Off-road motorozásra, nem utcára.
Ez fölé vesznek még egy mezt, aztán annyi. Terepen való boruláskor nincs csúszás a betonon, viszont vannak kövek, faágak, mittudomén. Ezért több a kemény protektor, kevesebb az anyag, ami az ember bőrét védi. Jobban szellőzik a fizikai igénybevétel miatt. Ez a háló azonban, a betonon hamar elkopna... Akkor meg már semmit nem ér a protektor sem, ha nincs a helyén.
Egyébként tegnap mentem először az új hernyómban. Nem vettem ki a beépített protektort a kabátból, csak a kabát alá felvettem a hernyót is pluszba. Nagyon kényelmes. Egyszer sem zavart, egy mozdulatnál sem akadályozott. Jó vétel volt. Ajánlom Neked is. Persze első körben a bőrkabát fontosabb.
Eladó két bukòsisak.A Lazer M-es, 2évet használt. Kívülről karcmentes, és a bélésén sem látszik hogy viseltes lenne. ára: 30.000FT
Az AGV XL-es, de L-es párnák vannak benne hogy picit szűkebb legyen. Ennek iridium lila plexije van, de megvan a gyári enyhén karcos víztiszta plexi is. Sosem esett le, de a bélésén már meglátszik hogy a használat. ára: 15.000Ft
Megtekinthető/felpróbálható Móron, de a csomagküldés is megoldható.
Csizmám az már van.
Akkor veszek egy dzsekit, és ha akarom, a protektorait lecserélem keményebbekre - és esetleg egy gerincvédővel még megfejelem.
Több városi, kevesebb országúti motorozás lesz.
Kösz srácok a kimerítő válaszokat.
Ez fölé vesznek még egy mezt, aztán annyi. Terepen való boruláskor nincs csúszás a betonon, viszont vannak kövek, faágak, mittudomén. Ezért több a kemény protektor, kevesebb az anyag, ami az ember bőrét védi. Jobban szellőzik a fizikai igénybevétel miatt. Ez a háló azonban, a betonon hamar elkopna... Akkor meg már semmit nem ér a protektor sem, ha nincs a helyén.
Egyébként tegnap mentem először az új hernyómban. Nem vettem ki a beépített protektort a kabátból, csak a kabát alá felvettem a hernyót is pluszba. Nagyon kényelmes. Egyszer sem zavart, egy mozdulatnál sem akadályozott. Jó vétel volt. Ajánlom Neked is. Persze első körben a bőrkabát fontosabb.