Nyugi, ennyi humorságnak bele kell férnie, ne legyél már ilyen merev, mint valami kistinédzser,akinek semmi humorérzéke, és jól megmondogatja az őszintét a nagyfiúknak, persze nem szemtől szemben, csak így neten keresztül.
Szerintem ez egy egészen jó állapotban lévő gép, nincs összebarmolva, nincs rajta egyelőre semmi, amit ne lehetne 20 perc alatt visszaállítani eredeti állapotába.
Figyelj csak ha nem tudsz normálisan fórumozni akkor nagyon sajnállak! De apám első motorja egy riga volt utánna volt egy simson s51 majd egy MZ amit összetört önhibáján kívül mert egy cseléd akinek akkor lett meg a jogsija kihajtott elé és műteni kellett akkor azután vette ezt a motort ÚJONAN és megfogadta hogy többé nagymotort nemvesz! És azót ez a motorunk van! szóval mi erre csak annyit mondunk: Besültél mint egy rossz centrifuga! Honda imádó nagyon köszönöm a segítséged!
"Mi tervezőnk ki vagy a simsonunkban, Szenteltessék meg a te neved, Jöjjön el a te szabályzatod, legyen meg a te versenynaptárad, miként a pályán, úgy az országúton is. Mindennapi tank benzinünket add meg nekünk ma, és bocsásd meg szabálytalan (vissza)előzéseinket, miképpen mi is megbocsátunk a minket lekörözőknek. És ne vígy minket a szántásba, de szabadíts meg a majrétól, mert tiéd a (csutka)kormány, a súber, és a slick gumik, mindörökké ámen.
zsooc meg van még a hengered?Ha igen akkor mond már rola valamit kösszi.Hol laksz?Postai utánvétel meg oldhato e?Jah és ez olyan henger hogy a blokkbol nem kell hozáá maratni?Mert nekem is 70 es van rajta de ugye az oldalábol a blokknak nem kell?
Oks! Hát te tudod! A keményítést így is úgy is ajánlom nem függ össze az emeléssel, csak 2db slávia légpuskarugót kell venni és belecsavarni a simson rugóba, mint mondtam elég puha a gyári rugó(de persze lehet, h csak motorfüggő) és össz vissz kb 1000FT. Sok sikert!
Kösz szépen az átalakítást nem akarom annyira megcsinálni mert én szoktam vele járni (még nincs jogsim de nyáron megyek kismotoros jogsira) és ha elkap a rendőr akkor csak azért kapjon el hogy jogsi nélkül vezetek de akkor is csak 5000-re buntetne meg mert azt mondanám hogy elloptam! Mégegyszer kösz!
NA helló³ tomiboy! Azért ide írok, mert az msn-em folyton ledobál! Én a saját véleményemet Ãírom le, nem stríítfájterkedem, csak annyi, h nekem is van endúró simsonom. Nem tudom, h pontosan mire gondoltál, h a motort h alakítsd ki vagy, h h kezdj neki a trücközésnek. Először is ami legfontosabb, h MINDIG JÓL ÖLTÖZZ BE TETŐTŐL TALPIG!
A motorró³l: személy szerint nekem sokkal jobban bejönnek a supermoto stríítfájter gépek, és én ezért inkább azt ajánlom neked, h emeld meg elől és hátul is kicsit a simson, nem kell nagyon (erről pontos leírást és az első teló keményítését megtalálod a simson.hu-n) szerintem szebb és talán geometriailag is jobb mint amikor beültetik az elejét és 90 fokban felhajtják az üléscsövet. (ezzel nem akartam senkit kritizálni és megsérteni) Tehátt tegyél fel vmi mutatós jó aszfalt gumit és supermotositsd a gépet röviden!
Ezt a kialakítási mó³dot és a geometriát abbó³l gondolom, h van nekem 1 fr bringám ami eléggé lejt hátra és baromi jól és könnyen lehet vele 1kerózni, szeretek is vele és véleményem szerint "tágabb" a holtpontja mint pl az előtte lévő cc bringámnak.
A trückök: tegyük fel, h megcsináltad az átalakítást. a simson.hu-n az egykerózást úgy írták, h tedd be egyesbe a gépet és nem hirtelen rántva hanem határozottan egyenletesen pörgesd ki a gépet "csőre" 1ESBEN! Majd engedd vissza motorfékre és kb olyan fél fordulaton vagy esetleg kicsit fölötte hirtelen húzz rá egy ful gázt, ezt csináld meg fél fordulat alatt felett is pró³bálgasd, h kb milyen fordulatszámtartományban ugrik a legjobban. Másik, én így csináltam és lenn volt a lábam felpörgettem a gépet és kidobtam a kuplungot és lábamat csúztatva mentem. kicsit rásegítettem kézzel is, de nem rángattam! Mindkét esetben. A láblentartós dologgal az a baj, h ha elfogy az eggyes akkor leteszi az elejét, meg ugye csak egyesben tudod. Késöbbiekben csináltam már így is, h fenn volt a lábam, ebben az esetben lassan gurultam majd kuplung ki kézzel és testel kicsit rásegítettem és ment. Sztem ez a legjobb.
Jó³tanács és beállítás:Sztem nem kell a simson legvégén ülni, a tanktó³l kb egy fél seggnyi távolságra hátrább elég, sztem mindig segíts a jószágnak ne csak a motorra hagyatkozz késöbb könnyebb lesz, miután fel emelte az elejét NYÚJTS KI A KAROD ÉS DŐLJ HÁTRA, lábad mindig legyen a féken, és itt jön be, h sztem keményÃítsd be az elsőteló³t, mert én tettem bele tuningot, de csak emeltem, de így is sokszor bekoppant, sztem elég puhák a gyári rugók. Eleninte füves területen focipályán vagy egyenletes földes területen gyakorolj. Na most sztem minden fölösleges dolgot szerelj le a gépről (lámpát nekem hátul tört egy pár, indexeket tükröt stb) egy hogy könnyebb lesz a gép másik, h kevesebb dolog törik rajta.
Ha nem ugrik rendesen a, vagy fáziskésése van lehet állítgatni a karbin, több kaját neki, nagyobb fúvókákat, de ezt csak akkor, h ha értesz hozzá, ha nem akkor kérj meg olyat aki ért! Ha már megy az egykeró akkor mehet a váltás, és itt is bejön az egyensúlyozás hátradőlés egyenses kar, nincs az az 50 de sztem se 60 vagy 70 ccm simson ami 3-ikban kiál csak úgy egykerékre (eltekintve a full tuningosaktól), aztán próbálj ülve kormány nélkül gurulni. majd álva kormány nélkül aztán már felehet mászni az ülésre is....
Na hát remélem seggítettem! sok sikert! Az fr=freeride a cc=cross country (hegynek fel hegynek le)
Igazából okoskodásnak fog hangzani, deszerintem ha messzebb mész, akkor szoci motornál alap,hogy viszel magadal + szakítót,meg kondit, elektronikus gyulánál meg tiriegységet.
Egyik nagy túránk, 35 ezer km-rel adtam el a robogómat, soha nem hagyott cserben. Egyszer 2! személlyel megjártuk vele a tátrát, 500km egy nap alatt hegyvidéken. Kis tuningja volt csupán, a könyökből levágva és a kiömlő megnyitva.
Tudna valaki bekötési rajzot küldeni? a simó gyujtáskapcsólojárol?
vagy felgyujtom az egészet. szivok vele már két napja elköre is köszi. eamilem fmiklos@citromail.hu ja 51-es enduró de azt hiszem ezeknél ugyanaz a bekötési rajz
Egy csőkulcsal a szélén volt úgy ütögettem finoman csak lecsúszott. De akkor ezek szerint a kondi csak a baj, cserélem ismét. A trafó vagy a tekercs hibája amúgy okozhat ilyet? Azért volt eléggé gázos ez a kondi dolog, mert a Csömöri Bócsi kastélynál adta fel a gépezet végleg:)
Szerintem ez egy egészen jó állapotban lévő gép, nincs összebarmolva, nincs rajta egyelőre semmi, amit ne lehetne 20 perc alatt visszaállítani eredeti állapotába.
Valaki esetleg nem akar egy s51E típusú motort vásárolni?
Ha valakit érdekel tudok képeket is feltenni.
"Mi tervezőnk ki vagy a simsonunkban, Szenteltessék meg a te neved, Jöjjön el a te szabályzatod, legyen meg a te versenynaptárad, miként a pályán, úgy az országúton is. Mindennapi tank benzinünket add meg nekünk ma, és bocsásd meg szabálytalan (vissza)előzéseinket, miképpen mi is megbocsátunk a minket lekörözőknek. És ne vígy minket a szántásba, de szabadíts meg a majrétól, mert tiéd a (csutka)kormány, a súber, és a slick gumik, mindörökké ámen.
papp..miki@freemail.hu
A motorró³l: személy szerint nekem sokkal jobban bejönnek a supermoto stríítfájter gépek, és én ezért inkább azt ajánlom neked, h emeld meg elől és hátul is kicsit a simson, nem kell nagyon (erről pontos leírást és az első teló keményítését megtalálod a simson.hu-n) szerintem szebb és talán geometriailag is jobb mint amikor beültetik az elejét és 90 fokban felhajtják az üléscsövet. (ezzel nem akartam senkit kritizálni és megsérteni) Tehátt tegyél fel vmi mutatós jó aszfalt gumit és supermotositsd a gépet röviden!
Ezt a kialakítási mó³dot és a geometriát abbó³l gondolom, h van nekem 1 fr bringám ami eléggé lejt hátra és baromi jól és könnyen lehet vele 1kerózni, szeretek is vele és véleményem szerint "tágabb" a holtpontja mint pl az előtte lévő cc bringámnak.
A trückök: tegyük fel, h megcsináltad az átalakítást. a simson.hu-n az egykerózást úgy írták, h tedd be egyesbe a gépet és nem hirtelen rántva hanem határozottan egyenletesen pörgesd ki a gépet "csőre" 1ESBEN! Majd engedd vissza motorfékre és kb olyan fél fordulaton vagy esetleg kicsit fölötte hirtelen húzz rá egy ful gázt, ezt csináld meg fél fordulat alatt felett is pró³bálgasd, h kb milyen fordulatszámtartományban ugrik a legjobban. Másik, én így csináltam és lenn volt a lábam felpörgettem a gépet és kidobtam a kuplungot és lábamat csúztatva mentem. kicsit rásegítettem kézzel is, de nem rángattam! Mindkét esetben. A láblentartós dologgal az a baj, h ha elfogy az eggyes akkor leteszi az elejét, meg ugye csak egyesben tudod. Késöbbiekben csináltam már így is, h fenn volt a lábam, ebben az esetben lassan gurultam majd kuplung ki kézzel és testel kicsit rásegítettem és ment. Sztem ez a legjobb.
Jó³tanács és beállítás:Sztem nem kell a simson legvégén ülni, a tanktó³l kb egy fél seggnyi távolságra hátrább elég, sztem mindig segíts a jószágnak ne csak a motorra hagyatkozz késöbb könnyebb lesz, miután fel emelte az elejét NYÚJTS KI A KAROD ÉS DŐLJ HÁTRA, lábad mindig legyen a féken, és itt jön be, h sztem keményÃítsd be az elsőteló³t, mert én tettem bele tuningot, de csak emeltem, de így is sokszor bekoppant, sztem elég puhák a gyári rugók. Eleninte füves területen focipályán vagy egyenletes földes területen gyakorolj. Na most sztem minden fölösleges dolgot szerelj le a gépről (lámpát nekem hátul tört egy pár, indexeket tükröt stb) egy hogy könnyebb lesz a gép másik, h kevesebb dolog törik rajta.
Ha nem ugrik rendesen a, vagy fáziskésése van lehet állítgatni a karbin, több kaját neki, nagyobb fúvókákat, de ezt csak akkor, h ha értesz hozzá, ha nem akkor kérj meg olyat aki ért! Ha már megy az egykeró akkor mehet a váltás, és itt is bejön az egyensúlyozás hátradőlés egyenses kar, nincs az az 50 de sztem se 60 vagy 70 ccm simson ami 3-ikban kiál csak úgy egykerékre (eltekintve a full tuningosaktól), aztán próbálj ülve kormány nélkül gurulni. majd álva kormány nélkül aztán már felehet mászni az ülésre is....
Na hát remélem seggítettem! sok sikert! Az fr=freeride a cc=cross country (hegynek fel hegynek le)
A szocimotoroson van több rajz.
Valaki megmondja nekem hogy hogy kezdjek neki a Streetfighterkodásnak? Egy Simson S50 Enduro 4 sebességes mocim van!
aki tud segíteni vegyen fel msn-en: tomiboy_23@hotmail.com!
Előre is köszönöm!
vagy felgyujtom az egészet. szivok vele már két napja elköre is köszi. eamilem fmiklos@citromail.hu ja 51-es enduró de azt hiszem ezeknél ugyanaz a bekötési rajz