem akkor Q8 láncsprém volt, de a MOTOREX teflonos (off-road, Beb-éktől vettem!)sokkal jobban megmarad még ettől is. ráadásul én minden motorozás után letisztítom a mocit, hogy amikor előveszem tiszta legyen. a hátsó kereket folttisztító benzinnel tisztítottam mindig a ráverődött láncsprétől. igen a legjobb a lánc alul futó részét, felülről fújni, ahogyan mondtad. én befújom, megpörgetem, ismét befújom, majd a maradékot az oldaláról ronggyal letörlöm.
Egy kis novella a lánrcól, van benne kérdés is meg tapasztalat is
Nekem 520as CZ lánc van a motoron, igyekszem vigyázni rá mert azt mondják az jóféle.Megvettem rá a putoline lácsprayt amit elvileg crosshoz ajánlanak. Amíg terepen mentem nem is volt gond egyszeri használat után lemostam brigéciollal aztán sima csapból jövő nyomással leverettem, tiszta volt befújtam újra. De mióta supermoto szett van a gép alatt (vagyis ezek az öntött kerekek) fehér szinnel, elég kényes a téma mert 20 méter után tiszta dzsuva a felni, mert ugye ez anyira nem tapad ez a spray, kipróbáltam egy IPONE 5500 forintos sprayt is, az jó nem verődik anyira a kerékre mert utcai motorokhoz ajánlják de mégis pöttyös a felni amibe beleragad a por és pár nap után megint tiszta szutyok a kerék( most jöna kérdés: mit ajánlatos használni ami a láncon is marad? Észrevétel: gogo1 rooftop gépe: a felniről enni lehetne a lánc mégis eléggé tartalmaz valami féle kenőanyagot, na mi az?) . Én úgy mosom a láncot (mivel hogy van patentszem) leveszem belerakom egy kólásüvegbe jól megtöltöm brigéciollal rázogatom áll egy kicsit megint, aztán kiveszem és egy erre szánt súrolókefével kinyomatok belőle mindenféle szutykot majd kiveretem vízzel. Egy oldalon olvastam hogy a láncnak az alul futó részének a felső oldalát kell fújni így jut be a legjobban a szemekbe a kenőanyag a centrifugális erő miatt, azóta is igy csinálom.
Bocsika hogyha kicsit hosszú lett de most leirtam minden kínom bajom ezzel a témával kapcsolatban
ez ismerős cucc a számomra. nem lesz itt gond,mert a láncsprét is nagynyomáson toltam bele, és annak meg vízkiszorító képessége van. arról meg nem is beszélve, amikro az endúrósok tankig érő sárban, vízben nyomatják. ahhoz képest amit tőlünk kap az semmi.....azt a kis 30bár nyomást meg kibírja. amugy ha kell ezután sima mezei láncot veszek. semmi o gyűrű meg z meg x
Ennyiből jobb volt a biciklilánc, egy fél literes petpalackba töltöttem egy deci gázolajat, beleeresztettem a láncot, kupakot rá, és pár perc shake-elés után minden mocsok kijött belőle.
Semmi fogkefézés :-) Meg a biciklilánchoz van egy ügyes tisztító eszköz, itt egy fajtája: http://ebike.hu/termekek/karba...
Hasonló jó lenne motorra is, láttatok már esetleg ilyesmit?
Esetleg gázolajos fürdő,ecsetkével
Én még csak így csináltam.
Vízzel max nagy sarat frissen,legfeljebb fogkefével.Ez nem a saját koncepcióm,de sztem van benne valami!
jó8! PÁPÁ
Amúgy SM-re nekem is mezei láncom van.Semmi O-gyűrű.1000X könnyebben hajlik.
Slash,kitalálhatnál valami motoron is használható NET-et,akkor talán Foxi is benézne néha
Jó8
Kikapcs
Nekem 520as CZ lánc van a motoron, igyekszem vigyázni rá mert azt mondják az jóféle.Megvettem rá a putoline lácsprayt amit elvileg crosshoz ajánlanak. Amíg terepen mentem nem is volt gond egyszeri használat után lemostam brigéciollal aztán sima csapból jövő nyomással leverettem, tiszta volt befújtam újra. De mióta supermoto szett van a gép alatt (vagyis ezek az öntött kerekek) fehér szinnel, elég kényes a téma mert 20 méter után tiszta dzsuva a felni, mert ugye ez anyira nem tapad ez a spray, kipróbáltam egy IPONE 5500 forintos sprayt is, az jó nem verődik anyira a kerékre mert utcai motorokhoz ajánlják de mégis pöttyös a felni amibe beleragad a por és pár nap után megint tiszta szutyok a kerék( most jöna kérdés: mit ajánlatos használni ami a láncon is marad? Észrevétel: gogo1 rooftop gépe: a felniről enni lehetne a lánc mégis eléggé tartalmaz valami féle kenőanyagot, na mi az?) . Én úgy mosom a láncot (mivel hogy van patentszem) leveszem belerakom egy kólásüvegbe jól megtöltöm brigéciollal rázogatom áll egy kicsit megint, aztán kiveszem és egy erre szánt súrolókefével kinyomatok belőle mindenféle szutykot majd kiveretem vízzel. Egy oldalon olvastam hogy a láncnak az alul futó részének a felső oldalát kell fújni így jut be a legjobban a szemekbe a kenőanyag a centrifugális erő miatt, azóta is igy csinálom.
Bocsika hogyha kicsit hosszú lett de most leirtam minden kínom bajom ezzel a témával kapcsolatban
Semmi fogkefézés :-) Meg a biciklilánchoz van egy ügyes tisztító eszköz, itt egy fajtája:
http://ebike.hu/termekek/karba...
Hasonló jó lenne motorra is, láttatok már esetleg ilyesmit?
Az a baj,hogy a vizet csak kívülről törlöd/szárítod le sztem,ahová benyomtad a jó öreg Karchi bácsival,az ott marad.
Én vízzel soha nem fogom mosni,az tuti.
Én még csak így csináltam.
Vízzel max nagy sarat frissen,legfeljebb fogkefével.Ez nem a saját koncepcióm,de sztem van benne valami!