Utoljára nagyapám Dcsepeljébe láttam parafa lamellákat / na meg a romet ponvban , de azt hagyjuk /3 évente mikor elővettük indítani a lamellák mindíg össze voltak ragadva , úgy kellett szétfeszegetni őket , a kitört kockákba parafa dugóból vágtunk kockát , mindíg tökéletesen kapcsolt utána , motorozgattunk vele párat , aztán megint pihenőre tért . Megjegyzem a benzin is múzeális érték volt ,a tank tele volt rozsda se kint se bent és azonnal indult vele , a karbit sem zabálta szét ! Tizen éveken keresztül benne lehetett !
Az lehet olyan is.
A parafa jobban tartja a lovakat plusz ha valami ferde gyors bekopik és utána sokkal jobb
A bakelit nem az igazi, bár tartósság terén biztosan jobb.
Megvan a hiba oka.A külső tányér nem sík.A lamella 7mm-en feküdne föl, de nekem csak 2-3mm.Meg az eggyik lamella se sík,azt kicseréltem. Holnap elviszem az esztergályoshoz a külső tányért fölszabályozatni.
Na hallod?! Az a 6 ló, már majdnem egy ménes!! Csak tudod, azt a "puklungot" 3 db kehes lóra számolták!! Nem gondolták, hogy még odatéved néhány virslinek való gebe is!
Ha eleve a kuplunggal küzdesz akkor csak olyan 4t olajat használj amelyiknek van jasoma besorolása ami a z olajfürdős kuplungok megcsúszása elleni adalékkal ellátott motorkerékpár motorolajok minőségi szabványa !
Nekem is van maradék 10-40 4t majd holnap lecserélem,ha nem lesz jó akkor darabokra szedem mind a 2 kuplungot,kimosom és a legjobb alkatrészekkel összelegózom.
Pontosan Castrol power 1 10w-50 került bele , ez volt félbe itthon , és ráadásul szép piros színe van .A ZZR- be úgy is frisset rakok áprilisba , a bontottat már nem öntöm a frisshez !
Akkor már nem is olyan drága.
Persze mindenki maga dönti el.
30 ért legalább lehessen menni vele.......
A parafa jobban tartja a lovakat plusz ha valami ferde gyors bekopik és utána sokkal jobb
A bakelit nem az igazi, bár tartósság terén biztosan jobb.