Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Évek alatt annyi simsont csináltam, hogy egy kicsit beleuntam meg van más dolog is. Mindenre meg nincs időm, helyem meg még kevesebb.
Hát, ha egy blokkot adnak 25-ért vagy egy lendkerék pl. 8e. Komplett gyújtás pl. 15e.
Akkor már nem is olyan drága.
Persze mindenki maga dönti el.
ez az a kategória ami nem ér 20 ezret sem
30 ért legalább lehessen menni vele.......
Szép feladat lesz valakinek !
Akkor még nem volt szétadalékolva a benzin... Most ha bennehagyod pár hónapra már tiszta takony az úszóház
Utoljára nagyapám Dcsepeljébe láttam parafa lamellákat / na meg a romet ponvban , de azt hagyjuk /3 évente mikor elővettük indítani a lamellák mindíg össze voltak ragadva , úgy kellett szétfeszegetni őket , a kitört kockákba parafa dugóból vágtunk kockát , mindíg tökéletesen kapcsolt utána , motorozgattunk vele párat , aztán megint pihenőre tért . Megjegyzem a benzin is múzeális érték volt ,a tank tele volt rozsda se kint se bent és azonnal indult vele , a karbit sem zabálta szét ! Tizen éveken keresztül benne lehetett !
Az lehet olyan is.
A parafa jobban tartja a lovakat plusz ha valami ferde gyors bekopik és utána sokkal jobb
A bakelit nem az igazi, bár tartósság terén biztosan jobb.
Szerintem az nem parafa hanem textil bakelit.
Megvan a hiba oka.A külső tányér nem sík.A lamella 7mm-en feküdne föl, de nekem csak 2-3mm.Meg az eggyik lamella se sík,azt kicseréltem. Holnap elviszem az esztergályoshoz a külső tányért fölszabályozatni.
Rendben!
Köszi! Nem határidős, csak aztán jó is legyen ha elkészül.
Azt is. ha jól tudom 1,2 1,4 1,6 tám még 1,8 is. még spirálrugót is
Mármint tányérrugót ?
Lehet kapni erősebb rugót hozzá.
Parafának ! Beszarok !
Na hallod?! Az a 6 ló, már majdnem egy ménes!! Csak tudod, azt a "puklungot" 3 db kehes lóra számolták!! Nem gondolták, hogy még odatéved néhány virslinek való gebe is!
odabasz a 6 ló a parafának mi?
Ha picit visszaolvastad volna , ezen már túl van a márkatestvérünk , csak itt egy brutális kéthengeres simoncselliről van szó !
Ha egyszer csúszik az a kuplung, akkor nem olajozgatni kell, hanem ki kell a tárcsákat cserélni! És a probléma letudva egy jó időre!!
Akkor add neki ! A helyzet az , ha már többször megcsúszott , az olajcsere sem garancia hogy tud rajta segíteni , de egy próbát megér !
Mol 10-40 az olyan.
Ha eleve a kuplunggal küzdesz akkor csak olyan 4t olajat használj amelyiknek van jasoma besorolása ami a z olajfürdős kuplungok megcsúszása elleni adalékkal ellátott motorkerékpár motorolajok minőségi szabványa !
Nekem is van maradék 10-40 4t majd holnap lecserélem,ha nem lesz jó akkor darabokra szedem mind a 2 kuplungot,kimosom és a legjobb alkatrészekkel összelegózom.
Pontosan Castrol power 1 10w-50 került bele , ez volt félbe itthon , és ráadásul szép piros színe van .A ZZR- be úgy is frisset rakok áprilisba , a bontottat már nem öntöm a frisshez !