Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akksi nem lehet mert fel is van töltve, meg bikázva is próbáltuk már mindig ugyanaz a jelenség...
na és ezen a motoron mejik az aa csavar...
ja, legyelőször mérjél kapocsfeszültséget az aksin. 13 alatti nem jó.
Én aszondom, szegény a keverék. Lecsapódik az a kevés benzin a szívócsőben, ezért nem indul. Én tekernék ki egy felet a keverékszabályzó csavaron.
Vagy gyenge az aksi. Akkor teker, de szinte sosem indul be. Próbáljátok betolni. Ha úgy simán elkapja és jár hidegen, akkor aksi, ha nem akkor az előző.
Hallgass meg mást is, én csak kontár vagyok.
Segitsetek! Ugytudom vannak itt hozzáértő emberek.
Honda Vt750c Shadow 84es, tavaly volt full generál, uj dugó meg ezmegaz, jó állapot.
De nemakar indulni hidegen, csak teker az öninditó,néha durran a kipu, ha be is indul nagyon alacsony az alapjárat, és le-le áll. Karbi tiszta gyertyák jók,melegen tökéletesen üzemel a motor, mi lehet a PROBLÉMA?
Hello mindenkinek azért írok mert, ELADÓ egy Simson Shwalble.
Ár:40.000-Ft Ha valakit érdekel írjon email-ra:mada0504@freemail.hu
Az ár csak irányár írj és ha kell megegyezünk.
Madarasi Dávid
Tunyogmatolcs(Szabolcs-Szatmár-B.megye)
Felteszem bvf 16n3xx-es karbiról van szó.

A csavar alatt az alapjárati fúvoka van, széria motornál oda 30-35 ös kell, nagyobb ccm es hez 40 körüli.
Az úszó között a főfúvóka van, széria 50 es gépbe 68-72-es 60asba 72-75 70 ccm esbe 80 as körüli kell.
J. Balázs üzenete:

"Ellopták a motoromat Budapestről, 04.03-04.04 éjjelén, 12. kerület!
Piros S51 E4 gyári enduró,1990-es, 4 seb, 60ccm, tirisztoros gyujtás, bing karbi, csak kicsit karcos fényezés, indexek, és nem enduro berugókar voltak rajta.
Jellegzetességei: kmóra-spirál hiányzik, kerékpáros óratartó van rajta, oldalsztenderd szinte belelóg a hátsó kerékbe, bal dekli gumipókkal van megerősítve, és az ülés nagyon szakadt, csak új huzat van rajta!

Motorszám: 6015020
Vázszám: 6334223

Adott esetben visszavásárolnám:S"
Neked is olyan problémád van hogy kihagy a gyújtás kicsit érdekes recsegő hang kíséretében?
Nagyon köszi!
Főfújója (ami középen van): 72
Alapjárati fújójája (ami a csavar alatt van): 35
Szívatós (ami az úszóház sarkában van): 50
jó munkát!
Hali!
Letudnátok nekem írni hogy hanyas fúvóka megy középre meg a meletti csavar alá?Bocsi hogy most nem jó kifejezéseket használok csak haveromnak a simoját rakjuk most össze és kéne egy kis adat hogy melyik fúvóka hova megy?Azt nem tudom milyen fuvik vannak most benne. Olyan segítség is jól jönne hogy a kisebbik méretű megy középre a nagyobbik meg mellé. Eléggé sietünk azért írom ezt a sok hülyeséget:)Elörre is köszi!
szétszedtem ismét a blokkot
kiszedtem a váltóját kitakarítottam a rudat meg a golyókat fogaskerekeket
tiszta retek volt
egyből jól vált
a gyújtásnál meg a trafó nyúlt ki wartburg trafóval szikrázik
gondolom ez is megteszi a simson trafó helyett
vélemények?
Külső trafós, megszakítós gépen hova kell kötni egy gyujtás leállító kapcsolót? A trafó test kábelére?
Üdv!
Hamarosan meglesz az akksi és felkészülök a beszerelésére a segítségetekkel...
De előtte lenne egy másik problémám ugyanezzel a géppel. Ugye 12V-os tirisztoros S51E. És az a gond, hogy hidegen nagyon nehezen indul és eláztatja a gyertyát. A karbi rendben van, felraktuk egy S51N-re, igaz az 6V-os, de rúgásra indult és azzal a karbival is ugyanezt csinálta az 'E'. Ja és ha beindul akkor meg kihagy a motor, nem jár egyenletesen, ebből gondoltunk a karbira... Ha viszont bemelegszik, akkor alapjáraton már csak kevésbé hagy ki, de magas fordulaton akkor is kihagy...
Mi lehet a gond és hogy lehetne orvosolni?
Oké,köszi!
Hátőőő, nemigen tudja a motor "megölni" a gyertyát, nekem van 20 éves darabom is, ami tökéletesen üzemel, meg sem tudom saccolni hány 10 ezer km van benne, de sok. Én megpróbálnék nem "R"-es gyertyát venni, például ngk B-8 asat (nem BP!)
Az egyéb helyen való átütés, lehet lerakódástól.
Hali!
Volna 1 olyan kérdésem hogy mér "öl" meg minden gyertyát haverom simonja?Egy hete vett Brisk-et hőértékét nem tudom de mára már az szikrátse hajlandó adni.A többi gyertyával meg az volt hogy félreadták a szikrát tehát belülre a kis kerek "mélyedés"-be ami van a gyertyán.Szerintetek ez mitől lehet?
És mindig zsír újakat rakott bele.Köszi!
Jeladóból volt vagy 3-4 féle. A lényeg, hogy a két tekercsrész egyforma értéket mutasson, és összesen ne legyen több mint 35, és ne legyen kevesebb, mint 15 ohm. De az, hogy hidegen van valamekkora ellenállása, még semmire sem garancia, ha döglődik, akkor belül szétforrazstja magát, ilyenkor melegen megáll a motor. ezt jellemezően akkor csinálja, ha a lendkerék súrklódik.
A gyulatek névleges ellenállása 560 ohm, de ez sem jelent semmit, itt az volna azirányadó, hogy ha rásugsz, terheletlenül legalább 55 voltot adjon a tekercs. Ha 50 alá esik, se kép se hang.
most nézem szikrája sincs
hol mit kell mérni?
pl jeladó hány ohm tekercs tirisztor stb
hogy kell a hibakeresést lefolytatni?
haver szerzett egy endúrót
93 óta nem volt beindítva......
a karburátor tele volt zöldes trutyival alig lehetett szétfeszegetni mert a fúvóka is bele volt ragadva
olaj alig folyt ki belőle, szerintem a 87es gyári olaj volt még

kitakarítottam csapágyaztam, de a váltó nem az igazi
összeraktam a blokkot, váltót, berúgótengelyt
álló helyzetben (blokk a satupadon) felment 4.be de vissza nem akar max a 3-4 közti üres részig
kiszedtem a léptetővillát, de így sem tudtam a tengelyt kihúzni
mi lehet a hiba? a váltót nem szedtem szét úgy van mint volt
Hááát, én nem tenném.
Ha a nicasilod, már annyira hordós, hogy nem lehet kihónoltatni belőle, akkor is necces, mert ez a szar tényleg MINDENHOVA beül, oda is ahova nem kellene. Nem lehet, hogy csak új dugó kellene a moccodba?
Ez pont olyan,mint a fimol, hogy nem csak oda megy, ahol használna, hanem például a gyűrűhézagba is, oda meg csak bekövül feleslegesen.
nos azért kérdeztem mert nekem 160as polini henger van a gépemen és már eléggé meg van kopva a végsebessége is 10-15 km/h-t lassult , szerinted abba be lehetne önteni?
Azt ne felejtsd el,hogy gyakorlatilag a simson az egyetlen, aminek nem a csapszege van eltolva, hanem maga a henger van előrébb, a dugóban- az összes többi motorral ellentétben- nincs eltolva a csapszeg, hanem középen van. Ebből az következik, hogy hiába is találsz olyan dugót ami geometriailag jó lesz a simsonba, annak eltolt lesz a csapszege,és ettől nem lesz jó. Ha fordyítva rakod,akkor a dezaxiálás hiánya mitatt fog iszonyúan kalapálni, ha rendes irányba, akkor a túlzott dezaxiálástól. Példa erre a honda mbx dugó,amiamúgy tök jó, és pont belemegy(kis faragással) a 90 es simsonba, de mindnek rút hangja van, akár így, akár úgy szerelik.
A kapható legjobb, az átalakított geometriáju keystone, kóposabb, és oválisabb, mint azeredeti, nemigen ragad, még tuningolt motorban sem, és alig drágább, mint a mezei keystone.
Ez egy ilyen teflon tartalmu matéria, szarrá kopott, vagy csúnyán megragad motorba való, jó állapotu motorba több kárt csinál mint hasznot. Olyn mint régen volt a 'cord' gyűrű, kissé el lehetett odázni vele a furatást, vagy versenyen, ha randát ragasztottál, minen mindegy alapon bele lehetett önteni, volt amikot használt.
Egy a lényeg, jó állpotu motrba felesleges, és akár káros is lehet, mert oda is berakódik, ahova nem kellene, és mivel még nincs elkopva semmi, pont az olajozást akadályozza.