A kondit elve nem ütni kell, hanem egy akkora dugókulccsal beTOLNI a helyére, ami pont csak aperemén ér hozzá. A legtöbben már beszereléskor tönkreteszik a kondit,ami egyébként szinte örök életű.
Hali, egy nehéz nap után segitségre szorulok:S Simsonomnál a megszakító szikrázott, kb 1-2hét alatt beégett. Kicseréltem a kondit egy állítólag "gyári"-ra, és berakásnál véletlen meléütöttem és a hátulját kicsit behorpasztottam(tényelg nagyon kicsit). A megszakító ugyanúgy beégett ezek után is. A kérdésem az lenne, hogy ez csak a kondenzátor hibája lehte, vagy más is lehet a baj? Csaakhogy tudjam mit kell szereznem:)
Hello emzoli akkor a biztonság kedvéért még megkérdem azért hogy akkor nem tudnád elvállalni a hengeremet 4 felömlősre?Mertt elég lenne ha május elsejéig kész lenne még az is jo ha április 25. én lesz kész csak jo lenne mert nem negyon találok mást!Jah és ha igen akkor lécci leirnád árban kb menniy és hova lehetne külkdeni a hengert?Ki van még Orbán Tamáson kivül aki csinál ilyet rajtad kivül Mert Sos Antalt kérdeztem és ő azt mondta hogy Orbán Tamás csinálja neki is....várom válaszod:D köszi Jah am BERIK001 vok csak nem tudtam az enyémmel belépni!
ÖÖ NEM TUDOM.. haveromé a moci csak segiteni akarok neki..arra a cuccra gondoltam ami a teló legtetején van csavara fekete lapot soritja le na annak a menete van elkopva
Nekem is mondták h a turbóhűtéses svalbimba tegyek MZ blokkot, de fel lett újítva és én szeretem a gyári motorokat legalábbis amik már 30 környékén vagy fölötte járnak. Már csak festés és el kell adjam az új jövevény miatt.
Nosztalgia emberek! Nekem is van egy Simsonom a garázs mélyén, a mai napig használom, és imádom, de CR után elég nagy csalódás felülni rá, elég magas vagyok ezért elég hülyén nézek ki rajta. Emlékszem amikor pár évbe mindennap 2 szer szétszedtem a karbit, és az összes létező fuvókát belepróbáltam, az igazit keresve. A felfújhato ágyunk motoros pumpáját rászereltem a légszűrőhöz, hogy nyomjon rajta egy kicsit, de nem sikerül megoldanom... régi szép idők, amikor a teljes motorfelújítás megállt 5 ezerből... És a kevésbé szép emlékek amikor két törött gyűrűvel 7km en át toltam haza...
hát igen ez is felmerült bennem, na de mégis simson által kifejlesztett dolgok lennének benne. GYorsulni is, meg pirítani is vele, tehát közúton is. Gondolod, h elférne az mz blokk!? Perzse aztán a hengeren ülnék!
Hát a szétfaragott simsonnak is csak a blokkfelei lennének simsoné...
Rakj bele egy 125mz blokkot... az megvan 10 paci... meg reszelsz rajta kicsit, meg kipuff rá és már több is van... és mégiscsak ifa gyártmány marad...
Gyorsulni akarsz vele? mert szerintem akkor nem olyan fontos a vízhűtés...(én egyébként sem szeretem )
Na ehhez a tuningos dologhoz énis hozzászólnék! Leírom, ha vkit esetleg érdekel, h én min morfondíroztam/om. Tervbe van véve egy simson robogó (szarrá) tuningolása ami felveszi a harcot a kemény robogóg ellen. És félreértés ne essék nem szájkaratés egymásnak beugatós dologról, hanem normális kulturált küzdelemről beszélek! És itt jön képbe az erőforrás, a külsejét a gépnek már megterveztem (agyban), amin nagyon erősen gondolkozom, h simson blokkot tuningoljak, vagy vmi más erőforrást (CR 80) rakjak a mociba. Én ilyen 90, de inkább 105 ccm-es blokkon gondolkoztam és próbálom mérlegelni a dolgot. Ha simson blokk mellet döntök akkor ugye az nem kevés pénz, vmi nagyon erős főtengely ( olyan 50e) erősítet kuplung, 6-os váltó, 105 hüvely belefaragni a hengerbe, azt átalakítani vizesre, kipufogó...tehát lenne munka, és utána még kérdés, h tényleg bírni fogja-e!?
A másik, h egy Honda CR 80-as blokkot tennék bele, igaz ritka találni, de sztem olcsóbb (talán), és talán megbízhatóbb olyan szempontból, h ezt mégis csak arra FEJLESZTETTÉK ki, h "szétpörögjeazagyát", és nem házilag van elkészítve, ami persze lehet jó is de nayobb a rizikó, h bírni fogja.
De ebben az esetben felmerül bennem a sportszerűség kérdése, meg magában, h ez simson, vagy mi, hisz nem simson blokk hajtja...?!
hello azt szereném megkérdezni hogy a telószárban lévö csavar ami legfelül van ami feszit meg a rugót!,nah ha az kivan kopva és akármennyire huzom meg a csavart kézzel kiszedem akkor ott mit lehet csinálni?
maga a menet van elkopva!mi a neve annak valaki tudja?köszi
Konkréten ez a membrános henger amit beraktam, ez gyári váltóval 90 felett megy harmadikban is, és negyedikben is elforog 12 ezer valameddig. Természetesen 6000 alatt közel sem olyan erős, mint felette, 6000 alatt kb a széria 70 essel azonos teljesítményű. Viszont egy ilyen henger, illetve blokk ,erősen üzemórás. Az ezekkel a leg nagyobb baj, hogy nehéz hozzájuk megfelelő minőségű alkatrészeket találni, amik ki is bírják ezt a teljesítményt és fordulatszámot. Ezek már marha érzékenyek, a legkisebb beállítási poblémára ragadással reagálnak, ezért sem csinálok már senkinek ilyen éles hengert.
sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy nincsen e valakinek egy eladó komplett s51 es blokkja? nagyon fontos lenne! elérhetőségeim az adatlapomin, illetve ide is írhatsz!
köszönöm
mitoo
Ez kb azt jelenti, hogy pár hónapon belül.
Papp Mikit megkérdezheted.
nekem van egy sismon s51n-es motorm ha kell akkor vegyél fel msn-re
és amjd megbeszéljük
msn:rikicy@citromail.hu
Max kicsit kilyebb kalapálod a lemezeket
Rakj bele egy 125mz blokkot... az megvan 10 paci... meg reszelsz rajta kicsit, meg kipuff rá és már több is van... és mégiscsak ifa gyártmány marad...
Gyorsulni akarsz vele? mert szerintem akkor nem olyan fontos a vízhűtés...(én egyébként sem szeretem )
A másik, h egy Honda CR 80-as blokkot tennék bele, igaz ritka találni, de sztem olcsóbb (talán), és talán megbízhatóbb olyan szempontból, h ezt mégis csak arra FEJLESZTETTÉK ki, h "szétpörögjeazagyát", és nem házilag van elkészítve, ami persze lehet jó is de nayobb a rizikó, h bírni fogja.
De ebben az esetben felmerül bennem a sportszerűség kérdése, meg magában, h ez simson, vagy mi, hisz nem simson blokk hajtja...?!
http://www.freeweb.hu/simsonbo...
maga a menet van elkopva!mi a neve annak valaki tudja?köszi
olyan kérdésem lenne, hogy nincsen e valakinek egy eladó komplett s51 es blokkja? nagyon fontos lenne! elérhetőségeim az adatlapomin, illetve ide is írhatsz!
köszönöm
mitoo