Vannak ilyen humoros emberek,tekintve, hogy erről a képről látszik, hogy:
-gagyi utángyártott sárvédői vannak
-gagyi utángyártott matricák
-Megszakítós gyujtás, az eredeti tiris helyett
-Nem rávaló üléshuzat(retzésnek kellene lennie)
Nyilván volna még rajta ez az, ami nem rávaló, vagy em eredeti, ezt csak egy képrőlelső blikkra szórtam ki.
Aki már ennyit kér egy simsonért, annek tudnia kellene, hogy a motorján vagy legyen nagyon sok drága extra alkatrész, vagy legyn nagyon eredeti állapotban, kevés kiométerrel(500 alatt).
Ez így ennyit nem ér.
Eladó egy teljesen felújított, gyári 4 sebességes enduro.Tirisztoros gyújtás, 2000km van a blokban, külsőleg is teljesen felújított, gyönyörű állapot.(új fékpofák, láncszett, fordulatszámmérő)Jó gumik.Teljesen költségmentes.Irány ár:130 000 ft. Tel.:06305365535
ezzel tulajdonképpen előfeszítést adsz a rugónak.
Alaphelzetben ugyi,ha ráülsz a motorra, akkor a telónak annyira kell összeülni, hogy a rugóút közepén legyen kb. Mivel a simson eleje 140 akárhánycentirugóúttal bír, ezért ha ráülsz, kb 7 centit kell öszeülnie.
Namost,ha te nehezebb vagy, mint az átlag, akkor ha tekersz a rugón, akkor nagyobb előfeszítést adsz, amivel azt éred el, hogy csak annyira üljön össze, amennyire kell. Ha nagyobb igénybevételnek teszed ki a motort, mondjk rendszeresen terepezel, akkor ahhoz lehet kapni vastagabb anyagu rugót.
Asszem a simsonbol.hu árulja.
hali! olajat öntöttél bele? mert kell bele én kb 1 decit szoktam, ha öreg a szimering akkor érdemes azt is kicserélni,nemtudom h te hogyan szereled a telókat, de amikor összerakoda becsúszókat az aljával akkor az alumínium aljakat( ahova kell az olaj) jobbra elkezded összecsavarni, ezzel " felhúzva " a benne levő rugót. remélem ezzel megoldódik a telód baja
Egy kis történet
Tegnap nagyon unatkoztam, elhatároztam, h szétszedem az első telót, mert állandóan bekoppant! Kis is szedtem, széthúztam, és mind a 2 rúd (ami a rugót tartja alulról)összevissza volt hajolva. Elmentem, h veszek, 3ik boltban nagynehezen találtam is. Vittem magammal az összegyűrtet is és az volt számomra a meglepő, h ami összevolt gyűrve meg csavarva az egyenlő hosszú volt az ujjal. Hát nem tudtam mást tenni megvettem.
Nem vandálkodtam semmit a géppel valószínűnek tartom, h az elsőtelótuningom miatt lett ilyen!
Elsőteló tuningom: egyszerűen a rugók tetejébe belecsavartam másik rugóból levágott darabot (10cm) ami 6 cm magasan állt ki, tehát ennyivel lett magasabb a gép elől. Ezt mind azért csináltam még annó, mert a gyáru rugókkal elég puha volt és alacsonyan ült és faszul nézett ki nagyon! Mikor már egy teló szarrá van nyúzva és ép, h csak kinyomja vmennyire a motor elejét, kb ilyen lehetett.
Ne ezt a tuningot most nem tettem vissza, minden gyárilag ahogy van! És most megint tök ül a moci eleje és ha ráülök és kicsit előrehajolok akkor már majdnem teljesen lenn van, és most is puha!
A rugót is elvittem a boltba és összehasonlítottam egy ujjal, ugyanakkora volt, tehát nem ment össze! És 65 kg vagyok!
Ha vki tud vmi megoldást írhatna! Arra is gondoltam, h ezek az utángyártott szar cuccok miatt vannak, mert régen nem volt ilyen! Igyekszem majd képeket rakni!
Sziasztok! A segítségeteket szeretném
kérni! Eltűnt a kislányom 5. napja,a rendőrségre nem tudunk számítani
szeretnénk ha valaki elküldené körlevélbe mindenkinek akinek csak
tudja, hogy eltűnt Rácz Vivien született 1993. augusztus 29 személy
leírás:152 cm, átlagos testalkatú,barna hajú és szemű fehér fogú
ismertető jele nincs!Eltünésekor sötétkék farmerben sötétbarna derékig
érő kapucnis kabátban és fehér nike sportcipőben volt.mindenkinek a
fokozott figyelmét kérem! Elérhetőségem: 70/344-71-74 , 70/520-15-44
vagy hívd a rendőrséget! (KÉPE: INTERNETEN
KERESETT ELTŰNT SZEMÉLYEK KÖZÖTT TALÁLHATÓ CSAK ÜSD BE A NEVÉT III.KER
ÓBUDA FIGYELEM!AZ ORSZÁG BÁRMELY PONTJÁN FELTÜNHET!
itt van az én simsonom is!Elég egyedi szerintem...tavany nyár óta nem foglalkozok vele mivel meglett az NSR!De viszont van a rég nsr felni...az szerintetek beférne a simom alá?mármint a lengővilla két ága közé...max nem lesz kényelmes ülés ha magasságilag nem fér el...
Amugy a hátső felni az 18"-os, az első meg 17"-es
Mindössze arra kívántam célozni, hogy valóban vannak szar állapotban lévő motorok, de a sismsonklub magyarország tevékenysége nyomán egyre több a szépen felújított,rendesen karbantartott bicigli.
Jellemző példa,hogy a tegnap lezajlott békésmegyei találkozón 130 motor jelent meg, és ez csak egy megye.
Még a 80-as évekbeli japo moccok is fényévekkel elérőbb vannak technikailag, mint egy simson, de hát a simson megoldásainak az egyszerű gyűrthatóság, és szervizelhetőség volt alapvetően a célja, maga a motor meg nem tinédzserek játékszerének készült, mint a dt, mtx satöbbi, hanem mindennapi közlekedési eszköznek.
Teljesen értelmetlen azon vitázni, hogy melyik a jobb,nyilván nem egy kategoria.
Aki meg azt hiszi, hogy simsonból csak szakadt szarok vannak, amivel a helyi alkeszek horgászni járnak, hát higyje.
293 oldalon skodi írta ma(8felömlőt) nézz szét ha basztatni akarsz,nagyot mondtál öblíthetsz. Inkább örülnél,h védem a simsonokat! Sajátom meg nem fikázom mert kategóriájában szinte legjobb és semmi probléma nem volt vele! Csakhát gyenge,de én érzem annak,többi 25-höz képest erős! Mongyuk 160-as jelenleg!
Én nem tarozok közéjük esetleg te,mivel a csávó azt írta 8felömlős tuningolt sz*rok! Különben meg nem asz*roztam le a 80-as dt-ket! Figyelmesen olvashatnál és azt is,h én mennyit költöttem az enyémre,nem okoskodtam vele,hanem valaki kérdezte onnan!
Hát lehet te is közé tartozol! 8 felömlőst senki nem is említett! Ez meg milyen fasság már, h Te nem véded a saját motorod, miért tán fikázni fogod, és attól, h megmondod, h mi volt a baja, attól te leszel a szent! Ez a normális! És nem kell verni a nyálad arra, h te mennyit költöttél a gépedre, és ha vki kevesebbet akkor az már tuti nem okés! Izlések boltok árak! És ha vki hülyeséget ír vagy arcoskodik vagy okoskodik, akkor lelehet oltani az illetőt, de nem ellentámadni és mondni, h a dt80 szar! Helyrelehet rakni az illetőt, de nem úgy mint egy 5 éves!
Annyi hülye ember van most írta srác a Dt fórumon,h szar 8felömlős fúrt simsonokat 80-as Dt-je alázza. Kicsit hülye a srác én mentem nem egy olyan sz*rral,de szerintem 60 4F simson is alázhatja azokat...Mondom kicsit megvédem már a simokat hol ott soha nem volt nekem,de mentem már nagyon sokkal. Ha gondoljátok írjatok neki a Dt fórumba én megtettem!
A motorrevüben volt egy számítás pár éve. Ha egy 600-as sportgéppel 6000-es fordulaton mész egy átlagos hazai úton, az 1 óra alatti porfogyasztást grammban lehet mérni, az meg elég durva...
-gagyi utángyártott sárvédői vannak
-gagyi utángyártott matricák
-Megszakítós gyujtás, az eredeti tiris helyett
-Nem rávaló üléshuzat(retzésnek kellene lennie)
Nyilván volna még rajta ez az, ami nem rávaló, vagy em eredeti, ezt csak egy képrőlelső blikkra szórtam ki.
Aki már ennyit kér egy simsonért, annek tudnia kellene, hogy a motorján vagy legyen nagyon sok drága extra alkatrész, vagy legyn nagyon eredeti állapotban, kevés kiométerrel(500 alatt).
Ez így ennyit nem ér.