Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valakinek elado v rezo?:D simson s51 re
én 3 rész 20w50 ásványi és 1 rész 10w60 szintetikus olajból kikevertem a tutit a szimó váltóba
biztos nagyon jó lesz neki
beindítani még nem sikerült mert a karbi elég jól el van barmolva, az úszó tartó lábacskákon akkora furat van hogy kicsúszik a tartó stift annyira hogy elferdül az úszó és folyik a benzin
valami fogóval volt már nyomorgatva de csak rosszabb lett
aztán olyan melóm volt eddig hogy nem akartam hogy benzines legyen a kezem
Akkor lehet túl töltöttem? Vagy túl hig lenne az olaj?
Az szuszogó , nem kéne hogy olaj jöjjön ki rajta ! ?
Hali.
Nem tudja pontosan meg mondani valaki hogy mi annak a furatnak a szerepe?
Onnan folyik az olaj az esetembe.
Arra tudnék gondolni hogy túl folyó!
Túl sok olajat sikerült bele öntenem vagy túl híg az olaj?
Köszönöm a segítséget.
Van rá spéci megoldás, a becsúszószár alsó végébe tesznek egy szelepet. olajcsillapítású lesz. Nem csak a végütközést csillapítja.
végül fél deci olaj lett beleöntve száranként, ahogy nézem ez teljesen jó, ha a fele ki is szivárog akkor is még marad benne
az aljában volt minden, még homok is, meg egy csomó alu por, eléggé elhanyagolt állapotben volt ez a része is
amúgy ahogy nézem simán meg lehetne csinálni jobbra a telót csak nem tudom itthon kimarni a zégergyűrű helyét ami megfogná a szimmeringet aztán a levegő nyomással lehetne okoskodni ami az összenyomáskor keletkezik
Á... túl lom nem kell ha van mit csinálni az jó lesz de saját lábán járjon.
Vegyük meg darabokban , úgy nem feltünő ! Én is így csinálom , csak a ZZR 1400 at nem tudom megoldani !
Egy csepelt vennék dísznek, az még tetszik a többi annyira nem jön be
Most köszi semmiképp mert életem értelme kinyír. Majd ha tuti akkor felhajtom pikk-pakk!
Vagy 2 schwalwbe.
van itt eladó star ha kell. Kettő is.
Ilyen szinyóm nem volt de egy anno régi ifjú cimbimnek igen, azt párszor kölcsön adta nagyon csíptem na majd egyszer csak... azt jól kipofozzuk majd.
Annyira nem, de 4 sebességgel egész türhetően megy.
Az annyát ! A lóerő gyár !
Kiváló!
Az enyém ilyen. :)
Láttam ha eljő az érzés venni fogok egyet veteránynak!
haveré ott volt nem kellett vazzeg
feltette hirdetésbe 2 nap múlva szolnokról vagy honnan a rákból jöttek érte
kb egyben volt a gép csak a tankon megrágta a festéket a benzin kb 3 ezerből át lehetett volna fújni rendes anyaggal
Egy sztárt még egyszer veszek magamnak a turbós blokkal mert az kell.
hát az első atomcsapásig kell bírnia, spéci csomó van rajta és össze van olvasztva
Az a nejlon cérna jó sokáig rajta lesz az tuti !
ez itt helyben nagyon drága bolt
de aki fúrja meg a főtengelyt préseli ismerem személyesen, ha elviszem hozzá kb július közepén lesz kész
mofakeres cuccokkal 4-5 ezret lehetett volna spórolni és kaptam volna bónuszként egy csomó ideget vagy futkoshattam volna 30km + távokat mire valaki megcsinálja
amúgy a dugó 2 ezer a gyűrű600 a fúrás 3 ezer
a főtengely javító szettet sokalltam azon van vagy 2 ezer extra profitjuk
Nálam a blokkgenerál olcsóbban kijön. Fúrás+dugó, gyűrű. 7500ft . Főtengely kb4000ft. Csapágyak koyo 7200ft. Ebből kb 3500ft a posta. Szóval kb 15200ft. + Pár szimering.