Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha 12v a rendszered van azt vegyél
de szerintem 6v lesz az
A tíkbélt nem ismerem meg a relét se, az elektronikát a haverom intézi, mert én nem konyítok hozzá, de az ő idegrendszere nem bírja sokáig, amikor kötögeti a dolgokat. :D
Index, kapcsoló meg egy rossz akksi van, de akkor veszek egy jót... Ugye 12V-os, a 3Ah vagy 4Ah-s jó?
Köszi az eddigi segítséget és akkor még emzoli "leírását" is várom...
akku nélkül nem megy
de csak akkor kezdj bele ha jó a töltésed
ha már bogozod a vezetékeket érdemes a féklámpát is akkura kötni
sokkal jobban látni majd ha fékezel
Üdv! Amíg emzoli válaszol addig írok amit én tudok. Akksi kell, indexek, relé, tíkbél, kapcsoló, jó idegrendszer.
Üdv!
Valaki el tudná mondani vagy esetleg rajzzal mellékelve, hogy kell bekötni az indexeket és mi kell hozzá(S51Enduro)? Például kell-e hozzá akksi?
nekem még nemvolt példa rá, pedig elég sokat stoppie-zok vele, ott meg ám kapja az áldást:)
Szerintem simsonra a 4 dugós nyereg finiman zólva is túlzás. Már egy jól működő 2dugós is el tudja törni a kormámycsapágy alsó csészéjét.
Köszi a válaszokat!
egyébként van egy RS 125 4 dugós féknyergem fékbetéttel, csak még nincs nálam. vmi ismerősödet nem érdekli?
nekem az első hátsó eddig kb 2ezer ftba van:))
Szerintem egy bringatárcsafék nem 200 kilónyi gép megűllítására van méretezve.
Többünknek van tárcsafékes motorjuk, ha egyszer az ember fel ekecsülte rendesen akkor jó, megbízható, csak meglehetősen nagy tárcsa kell hozzá, hogy elférjen a nyereg a küllőktől. Jó választás az mbx féknyerge, vagy a kis tzr ajp nyerge, mindkettő 2dugós úszónyereg, de egyoldalra . Én a tárcsafék projektet megósztam 25 rugóból.
Lehet, hogy nem vee rubber, nem lehet jól látnia klpen. Én olyat nem vennék, nemigen tapad, gyorsan kopik, van amelyik még üt is. MInima a mitas m06 vagy h06 azzal évekig elmegy.
A simso múzumban is van 2 hengeres blokk, ez egy befulladt gyári kisérlet a 70 es évekből. Én még nm láttam működő kéthengerest, csak valami német videón.
Ha kifuj,akkor szépen le kell síkoltatni esztergán a fejet, meg a perselyt. Általában elég néhény tizedetlevenni. Eredetileg sem volt alatta semmilye tömítés, mert nem kell
Eladó ez a pár cucc! Akit érdekel írjon!
Ugyan én nem igazán értek hozzé, de ha próbálom logikusan elékpzelni, akkor olyan lessz mint kamionra a tárcsafék. Eltörik szerintem, bár ez csak az én véleméynem, nemtom h mi az igazság.
Nekem is az van, néha beszitál, csak kiváncsi voltam a nagyok véleményére róla:)
Nekem az van, lábtartóig fog, utána meg kit érdekel És ez csak 2000 volt
Nekem is kifújt, akartam venni tömítést de azt mondták hogy nincs. Elmentem a helyi öreghez, és adott eggyet ami lemezből volt. Uána megjavult, próbáljátok meg.
emzoli neked mi a véleményed a 2 hemgeres simson blokkról? A simson.hu-n van kép, h vki megcsinálta, nekem nagyon bejön!
Másik, h szerintetek egy jobb minőségű bringára való olajos tárcsafék egy 203 (legnagyobb) tárcsával h funkcionálna egy simsonon? Természetesen megfelelő minőségű tárcsával és fékbetéttel!
haver szimója kifúj a henger és a hengerfej között
mit érdemes odatenni?
egyáltalán van olyan anyag amit lehet alkalmazni?
vagy marad a síkbacsiszolások?
Simson S90 ELADÓ!
Biztosíthatlak, hogy nem én fingom a passzát szelet:)
De nem mindenki ért ennyire hozzá mint Te:)
Hehe, csak most látom, hogy ez valószínüleg nem is enduró volt eredetileg, mert annak a jobb oldali lábtartója szélesebb mint a bal, a fékpedállal együtt, ennek viszont egyszerűen csak ki van hajlítva a pedálja:)