Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemtom h e318as-e a gépezet, de ez volt faternak meg egy sárga.
Szerintem jó kis verda
Én meg csak ültem e318ba, fater azt kergette. Főleg cigány miatt csípem, nagy arc a sráác:D Nekem lada lada lada:)
Hátsó kerék hajtásban egyet értünk
Ladával nem szimpatizálok túlzottan, de az e30 az egyik nagy kedvencem, bár még csak e21et vezettem, de az is jó volt
Igazad van, de van mentségem rá:P Eddig nem leehtett feltölteni alamiért De dolgozom az ügyön jelenleg is:)
Nincs kép
Ki van töltve az adatlapom
Nevezési díj nincs, mivel ez nem valami féle szervezett verseny, sokkal inkább olyami,mint amikot egy céges buli keretében elmennek bérgokartozni, a páylabérletet kell a pályának kifizetni, és kész.
He?
Szerintem nem
Egyébként meg illik kitölteni az adatlapot...
vdani, kicsit stohl andrásos beütésed van
Én nem így tudtam. Nem szokták értékelni a chopperes gépeket sem, mondjuk az igaz, hogy nem hiszem nagyon rdekli az urakat az ülés hogy áll.
50esre nem kell átalakítási engedély...
Csörög valami a blokkomban, szerintem kopog, nem vagyok 100%-ig biztos benne, de olyasmi hangja van. Szerintem nem a hengerből jön (jó állapotú, nincs válla), mert nem ciripel, hanem inkább kolompol. Most lett felújítva a blokk (szakember végezte, tehát biztos jól van összerakva), új a főtengely és a váltó. Én a hengerfejre gyanakszom, hogy az okozza ezt a fura hangot. A hengerfejet átalakíttattam, Tuji tervei alapján. Az az érdekes, hogy egy gyári 51-es henegerfejjel összehasonlítva, ebben a gyertya jobban beleér az égéstérbe. Ez baj, vagy a 70-es henegrfejek mind ilyenek? A rajz biztos jó, mert más is az alapján alakíttatta át és az övé nem csörög. A súber biztos nem ciripel, szinte új a karbi (Amal).
A gyújtás megszakítós, jól be van állítva.
Szerintetek honnan jöhet ez a fura hang?
okés. és még azt szeretném megkérdezni hogy a nevezés és a ,,verseny" -re vonatkozó fizetendö összegek nagyjából hogy vannak?
szerintem az belefér,senkisemfogja szóvátenni, ha eddig egy rendőr sem kifogásolta.
na átfutottam a dolgokat. a felhajlított ülés az beleszámit a gyári vázba.
agy hajlitgassam vissza? és a hátsó sárvédök rövidsége? köszi
fuha köszönöm szépen a rengeteg infó4... most nagyon belettem sózva emiat... szeretek pályázgati én csak egy sima S51 el mennék kicsit felhajtott ülésel levágott sárvédökkel stb...
ilyen sufni tuning de a blokk gyári. meglesem a szabályokat és nagyjából összzedobom a srákányt... mégegyszer köszönöm az infót... jóéjt!
Nincsen szinte semmilyen feltétel, az a kevés, ami van, az is önvédelemből.
Kötelező bukó, kesztyű, valamilyen zárt ruha, és magasszárú cipő, vagy bakancs, ezek a minimum felszerelések. nemírhatjuk elő,hogy mit vegyél fel,m ivel teljesen a saját felelősségedre mész fel a pályára, de erősen ajánlott minimum ennyi. Ha mazohista vagy,mehetsz akár farmerban is, csak sajna az az első elcsúszásnál kiszakad. Amit viszont tutira nem engedünk nyáron sem, az a rövidgatya póló,sportcipő kombó.(ilyesmiben eleve nem mehetsz fel semmiylen pályára sem)
Van még valami. Erősen ügylünk arra, hogy egyik motorból sem csepeghet semmilyen folyadék, regglenként ezt llenőrizzük is. Az a páyla, amit felolajozunk,nyilván soha többet nem lát szívesen minket.
Kb ennyi.
Már miért lenne zártkörü? Motorozik nálunk gsx-r kupástól a polgármesterig, a tinédzseren át 92-es simsonkupa bajnokig sok mindenki,jöhet bár ki, bármilyen motorral, csak persze, ha nem simsonnal,akkor külön kategoriában értekelve, de velönk együtt megy.(ha mgnézed a videót volt 250 es mz, egy utcai, és egy speciál robi is valamint eg tomos at 50 es.
ott akanyarvadászok oldalán megtalálod a simsonos szabályokat.
Tulajdonképpen ezek nem is szabályok,hanem valami féle technikai ajánlások, a kutya nem ellenőrzi, de aki ebben a játékban csal, az saját magát csapja be, eért aztán nem is csal senki.
Alapvetően 3 simsonos kategória van:
Utcai(ezek a gárihoz igen közel álló motorok, csak igen kis váloztatésokat szebad rajtuk végrehajtani)
Tuning (iit már sokmindentlehet reszelni, itt már nem ritkák a 10 pacal feletti motorok)
Speciál (itt egyelőre csak egy ember van, de tudomásom szerint a következő menetre már készen lesz másik három speciálgép )
Szóval kukkantsbe a szabályokhoz, kb minden ott van.
elöször is köcsönöm szépen a választ. másodsorban meg nagyon tetszik hogy ez ilyen kis összejövés és motorozgatás... egyenlöre van mit javitanom a simón még de a jövö hónap elejére tuti kész... az érdekelne igazán hogy mik a feltételek hogy én is tudjak menni. persze csak ha nem zártkörű...
Itt van a kanyarvadászok oldala, jelenleg sok még rajta a tavalyi esemény, de ez az idei első már kintvan:
http://kanyarvadasz.extra.hu/m...
14-23 haver szokott együtt motorozni, évente kb 7-8 alkalommal.
nem verseny, henem baráti pályamotorozás, mert versenyezni csak hivatalosan lehet, remélem érted:)

A következő akció kakucson lesz, valamikor a jövő hónap elején, lehet, hogy pár speciálrobogóssal együtt.
Előtte beírom ide,hogy pontosan mikor.
Valaki tudna pár szót mesélni nekem erröl a simson versenyröl? Mármint hogy hogy müködik hol szoktak lenni hányan neveznek stb... elöre is köszi... érdekelne a dolog
Egy páran tudtommal:)