Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

FUCK ANDLHUSQVARNA!
GOGO... remélem lesz motorom
2008. aug. 26. Kedd 09:27:36
én már nagyon vártam ezt a levelet
addig pöcsöltél az időponttal, hogy a nyaralás beelőzött...
azt nagyon megköszönném
Na mindjárt jönnek az érvek és kapsz hideget/meleget
Ja ja genau!
Keine Tausend Kilometer
Nem a hibákra, hanem a balesetekre gondoltam! Eddig két használt cuccot vettem, aminek volt köze bukáshoz, és mindkétszer én is elfeküdtem velük, azóta komolyan mondom, nem akarok ilyenekhez érni. A VB-n kínált egy srác egy hátsó gumit, azt mondta, hogy minden OK vele, már épp az árát akartam kérdezni, amikor mondja, hogy elesett a motorral, amikor rajta volt. Nekem azonnal összeugrott a gyomrom, és tudtam, hogy nem kell a gumi egy forintért se, legyen az bármilyen.
Lehet, hogy hülyeség.
Tudod, nem jársz messze az igazságtól mert lehet hogy az lesz!

az öreg Hárli H.D. kisöccse a fiatal H.G.
szerintem!
Az meg hogy ilyen a motor,nem átok, lehet kifogott egy hibás szériát.Ez előfordulhat motornál is meg autónál is.
Nem vagyok H...G de szerintem a te elvárásidal/nak(a le-t leszámitva)1 DRZ400 at kapsz...04-05évj -900eFt- KB....
Ha minden ki van cserélve rajt és gyári tömítéssel van összerakva akkor nem lesz vele gondja.Én 1évig jártam pályázni az Lc4el és semmi baja nem volt azóta hogy szét volt kapva,és 8800km el adtam el.Az meg hogy esik és valami törik,az benne van, a motorozás ilyen.nekem is volt eltörve kulcs csontom.
Hú, ilyen motort babonából se vennék meg... El van átkozva! :-)
Ok! Kössz!
akkor ez a moci meg van átkozva!

félek!

mert jó vételnek tűnik mert vannak rajta extrák mégis oda van írva hogy felújított a blokkja.
de ez már nem lényeg mert azt írja csacsa.moto hogy ez normális a ktm-eken
Mert nem ő az első tulaj és előtte egy szezont versenyeztek a motorral. Aztán a barátom megvette, ment vele egy kicsit, szétesett, megcsináltatta zsilliárdokért (új henger, dugó, stb.), megint ment vele egy kicsit, elesett, eltörte a kulcscsontját, meggyógyult, megint ment vele egy kicsit, elütötték, eltörte a kezét, kurva sokáig gyógyulgatott de nemrég kiderült hogy szarul forrt össze neki a csont úgyhogy sose lesz már olyan mint előtte, így most eladja a gépet
nem kell vele foglalkozni ez a Ktm nél elő szokott fordulni.Hengertalp vagy hengerfej tömítés az gyári betegség.Nekem az Lc4 180km-nél esett először szét, majd 1200km-nél hengertalp tömítés csere volt,utánna meg semmi gondja.
Én ittasan is tudok ügyelni :-)
"kevés van benne meg karbantartotta mégis volt már blokk felújítása.... "ez most miért is lényeges
hoops elnéztem mert csak 5000km van benne és 83 üó! Így még érdekesebb!
chevy: ha vissza olvasol tegnap estére akkor GD-nek volt egy linkje ami a barátja mocija van és kevés van benne meg karbantartotta mégis volt már blokk felújítása....

kedves ktm-esek mit takar az ha egy 660-nak 8000km után van ilyen blokk felújítása ez kötelező vagy ilyen hamar befárad a típus?
Szia(sztok)Sokan szeretnének olcson szépet,jót és ne legyen öreg se..általában ilyen nincs azmeg hogy van a neten az 1dolog,mikor látod/probálod élőben 1másik...Pl-ez is jonak tünik csakhát ugye P-s rendszám....ugyhogy valszeg +lové a papirozás(ha lehet..) http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=91148 HG-t meg jobb is ha nem ismered
Szia Hidraulikus kuplungszettet a Magura gyart, itt egy link a magyar kereskedohoz, probald meg:

X-BIKE BORSAY KFT
Szabolcs Borsay
Distributor
H-1161
Budapest
Csömöri út 157
Phone +36 1 4056653
Fax +36 1 4051378
www.x-bike.hu
info@x-bike.hu