én 3 rész 20w50 ásványi és 1 rész 10w60 szintetikus olajból kikevertem a tutit a szimó váltóba
biztos nagyon jó lesz neki
beindítani még nem sikerült mert a karbi elég jól el van barmolva, az úszó tartó lábacskákon akkora furat van hogy kicsúszik a tartó stift annyira hogy elferdül az úszó és folyik a benzin
valami fogóval volt már nyomorgatva de csak rosszabb lett
aztán olyan melóm volt eddig hogy nem akartam hogy benzines legyen a kezem
Hali.
Nem tudja pontosan meg mondani valaki hogy mi annak a furatnak a szerepe?
Onnan folyik az olaj az esetembe.
Arra tudnék gondolni hogy túl folyó!
Túl sok olajat sikerült bele öntenem vagy túl híg az olaj?
Köszönöm a segítséget.
végül fél deci olaj lett beleöntve száranként, ahogy nézem ez teljesen jó, ha a fele ki is szivárog akkor is még marad benne
az aljában volt minden, még homok is, meg egy csomó alu por, eléggé elhanyagolt állapotben volt ez a része is
amúgy ahogy nézem simán meg lehetne csinálni jobbra a telót csak nem tudom itthon kimarni a zégergyűrű helyét ami megfogná a szimmeringet aztán a levegő nyomással lehetne okoskodni ami az összenyomáskor keletkezik
haveré ott volt nem kellett vazzeg
feltette hirdetésbe 2 nap múlva szolnokról vagy honnan a rákból jöttek érte
kb egyben volt a gép csak a tankon megrágta a festéket a benzin kb 3 ezerből át lehetett volna fújni rendes anyaggal
ez itt helyben nagyon drága bolt
de aki fúrja meg a főtengelyt préseli ismerem személyesen, ha elviszem hozzá kb július közepén lesz kész
mofakeres cuccokkal 4-5 ezret lehetett volna spórolni és kaptam volna bónuszként egy csomó ideget vagy futkoshattam volna 30km + távokat mire valaki megcsinálja
amúgy a dugó 2 ezer a gyűrű600 a fúrás 3 ezer
a főtengely javító szettet sokalltam azon van vagy 2 ezer extra profitjuk
biztos nagyon jó lesz neki
beindítani még nem sikerült mert a karbi elég jól el van barmolva, az úszó tartó lábacskákon akkora furat van hogy kicsúszik a tartó stift annyira hogy elferdül az úszó és folyik a benzin
valami fogóval volt már nyomorgatva de csak rosszabb lett
aztán olyan melóm volt eddig hogy nem akartam hogy benzines legyen a kezem
Nem tudja pontosan meg mondani valaki hogy mi annak a furatnak a szerepe?
Onnan folyik az olaj az esetembe.
Arra tudnék gondolni hogy túl folyó!
Túl sok olajat sikerült bele öntenem vagy túl híg az olaj?
Köszönöm a segítséget.
az aljában volt minden, még homok is, meg egy csomó alu por, eléggé elhanyagolt állapotben volt ez a része is
amúgy ahogy nézem simán meg lehetne csinálni jobbra a telót csak nem tudom itthon kimarni a zégergyűrű helyét ami megfogná a szimmeringet aztán a levegő nyomással lehetne okoskodni ami az összenyomáskor keletkezik
feltette hirdetésbe 2 nap múlva szolnokról vagy honnan a rákból jöttek érte
kb egyben volt a gép csak a tankon megrágta a festéket a benzin kb 3 ezerből át lehetett volna fújni rendes anyaggal
de aki fúrja meg a főtengelyt préseli ismerem személyesen, ha elviszem hozzá kb július közepén lesz kész
mofakeres cuccokkal 4-5 ezret lehetett volna spórolni és kaptam volna bónuszként egy csomó ideget vagy futkoshattam volna 30km + távokat mire valaki megcsinálja
amúgy a dugó 2 ezer a gyűrű600 a fúrás 3 ezer
a főtengely javító szettet sokalltam azon van vagy 2 ezer extra profitjuk