gondolkodj el az MDS-en is!
A drágábbik verzió (ProVent) is "csak" 40 körül mozog, de annál százszor többet ér... AGV néven még rossi is versenyzet benne.
Én ilyet hordok, és az asszonypajtásnak is bátran vennék egy ilyet, ha lenne most ennyi zsém :)
Persze hogy fontos . Amúgy a HJC ZF-9 nem tűnik rossznak. Olvasgattam róla véleményeket és elég jó az ár/érték aránya is. Ha nem jó akkor is mindenépp minimum üvegszál erősítésű lesz.
Bukóvásárlás.
Nehéz tanácsot adni, de van egy örök szabály: azt válaszd a kinézett modellek közül, ami KÉNYELMES!
Hiába mondanám, hogy vedd ezt, vagy azt, ha nyomja a fejed, csak engem szídnál utána. Tessék elmenni, felpróbálni és megvenni a legkényelmesebbet.
Mellesleg én biztos, hogy nem spórolnék a sisakon. De azt nem mondom, hogy a legdrágábbat kell megvenni, de ha lehet, én 40-50ezer alatti sisakokat nem nagyon nézegetnék.
Még a barátnőmnek se! Vagy csak ennyire fontos neked?
VÉleményeteket szeretném kérni hogy szerintetetek melyik sisakot lenne érdemes inkább megvásárolni . Azt is figyelembe kell vennem hogy szemüveget kell viselnem alatta.
Naggyából ezekre szűkítettem: Nitro N311V vagy AVG GP1 vagy Lazer
Barátnőnek szeretnék sisakot. Lehetőleg valami alacsony árkategóriában. HJC, MDS, AGV, szerintetek milyet érdemes. Esetleg ha írnátok pontos típust azt megköszönném.
Sziasztok!
Segitenétek? Hegyes ,völgyes, kertek alatti endurozáshoz melyik sisak jobb és biztonságosabb és miért? Cross sisak vagy normál álvédös plexites?
Hmm... Suomy! Én mindenkinek csak ajánlani tudom! Nekem egy Kétrészes versenyruhám van, pup nélküli (XGIT02). És rendkívül meg vagyok vele elégedve 140ezerért vettem a Parillába, külföldön 200 körül mozog.
arhabőrből van, és egy rugalmas tesztillel van kiegészítve, koptatóval. Nem bántam meg! Bővebb infó: Suomy
Hát Cordurát Én is vehettem volna egy csomót, de nekem bőr kellett volna!
De úgy néz ki a Parilla-ból eltolok egy Suomy-t!
Vannak róla valakinek tapasztalatok!
Még időbe beszéljetek le róla ha gázos!
Én modeka márkájú nadrágot + dzsekit vettem 49000ft-ért fekete-szürke szinben.
A dzseki protektoros xl méret volt l-es is mert azt is felprobáltam.
Ugyanitt gumik is voltak nagy választékban és jóárban is. Pl:conti road attack 21900-ért.
A számlán Taurinvest kft néven van kitóltve Bp soroksári ut158 http// www.motoworld.hu
Hát akkor csütörtökön megvettek mindent!
Nekem a probléma az volt hogy bizonyos színekben nem volt megfelelő méret!
sipeter Te milyet vettél és kitől, valamint mennyiért!
És a legviccesebb, amikor kiállunk a térre, vagy szegedi rakpartra, végignézek a nagyobb gépeken, és az új R1est meg a legújabb sportgépeket leszámítva, egyik közelébe sem ér futómű meg fékügyileg. Ezt a féket egyszer mindenkinek ki kéne próbálnia :)
mondjuk futóműben, fékben, és kezelhetőségben nem hiszem hogy meg tudna győzni bárki is hogy az ő gépe jobb. Minden méter az RSel mosolygás, és üdvrialgás, olyan a gép. A blokkja is aranyos, de nem a 34ló fogja megadni az adrenalint... Próbáltam már jópár motort, köztük volt komoly szupersport gép (954rr), de soha nem tapasztaltam azt a könnyedséget, és kiváló úttartást, amit a motorom nyújt. A hitetlenkedőknek szívesen odaadom egy körre valamelyik kamionparkolóban, vagy valahol.
Én azt mondom ennél jobb motorom futómű és fék téren nem lesz, hacsaknem mille factoryt veszek :)
Most még azt tom mondani, hogy egyáltalán nincs lejebb a laglétrán, és ellenfél a SRAD, minden helyen 5ös. Ugyebár a 100 Le s blokk megteszi a hatását, de mivel túrásabb, kényelmes is egyben.
Egyenesbe próbálgattuk, 200ig fej fej... onnan én picit elnyúltam, hogy ez most köszönhető annak, hogy a SRAD le volt áttételezve, meg mittomén. De az igazi teszt majd most tavasszal lesz, mint egyenesben, mint kanyargós terepen. Kanayrban nem volt esélyem a kockás gummám véget.
Én felteszem rá a supercorsa gummákat, haver új láncszettet, gyári fogaskerekekkel, tehát nagyjából kiegyenlít lesz a dolog, és kíváncsioan várjuk a tavaszt mind a ketten. Egy tuti, ha a cat et nézem, erős és kényelmes. A 100 le s blokk elengedő már sportots közlekedésre, s mivel 600as kell a fordulat neki, de egyben alacsonyabb fordulaton, meg túrázáskor is tökéletes.
az egyik legjobb futóművel rendelkezik, nem én mondom, rengeteg helyen olvastam, és a fékei is ideálisok, sportos közlekedéskor is! Mi kell több.
jaja!
de egyébként mennyire elég az a 100 paci? Én következő gépnek nagyon sokat gondolkodom a Cat-en, és az is szintén hosszútávra lenne mint az aprilia (minimum 3 év). Azt hallottam még szerpentinen is oda lehet pirítani a Cat-el valami sportosabb gépnek, 600gixxer régebbinek. Neked erről mi a tapasztalatod? (ha jól tudom spanodnak pont srad 600asa van).
A Cat mellett szól, hogy szép nagytestű, állítólag megbízható, kényelmes még az asszonypajtásnak is, de a futóműve és a féke nem lutri hanem komolyabb.
más meg annak örülne ami alattad van :) Pl én :))
Nem mintha nem imádnám a saját moccom, de a thundercat az egy álom. De a végén még eltántorítasz tőle, úgy tűnik annyira nem vagy érte szerelmes :)
A drágábbik verzió (ProVent) is "csak" 40 körül mozog, de annál százszor többet ér... AGV néven még rossi is versenyzet benne.
Én ilyet hordok, és az asszonypajtásnak is bátran vennék egy ilyet, ha lenne most ennyi zsém :)