Ha azt vesszük, hogy gyárilag 13/50 fogas a CR, és aszfalton bohóckodni jó lesz a 13/40, még jó is lehet...
Ok, megköszönöm, ha megnézed a lánckereket nekem.
(túl későn van takarítani, miért dobtad ki gyorsan a sörösdobozt? )
Az eredeti közepét összetapasztani az 520-as külsejével.Ha a régi lyukak bezavarnának az új helyén.
Amúgy van valamim felmaradva,holnapra möghesszölöm.De asszem valami 40 fogas,ami nekem qrva hosszú lenne... Ha neked ehhez közeli a gyárid,akkó még jó is lehet
A sörösdobozból?
Báz,te minden perverziómat ismered.Hozd el azt a kereket,megcsinálok mindent ingyen
Hegesztő? Ammeg minek?
Az ötlet jó. Közepét kiesztergáltatni, 5 süllyesztett furat bele...hm...árban mik ezek? Vagy menjek már a fészkes Vaterára?
Ott vettem a sörösdoboznak álcázott kamerát is, amin nézlek...nem ott, ott...balra. OTT!
Bazzeg! Itt az útlevelem az asztalon,pont most kaptam meg.Figyeltetsz?
Vegyél egyet aminek kisebb a közepe,esztergáltass,majd egy jó hegesztő...
Vaterán van is tán ilyennel foglalkozó faszinger lánckerék keresőszóra ha jól emlékszem.
Amúgy csak aztat tom mi a szar betét.Az óccsó
Én a nyerget (állítólag szinter)betétekkel együtt vettem,nemtom miféle.De ha minden igaz a pár vagy 9500 picula volt.
Életemben nem gurultam még 20 méternél többet Supermoto-val, és épp egy CR125-ösre készülök bébikerekeket faragni slick gumikkal, szerinted ki a kívülálló?
Ok, megköszönöm, ha megnézed a lánckereket nekem.
(túl későn van takarítani, miért dobtad ki gyorsan a sörösdobozt? )