Teljesen normális, hogy 200 körül eléri az orrodat, akkora nyomás van rajta. Akármilyen passzentos is, ez minden bukónak sok. Ne tarts 200 utazót, mert egy idő után megfájdul az orrod... Normál tempóban legyen kényelmes, passzos, és ne érjen el a képedig. 200-nál meg ne az orroddal foglalkozz...
Gyüjteni kell, megéri hidd el nekem..... 55-ért ez a pirosat már odaadom valakinek ha kell.....használt, de az új árához képest jó árban van és szép állapotban.
Na és milyen fajta az a bukó? Nekem volt egy Grexem és az csinált ilyet . Most egy HJC FG-14-em van ez se semmi, M-es a fejméretem de ebbő XS-est kellett vennem az volt jó . Egyébként az is lehet hogy a tiédnek a formájával van gond , lehet hogy az a bukó nem illik a fejformádra, sajnos előfordul az ilyesmi .
Eladó, használt, de szép állapotú Shoei Xr-1000 Kagayama piros bukósisak, M-es méret, víztiszta plexivel, pinlock előkészítéssel, sisakzsákkal.
60.000 Ft, átutalás esetén a postát állom.
Info:
XR-1000 a sportos sisak:
- AIM héjszerkezet: organikus üvegszáll + klf. összetett rétegek ettől rendkívűl könnyű és ütéselnyelő! Shoei szabadalom - EPS 2 sürűségű, optimális biztonságot nyújt
- CX1V pinlock plexi: teljesen páramentes és széles látószöget biztosít, torzításmentes - Záró pleximechanikával és egyedülálló plexitömítéssel rendelkezik
- Dupla "D" gyürű, versenyhomolog és használata a legbiztonságosabb - Kényelem: 3 méretű héj létezik
- Az M-es sisak súlya csak 1330 g +- 50g.
- Mosható bőrbarát, antibakteriális bélés - Kivehető és mosható arcpárnák - Állszíjvédő-takaró is kivehető és mosható
- Szellőzés: Összetett ventillációs és elszívó rendszer - Bemeneti szellőzőnyílások a homloknál és állrésznél, kimeneti szellőzőnyílások az Aero Wing résznél és a nyakrésznél a bélésen belül - A szellőzőcsatornák biztosítják a megfelelő levegőmozgást a sisakon belül
- Aerodinamika: Áramvonalas héj, Tail Fin II, hátul a nyakrésznél elterelő szárny - Aero Wing Spoiler nagy sebességnél stabilizálja a sisakot.
Még a térd szorítással ki is békülök de a kabátnak a nyakrészen a kapcsoló úgy el nyomta az ádám csutkámat hogy fél napig kellemetlen volt,hát remélem tágul annyit hogy nem kell plusz pénzt fizetni az átalakításért.
Ja méeg mé annyit szerinted mitől lehet az hogy ugy van eg siakom kb 5 ször volt rajtam paszentos i sőt ilyen passzento sisakom még nem is volt de hiába szorítja z arcom 200 körül az államhoz ér és az orrvédő az orromhoz mitől lehet ez?
Aszem veled beszélgettem egy pár hónapja az új bőrrucikról. Az enyém már betört. Szerintem legalább három egész napos motorozás kell hogy rád igazodjon rendesen a ruci, addig itt-ott törni fog. Jól beleizzadsz egy párszor azután kényelmes lesz. Olyat is hallottam hogy a ruhában alá áltak a zuhanynak, de ezt azért nem ajánlom.
Szeretnék kérdezni bőrruhával kapcsolatban egy két dolgot.Most volt először rajtam az új bőrruhám,mikor a kerskedésben felpróbáltam nagyon kényelmesnek találtam,egy suzuki gsxr-re ültem fel hogy milyen a viselete.És most mikor élesben is kipróbáltam azt tapasztaltam hogy kicsit szorít a térdemnél és a torkomnál is szorított ahol össze gomboltam,meg picsit be vág de az nem vészes a nemiszervem környékén.Nos azt akarom kérdezni ez még tágul valamennyit vagy,el kell vinnem átalakítattnom?
Eladó motoros ruházta. Berik kétrészes bőrruha 2009-es modell (54-es). Sidi Vertigo Corsa Versenycsizma (44-es) és egy Shoei Raid 2 Destiny TC-2 M-es (57-58 cm) bukó. Mindegyik kétszer használt 50-80 km van bennük. Érd: gonczip@gmail.com, vagy 0670/204-66-78
Neked lenne?
Keresek motoros kabátot,nadrágot és csizmát lehetőleg egyben!Sajna most nincs sok zsém ezért most max kb 30-at tudok értük adni.
60.000 Ft, átutalás esetén a postát állom.
Info:
XR-1000 a sportos sisak:
- AIM héjszerkezet: organikus üvegszáll + klf. összetett rétegek ettől rendkívűl könnyű és ütéselnyelő! Shoei szabadalom - EPS 2 sürűségű, optimális biztonságot nyújt
- CX1V pinlock plexi: teljesen páramentes és széles látószöget biztosít, torzításmentes - Záró pleximechanikával és egyedülálló plexitömítéssel rendelkezik
- Dupla "D" gyürű, versenyhomolog és használata a legbiztonságosabb - Kényelem: 3 méretű héj létezik
- Az M-es sisak súlya csak 1330 g +- 50g.
- Mosható bőrbarát, antibakteriális bélés - Kivehető és mosható arcpárnák - Állszíjvédő-takaró is kivehető és mosható
- Szellőzés: Összetett ventillációs és elszívó rendszer - Bemeneti szellőzőnyílások a homloknál és állrésznél, kimeneti szellőzőnyílások az Aero Wing résznél és a nyakrésznél a bélésen belül - A szellőzőcsatornák biztosítják a megfelelő levegőmozgást a sisakon belül
- Aerodinamika: Áramvonalas héj, Tail Fin II, hátul a nyakrésznél elterelő szárny - Aero Wing Spoiler nagy sebességnél stabilizálja a sisakot.
Ja méeg mé annyit szerinted mitől lehet az hogy ugy van eg siakom kb 5 ször volt rajtam paszentos i sőt ilyen passzento sisakom még nem is volt de hiába szorítja z arcom 200 körül az államhoz ér és az orrvédő az orromhoz mitől lehet ez?
Konkrétan Trace RX 1 csizmát
Ákos
Elado Icon Timax 2 borkabat, L-es meret, tavalyi, ujszeru allapotban, valamint egy L-es bornadrag, kemeny terdprotektoros, ez is tavalyi.
85.000 Huf + 25.000 Huf.
Budapest vagy Gyor
705017454
Marci