Ez valami frenetikus! Ma sikerült a Harleyt is felébreszteni,még nem tökéletes,de röfög,de hát ez.... ez az igazi rokenró! A hengerfejnél valóban megjelent az olaj,meg ez a csőösszedugdozás sem tetszik nekem nagyon,de lehet,tényleg az lessz,hogy levakolom.Ma is burigattunk kicsit,kipróbálták a többiek is,és mindenki meg van őrülve.Azért ilyen apróságok vannak,hogy a fénykürt nem működik,az egyik helyzetjelző már kiégett,na meg ez az olajszűrőcsere,hát ettől majdnem megőrültem.Az alapjárat még mindíg nem tökéletes,hol nagyon magas,hol pedig leáll,majd még trükközök vele.Amúgy én egyáltalán nem látom okát,hogy miért ne lehetne vele rendessen motorozni,mindenféle erölködés és rendellenesség nélkül símán bírja a 80-90-es utazót,és még onnan is nyugodtan bele lehet ugrani előzésekbe.Ja,a legjobb,hogy a lábtartók fordítva voltak felrakva , így hazafele a jobb lábam sehogy nem fért oda a berúgokar miatt!
Gratula!
Amint összekopik/összeáll a motor, a váltó és a kuplung, egész más lesz az érzés!
Viszont az első olajcserét Neked is sikerült lenyomnod 1 nap alatt!
Ha bármi van, írj!
Sziasztok!
Kipróbáltam, egy módszert amivel le lehet az önindítást ellenőrizni. Ha valaki már túllépett ezen, bocsi vegye úgy, csak irogatok magamban. Nekem minden O.K.
Kell hozzá egy 12 V-os izzó, amit az autóm izzókészletéből vettem ki, rákötve 2 db vezetékkel. A Royal önindítójára menő vezetéket, le kell venni, egy 6-os anyacsavar tartja. Ezzel az önindítót kikötöttük. A levett vezetékre kell a 12 V-os izzó egyik vezetékét kötni, a másikat a motor fémrészéhez valahol.
A motort tegyük üresbe, 1-2 sebesség közé. A gyújtáskapcsolót és a jobb oldali kormányon lévő, „kill switch”-et bekapcsolva, majd az indító gombot megnyomva, hallani kell az indító relé kattanását, és a 12 V-os izzónak meg kell gyulladnia.
Ha nem kattan a relé, akkor a gyújtáskapcsoló, tiltó kapcsoló, indító gomb , ill. relé, vagy valamelyik érintkező lehet a hibás.
Ha a motor sebváltóját bárhova kapcsoljuk, a relé nem kattan az izzó sem ég indításkor.
Ha ebben az állapotban a kuplungot behúzzuk a relének kattanni a kell és az izzó égni fog.
Ha relé nem kattan a kuplungba épített kapcsolóval, vagy a csatlakozásával van a baj.
Ha így működik minden, már csak az önindítót kell leellenőrizni . A vezetéket visszatéve mivel a 12 V –ot megkapja, forognia kell.
A csatlakozók a lámpa fejben vannak, ezeknek a pontos adataihoz szét kell kapnom, erről majd később.
Jó motorozást : Imre
Hazaértem! Mire lement a nap,meg is lett az 500 km. A fordulat még mindíg nehezen esik visza,és kicsit nyűgös az 1 fokozat,arról nem is beszélve,hogy mennyi üres van ebben a váltóban,de mindemellett katartikus élmény! Bár az 5 literes fogyasztást kicsit sokallom,de remélem,ez majd szép lassan visszaesik.
Mégegyszer köszi mindent!
Üdv Mindenkinek!
Bizony ez már igazi Időjárás! A Mocim ugyan mozgott februárban és márciusban is, de ezt a lehetőséget ki kellett használni! (Valójában 2×, mert itthon hagytam a fényképezőgépemet, de a látvány csodás volt). A moci élvezte a hegyi utakat, hiába no, ekkora löket már szalámiból is nagy! A mellékelt képek szerint a tavaszból repültünk vissza a télbe. Felhívom a figyelmet, hogy a sok motor közül a tetőn, csak egyet bámúlnak meg, a szakértő szem megérzi az értéket.
Széles utat:papa54
Sziasztok!
Itt a nyár, Royal elővéve. Mivel egész télen pihent, akkut kímélendő a berúgókarral kétszer átforgattam, szivató rá, s az első rugásra elindult. Szomszédom aki a kerítése mellől figyelte a műveletet meg is jegyezte: " ez igen, olyan mint az anyósom, az első rúgásra indul..."
Jó utat mindenkinek!
Imre
Kedves Motorosok!Mint minden reggel ma is az első utam a Royal-hoz vitt.Megláttam egy olajtócsát a blokk eleje alatt.Kedves barátaim ezt az érzést az ellenségemnek sem kivánom!Az öninditó deknije kelt életre.Persze csak simán nem lehet meghúzkodni a csavarokat.Remélem nincs benne olyan központsító csap ami elnyírodott.Holnap egy haver csinál speciális szerszámot amivel megtudom oldani annélkül a problémát,hogy a pirmer oldalt le kellene szedni.Ha nem vállik be az célszerszám irány dorog.Üdv.:lang józsef
Kedves Kobold Úr. A hétvégi AB/CD koncertes találkozásunkat felidézve én úgy láttam, hogy nem mondtál le a berúgásról
(ezt a labdát nem hagyhattam leütés nélkül).
Akkor hétvégén nálam gyakoroljuk az indítást(berúgást?).
Sziasztok!
Hát én is többet vártam, de azért jó volt látni, India 25 év után sem sokat változott. Előjöttek a régi emlékek, még ma is szerelmes vagyok Indiába, sokszor álmodom újra ott vagyok.Azt mondják, aki 2 hétig van Indiában, könyvet ír, vagy filmet készít róla, aki éveket tölt el ott, rájön egyáltalán nem ismeri. Ilyenkor különösen örülök annak, egy eredeti Indiai motor van a garázsomban.
Az azért ebben a rövid filmben nagyon tetszett, amikor a szerelő szétkapta, összerakta az Enfieldet számlával, átszámítva kb 500 Ft-ért.
Imre
India szép, de a film nagy csalódás volt! . A előzetesben kiemelték az Enfieldeket, de azután főleg a Tuk-tuk-ért rajongtak. Bezzeg az előző két sorozatukban órákig mutogatták a BMW-ket.
Mikor is jársz felénk?
Amint összekopik/összeáll a motor, a váltó és a kuplung, egész más lesz az érzés!
Viszont az első olajcserét Neked is sikerült lenyomnod 1 nap alatt!
Ha bármi van, írj!
Kipróbáltam, egy módszert amivel le lehet az önindítást ellenőrizni. Ha valaki már túllépett ezen, bocsi vegye úgy, csak irogatok magamban. Nekem minden O.K.
Kell hozzá egy 12 V-os izzó, amit az autóm izzókészletéből vettem ki, rákötve 2 db vezetékkel. A Royal önindítójára menő vezetéket, le kell venni, egy 6-os anyacsavar tartja. Ezzel az önindítót kikötöttük. A levett vezetékre kell a 12 V-os izzó egyik vezetékét kötni, a másikat a motor fémrészéhez valahol.
A motort tegyük üresbe, 1-2 sebesség közé. A gyújtáskapcsolót és a jobb oldali kormányon lévő, „kill switch”-et bekapcsolva, majd az indító gombot megnyomva, hallani kell az indító relé kattanását, és a 12 V-os izzónak meg kell gyulladnia.
Ha nem kattan a relé, akkor a gyújtáskapcsoló, tiltó kapcsoló, indító gomb , ill. relé, vagy valamelyik érintkező lehet a hibás.
Ha a motor sebváltóját bárhova kapcsoljuk, a relé nem kattan az izzó sem ég indításkor.
Ha ebben az állapotban a kuplungot behúzzuk a relének kattanni a kell és az izzó égni fog.
Ha relé nem kattan a kuplungba épített kapcsolóval, vagy a csatlakozásával van a baj.
Ha így működik minden, már csak az önindítót kell leellenőrizni . A vezetéket visszatéve mivel a 12 V –ot megkapja, forognia kell.
A csatlakozók a lámpa fejben vannak, ezeknek a pontos adataihoz szét kell kapnom, erről majd később.
Jó motorozást : Imre
Remélem már a motor hangját is szokja, így jövőre locsolás után már mehet is egy kört!
Kellemes ünnepeket:papa54
Hazaértem! Mire lement a nap,meg is lett az 500 km. A fordulat még mindíg nehezen esik visza,és kicsit nyűgös az 1 fokozat,arról nem is beszélve,hogy mennyi üres van ebben a váltóban,de mindemellett katartikus élmény! Bár az 5 literes fogyasztást kicsit sokallom,de remélem,ez majd szép lassan visszaesik.
Mégegyszer köszi mindent!
Ajánlom mindenkinek eme érdekes lineket: http://www.onroad.hu/motor/hirek/1597/
Széles utat mindenkinek!
Bizony ez már igazi Időjárás! A Mocim ugyan mozgott februárban és márciusban is, de ezt a lehetőséget ki kellett használni! (Valójában 2×, mert itthon hagytam a fényképezőgépemet, de a látvány csodás volt). A moci élvezte a hegyi utakat, hiába no, ekkora löket már szalámiból is nagy! A mellékelt képek szerint a tavaszból repültünk vissza a télbe. Felhívom a figyelmet, hogy a sok motor közül a tetőn, csak egyet bámúlnak meg, a szakértő szem megérzi az értéket.
Széles utat:papa54
Itt a nyár, Royal elővéve. Mivel egész télen pihent, akkut kímélendő a berúgókarral kétszer átforgattam, szivató rá, s az első rugásra elindult. Szomszédom aki a kerítése mellől figyelte a műveletet meg is jegyezte: " ez igen, olyan mint az anyósom, az első rúgásra indul..."
Jó utat mindenkinek!
Imre
A "kihagyás" rendbejött?
Aztán ha még láttott volna tegnap az AC/DC-n,harmadik sorba,egy lábon,az volt az igazi rokenróóóóóó!
(ezt a labdát nem hagyhattam leütés nélkül).
Akkor hétvégén nálam gyakoroljuk az indítást(berúgást?).
Baráti és motoros üdvzlettel: NYI-HA-Ó.
Hát én is többet vártam, de azért jó volt látni, India 25 év után sem sokat változott. Előjöttek a régi emlékek, még ma is szerelmes vagyok Indiába, sokszor álmodom újra ott vagyok.Azt mondják, aki 2 hétig van Indiában, könyvet ír, vagy filmet készít róla, aki éveket tölt el ott, rájön egyáltalán nem ismeri. Ilyenkor különösen örülök annak, egy eredeti Indiai motor van a garázsomban.
Az azért ebben a rövid filmben nagyon tetszett, amikor a szerelő szétkapta, összerakta az Enfieldet számlával, átszámítva kb 500 Ft-ért.
Imre
Az időjárás ugyan még hagyott kívánni valót maga után, de akkor is TAVASZ van!