Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csáó! közületek szokott valaki simoval a kakucsra járni?
Valaki nem lakik gyenesdiás-keszthej felé?
adhatna jelet a simsonomról
A jeladót nem lehet éppségben kiszerelni az alaplapból,de 100 ból 99 szer nem is kell, mert nem megyszakad, vagy leég, hanem közvetlenül a burkolat alatt szétforrasztja magát, főleg akkor, ha melegszik valamiért.
Köszönöm a válaszod!
És autóvillamosságis meg tud ilyet csinálni szerinted?
Csak egy kérdés: tirisztoros gyújtáshoz lehet kapni jeladót külön vagy csak alaplappal együtt? (még nem szedtem szét úgy hogy lássam hogy is van azaz egész). És ha igen mennyibe kerül egy jeladó kb.?
Itt van az egész pűályázás:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ez lemaradt a végéről:
Lehet tkercs, bár szerintem a jeladó lehe valószínűbb... Nem értek hozzá csak az én saját itthoni szintemen, szal kritikát tűröm.
ŐŐŐŐ, asszem egy ilyen 60-as hengert én is kérek majd. Gondolom a két felömlő akkora, mint máson a 4
Tényleg, milyen okosítás van még rajta? Sima, 4 gangos váltó+tuji rezó, vagy mi?
Dani mindjárt felteszi a simsonos vidikhez a komplett racsnit, mert amit linkeltem, az csak a második fele, abban is lesznek érdeles dolgok!:)
Simsonnal a 90 hez 7 loerő kellene, szal annaál kicsit kevesebb.
akiket leköröztünk, azok az utcaisok voltak, az a motor, amin a video volt, az nyerete az utcait, mert az egy utcai 60 as motor!(lekörözte a 2.-ik helyezettet is!:) Az a motor, amivel kergetőzőtt, az tuningban indult, azon én ültem, tisztelettel:) Egyébként Dani motorja 2 felömlős henger, sík úton, bringaórával mérve majdnem 90 et megy, persze, itt rövidebb áttétel volt rajta. Az a vicc, hogy jobban megy mint az enyém, pedig Dani hengerét is én csináltam:)
eladó szimó hátsó sárvédő
írjatok megegyezünk
hát ha megszakítós gyujtás lenne ,akkor megszakító,vagy kondi vagy gyujtásbeállítást orvosolnám:D:D
a tirisztoros gyujtást nem ismerem részletezve.
Szuper a video!
A tempó elég durvának tűnik, ez a tuning csoport igaz?
ezek hány lóerős gépek?
Üdv!
Lenne egy problémám a géppel. Ugye 12V-os tirisztoros S51E. És az a gond, hogy hidegen nagyon nehezen indul és eláztatja a gyertyát. A karbi rendben van, felraktuk egy S51N-re, igaz az 6V-os, de rúgásra indult és azzal a karbival is ugyanezt csinálta az 'E'. Ja és ha beindul akkor meg kihagy a motor, nem jár egyenletesen, ebből gondoltunk a karbira... Ha viszont bemelegszik, akkor alapjáraton már csak kevésbé hagy ki, de magas fordulaton akkor is kihagy...
Mi lehet a gond és hogy lehetne orvosolni?
Felkerült a tegnapi brezovai pályázásról egy kis on board video (telefonnal készült):
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Ha van estergályos ismerősöd akkor nemtom mi a gond
nekem ami van csavarkiszedőm az nem fér bele még a legkisebb sem
de hátha sikerül
Szerencsére van erre 1-2 esztergályos, marós majd megérdeklődöm
Létezik olyan fúró ami visszafelé van élezve tehát óra mut járásával ellentétesen forog. Az elvileg arra való h csavarokat kiszedj vele. Valami szakinak hátha van a környéken.
Hát a csavar feje az szinte 0
Melegíteni nem mertem
Fúrni ugyancsak de majd állványossal, nehogy a menet is kijöjjön

Kössz a segítséget!
A melegítést majd kipróbálom!
csavar feje ép valamennyire?
esetleg melegíteni?
vagy a csavar feletti menetet óvatosan kifúrni és kipiszkálni?
vagy az egészet kifúrni?
utána fbs sziloplszt beragasztani
Üdv!
Lenne egy problémám egy géppel. Ugye 12V-os tirisztoros S51E. És az a gond, hogy hidegen nagyon nehezen indul és eláztatja a gyertyát. A karbi rendben van, felraktuk egy S51N-re, igaz az 6V-os, de rúgásra indult és azzal a karbival is ugyanezt csinálta az 'E'. Ja és ha beindul akkor meg kihagy a motor, nem jár egyenletesen, ebből gondoltunk a karbira... Ha viszont bemelegszik, akkor alapjáraton már csak kevésbé hagy ki, de magas fordulaton akkor is kihagy...
Mi lehet a gond és hogy lehetne orvosolni?
Cseréld ki akkor karbis.