Esetleg még Shoei termékeiben gondolkodnék el, de inkább Arai.
Igaz az árak,hááááát de van amikor használt 1-2éveseket kifogni 30-50% körül és néha a raktáron maradt új csak 4-5éve tárolt modelleket év elején is 50-70% áron megkapni.
Persze ez esetekben nem mondhatod, hogy neked azzal a mintázattal kell ami a kedvenced.
A mostanija 1500g és mindig mondja (amellett hogy leszedi a fülét), hogy nehéz is és fárad a nyaka!
Ezért kérdeztem hogy 50 körül érdemes e nézni, vagy akkor inkább ajánljam fel hogy állom a felét... :D
Tudod, aki emiatt néz butának, azt meghagyom ebben a hitben.
Tájékozatlan vagyok, és gondoltam fórumon életszerűbb tájékoztatást kapok azoktól akik használják őket, mint bármilyen leírás, amit egy szaksajtó ad ki, hiszen nekik az a céljuk hogy eladják, legyen az kompozit vagy műanyag. Ott minden a NASA által tesztelt nano technológiával készült biokerámiából! :)
De nagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást, és így sokkal könnyebb lesz választani! :)
(Hidd el a kedvesem 1000x elmondta már, ha nem többször, de ez vizsgadrukk, élesben elfelejtem.. :))
azért azt tudni érdemes a dologról, hogy van egy bölcs mondás ebben a témában(is):
szar bukóban elvisz az ördög, jóban meg itt hagy egy tolószékben
ha nem lennék csóró én szénszálast vennék, nem azért mert érdekel a védelme hanem mert könnyű
ilyen 1100g körüli vagy alatti bukó nagyobb örömet nyújt mint a gépbe +20% lóerő
A polikarbonátból készült bukok nem strapabíróak, biztonságuk sem megfelelő."
Egyébként, ha jól látom, Te is motorozol. Nem kellene kicsit jobban tisztában lenni a dolgokkal? Persze, szívesen segítünk, nem azért mondom. De az ilyen kérdések után butának fognak nézni... Olvass sokat a témában, és legközelebb már Te is segíteni fogsz másoknak.
sosem lesz meg a tuti eredmény, van aki a 100+ ezres bukókat is fikázza
egy a lényeg gagyi kínait ne vegyél láttam olyat ami a kormányról esett le és megrepedt az összeolvasztásnál középen
Amit termo meg mindenféle hangzatos plasztiknak hívnak az műanyag fröccsöntött cucc.
Tudja a védelmi szintet de öregszik és nehezebb mert vastag kell belőle legyen a szerkezete.
Egészen jól mulatok amellett, hogy nagyon hasznos dolgokat mondtok. Mindenkinek köszönöm szépen :)
Nem tudom mi történt a fejével amióta 20 éves volt :D Lehet azóta a világ változott... vicceskedek csak :)
Utána lesek ezeknek a márkáknak amit mondtatok, még annyit kérdezek, hogy milyen anyag ami jó? mármint nyilván amiből a bukó készül :) ha jól tudom 3 féle van gagyi, közepes és jó, de ezek valós nevét (miből van) nem tudom :)
fogsz egy kalapácsot és ahol nyom ott megnyomod a hungarocellt aztán nem is nyom
de ha úgy szorít mindenhol mint egy 12 éves akkor nincs mese cserélni kell
eddig minden bukómon mókolni kellett egy kicsit, és általában vagy a homlokánál vagy a füleknél állt rosszul
az agv nem gagyi márka, de a jótól is messze van
nekem egy gp1 a túrázós, estére igencsak zúg a fülem benne
ellenben jópár faágat megfejeltem benne azt bírta, de gondolom egy mbp már roncsolná
Köszi srácok! Még kérdezek ha szabad. Jó étvágyat a szendvicshez!
Szóval.. tök mindegy mennyiért veszem az zajos? (dualsport)
Cross bukó ugyan van, de szorítja és lehorzsolja a homlokát és fülét (valószínűleg nőtt a feje az elmúlt X évben, mióta utoljára volt offroad)
A lentebb írt márkák már jobbak? Milyen árkategóriát javasoltok?
Tudom hogy ajándéknak nem a legjobb, mármint jó ajándék, de neki kéne kiválasztani, így én csak egy füzetet akarok készíteni, amiből ki tudja választani melyiket szeretnék, de szeretnék alaposan utána járni :)
Gondolom ajándéknak szánod, de a helyedbe lehet megkérdezném Tőle, hogy mit is szeretne. Ha van már cross bukója akkor amikor terepre megy az jó lesz. Viszont ha túrázni akartok lehet egy sima zárt bukót vennék, mert ezek a dualok elég hangosak aztán elég szar mikor egész nap csak a szélzajt hallod. Nekem is 2 bukóm van egy cross meg egy zárt, aztán épp amelyik kell azt viszem magammal.
A dualsport szerintem tökéletesen egyesíti a zárt és a krosszsisak összes hátrányát, az előnyeik nélkül, szóval csak akkor vegyél neki olyat ha ki akarsz tolni vele.
Amúgy mindkét sisak ugyanolyan gagyi fröccsöntött műanyagból van, a különbség csupán az ennek adott hangzatos fantázianevekben van. Az AGV "színvonalát" meg kb. akármelyik másik márka hozza, emiatt ne aggódjál.
Túrázni:
http://motoroazis.hu/termek/25...árt%20bukósisak,%20Chaser-V%20Honor
Esetleg még Shoei termékeiben gondolkodnék el, de inkább Arai.
Igaz az árak,hááááát de van amikor használt 1-2éveseket kifogni 30-50% körül és néha a raktáron maradt új csak 4-5éve tárolt modelleket év elején is 50-70% áron megkapni.
Persze ez esetekben nem mondhatod, hogy neked azzal a mintázattal kell ami a kedvenced.
Ezért kérdeztem hogy 50 körül érdemes e nézni, vagy akkor inkább ajánljam fel hogy állom a felét... :D
Tájékozatlan vagyok, és gondoltam fórumon életszerűbb tájékoztatást kapok azoktól akik használják őket, mint bármilyen leírás, amit egy szaksajtó ad ki, hiszen nekik az a céljuk hogy eladják, legyen az kompozit vagy műanyag. Ott minden a NASA által tesztelt nano technológiával készült biokerámiából! :)
De nagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást, és így sokkal könnyebb lesz választani! :)
(Hidd el a kedvesem 1000x elmondta már, ha nem többször, de ez vizsgadrukk, élesben elfelejtem.. :))
szar bukóban elvisz az ördög, jóban meg itt hagy egy tolószékben
ha nem lennék csóró én szénszálast vennék, nem azért mert érdekel a védelme hanem mert könnyű
ilyen 1100g körüli vagy alatti bukó nagyobb örömet nyújt mint a gépbe +20% lóerő
Hőre lágyulás vagy hőre keményedés és a kompozit két külön téma
- Kompozit anyagból (szénszálas, üvegszálas)
- Hőre lágyuló anyagból (Polikarbonát, ABS, vagy kombinált)
A polikarbonátból készült bukok nem strapabíróak, biztonságuk sem megfelelő."
Egyébként, ha jól látom, Te is motorozol. Nem kellene kicsit jobban tisztában lenni a dolgokkal? Persze, szívesen segítünk, nem azért mondom. De az ilyen kérdések után butának fognak nézni... Olvass sokat a témában, és legközelebb már Te is segíteni fogsz másoknak.
egy a lényeg gagyi kínait ne vegyél láttam olyat ami a kormányról esett le és megrepedt az összeolvasztásnál középen
Tudja a védelmi szintet de öregszik és nehezebb mert vastag kell belőle legyen a szerkezete.
A kompozit,fiberr,carbon és stb sisak már jobb.
Nem tudom mi történt a fejével amióta 20 éves volt :D Lehet azóta a világ változott... vicceskedek csak :)
Utána lesek ezeknek a márkáknak amit mondtatok, még annyit kérdezek, hogy milyen anyag ami jó? mármint nyilván amiből a bukó készül :) ha jól tudom 3 féle van gagyi, közepes és jó, de ezek valós nevét (miből van) nem tudom :)
nem a fenét.......
hízz még 20 kilót egyből szorítani fog a kupak
de ha úgy szorít mindenhol mint egy 12 éves akkor nincs mese cserélni kell
eddig minden bukómon mókolni kellett egy kicsit, és általában vagy a homlokánál vagy a füleknél állt rosszul
az agv nem gagyi márka, de a jótól is messze van
nekem egy gp1 a túrázós, estére igencsak zúg a fülem benne
ellenben jópár faágat megfejeltem benne azt bírta, de gondolom egy mbp már roncsolná
Mindenképp neki kéne vennie.
Szóval.. tök mindegy mennyiért veszem az zajos? (dualsport)
Cross bukó ugyan van, de szorítja és lehorzsolja a homlokát és fülét (valószínűleg nőtt a feje az elmúlt X évben, mióta utoljára volt offroad)
A lentebb írt márkák már jobbak? Milyen árkategóriát javasoltok?
Tudom hogy ajándéknak nem a legjobb, mármint jó ajándék, de neki kéne kiválasztani, így én csak egy füzetet akarok készíteni, amiből ki tudja választani melyiket szeretnék, de szeretnék alaposan utána járni :)
Amúgy mindkét sisak ugyanolyan gagyi fröccsöntött műanyagból van, a különbség csupán az ennek adott hangzatos fantázianevekben van. Az AGV "színvonalát" meg kb. akármelyik másik márka hozza, emiatt ne aggódjál.
http://youtu.be/oVGry7-gZkg